Forum - General Discussion

Avautumista...

cervelinho11

cervelinho11 21.05.2008

• 0
Viime aikoina olen huomannut erään "mukavan" jutun ajaessani kisoja frc sällien kanssa. Ennen kisaa lobbyssa on jumalaton huuto ja apinointi, kaikkia ulkomaalaisia haukutaan, suomalaisia haukutaan. Itse kisat ovat ehkä hieman rauhallisempia, mutta niissäkin se rääkyminen häiritsee. En nyt rupea mainitsemaan nimiä, koska kaikki varmaan tietävät keistä puhutaan. Tämmöinen käytös on aivan naurettavaa ja lapsellista eikä sitä jumalauta kukaan tervejärkinen jaksa kuunnella. Voipi olla että jos asiat eivät muutu niin minä häviän näistä kisoista...
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008

• 0
Meinasin kirjoittaa tänään vähän vastaavasta jutusta turhasta häröilystä, ei siinä mitään että vähän hauskaa pidetään mutta kun lobbyssä/pelissä on kovempi älämölö kun Korkeasaaren apinatalossa niin silloin mennään vähän yli. Toinen pointti oli että ei pidä ottaa näitä kisoja (paitsi sm-sarja :p) ja foorumijuttuja liian vakavasti :)
IIPPONEN

IIPPONEN 22.05.2008

• 0
En väittäisi ettenkö olisi samaa mieltä, mutta ei sekään ole mukavaa jos 8 hengen lobbyssä on vaa muutama jotka puhuu ja muut on hiljaa... tulee vaivaantunut olo (ainakin mulle)
Hookkis

Hookkis 22.05.2008

• 0
Niinhän se vähän alkaa olla... Minkähänlaisen kuvan kaikki saa suomesta kun niitä haukutaan..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 22.05.2008

• 0
Onneksi edes osa ulkomaalaisista tajuaa olla loukkaantumatta tästä paskaläpästä, mutta jokin aikaa sitten mullekin tuli vähemmän kaunista palautetta ääniviestin muodossa, vaikka väitänkin käyttäytyneeni korrektisti kyseisen henkilön aikana...
Makau

Makau 22.05.2008

• 0
Tää nyt menee vähän tän topicin ohi, mutta viitaten tuohon teron juttuun niin kyllä ne Jenkitkin muita haukkua osaa. Muutama päivä sitten ajelin Forzaa ja en ollut edes mikkiä jaksanut laittaa kiinni, ehdin muistaakseni kaksi kisaa ajaa ja sitten sain viestin: "u crap shut up." Mutta tuohon "vihamielisyyten" jenkkejä kohtaan, niin eihän se hauskaa ole, mutta kokeilisette CODin auloja. Sen pahempaa paikaa ei ole. Kaikki huutavat päällekkäin että turpa kiinni ja että vittu sä oot homo. Tosin minä mukana. Että ei ne forzan aulat suomelta mainetta vie.
Mudinski

Mudinski 22.05.2008

• 0
Makau kirjoitti 22.05.2008 06:51: Mutta tuohon "vihamielisyyten" jenkkejä kohtaan, niin eihän se hauskaa ole, mutta kokeilisette CODin auloja. Sen pahempaa paikaa ei ole. Kaikki huutavat päällekkäin että turpa kiinni ja että vittu sä oot homo. Tosin minä mukana. Että ei ne forzan aulat suomelta mainetta vie.
Makau sanoi jo tuon mitä minäkin olisin sanonut.
cervelinho11

cervelinho11 22.05.2008

• 0
joo codin aulat ovat todella mitä ovat... mutta eihän forzasta tarvitse tehdä samanlaista. Ja itseäni enemmän kyrsii aivoton rääkyminen ja vammailu
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.05.2008

• 0
mun mielestä tää älämölö voittaa ehdottomasti sen että kaikki olisivat hiljaa...
IIPPONEN

IIPPONEN 22.05.2008 (edit 22.05.2008)

• 0
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2008 17:58: mun mielestä tää älämölö voittaa ehdottomasti sen että kaikki olisivat hiljaa...
Olisi mukavaa jos kaikki puhuisivat rauhallisesti ilman huutamisia ja kuuntelisivat mitä toisilla on asiaa... se rauhottaa lobbyä hurjasti ja jos on mukava puheen aihe niin kaikilla on mukavaa ilman kuulovaurioita :) ps. saatan hieman toistaa itseäni mutta ketä se haittaa ja jos haittaa niin haitatkoon, minä en välitä :D
Mudinski

Mudinski 24.05.2008

• 0
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2008 17:58: mun mielestä tää älämölö voittaa ehdottomasti sen että kaikki olisivat hiljaa...
Eli eikö ihminen voi muka puhua hiljaa rauhallisesti vai täytyykö aina huutaa joka asiaan... Välivaiheita on... Ei ihminen ole kytkin jossa on ON / OFF
RaabForRehab

RaabForRehab 24.05.2008

• 0
Onhan tuokin vähän kellonajasta kiinni..ja tietenkin tiettyyn ikään kuuluu tollanen jonninmoinen sekoilu, vaikka ittekkin sitä tulee vanhempana harrastettua aina välillä. Kyllä joskus alkaa ittiäänkin vituttamaan sellanen urpoilu..harmi, että samanmoista pika-mutea ei ole kun codissa, jos sattuu olemaan sellainen päivä ettei jaksa sitä kirkumista kuunnella. Sentään kisaseura ajotyyliltään on suomalaisten kesken suht asiallista paria poikkeusta lukuunottamatta..jos ei pärjää niin sitten ei pärjää ja se niellään kiroiluna eikä aleta pilaamaan toisten kisoja toisin kuin esim. jenkit..varmaan löytyy suomalaisistakin näitä, mutta frc:n parissa en ole törmännyt.
amis90

amis90 24.05.2008

• 0
RaabForLife kirjoitti 24.05.2008 11:21: Onhan tuokin vähän kellonajasta kiinni..ja tietenkin tiettyyn ikään kuuluu tollanen jonninmoinen sekoilu, vaikka ittekkin sitä tulee vanhempana harrastettua aina välillä. Kyllä joskus alkaa ittiäänkin vituttamaan sellanen urpoilu..harmi, että samanmoista pika-mutea ei ole kun codissa, jos sattuu olemaan sellainen päivä ettei jaksa sitä kirkumista kuunnella. Sentään kisaseura ajotyyliltään on suomalaisten kesken suht asiallista paria poikkeusta lukuunottamatta..jos ei pärjää niin sitten ei pärjää ja se niellään kiroiluna eikä aleta pilaamaan toisten kisoja toisin kuin esim. jenkit..varmaan löytyy suomalaisistakin näitä, mutta frc:n parissa en ole törmännyt.
oon samaa mieltä, ne huonot häviäjät on aivan perseestä, ei sellasta itkua ja valitusta jaksa kuunnella, varsinkin jos ruvetaan vielä pilaamaan muitten kisat ni se on jo bannien arvosta toimintaa
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.05.2008

• 0
amis90 kirjoitti 24.05.2008 17:05:
RaabForLife kirjoitti 24.05.2008 11:21: Onhan tuokin vähän kellonajasta kiinni..ja tietenkin tiettyyn ikään kuuluu tollanen jonninmoinen sekoilu, vaikka ittekkin sitä tulee vanhempana harrastettua aina välillä. Kyllä joskus alkaa ittiäänkin vituttamaan sellanen urpoilu..harmi, että samanmoista pika-mutea ei ole kun codissa, jos sattuu olemaan sellainen päivä ettei jaksa sitä kirkumista kuunnella. Sentään kisaseura ajotyyliltään on suomalaisten kesken suht asiallista paria poikkeusta lukuunottamatta..jos ei pärjää niin sitten ei pärjää ja se niellään kiroiluna eikä aleta pilaamaan toisten kisoja toisin kuin esim. jenkit..varmaan löytyy suomalaisistakin näitä, mutta frc:n parissa en ole törmännyt.
oon samaa mieltä, ne huonot häviäjät on aivan perseestä, ei sellasta itkua ja valitusta jaksa kuunnella, varsinkin jos ruvetaan vielä pilaamaan muitten kisat ni se on jo bannien arvosta toimintaa
joskus olen saattanut vahingossa törmätä johonkin jenkkiin ja olen tietenkin pahoitellut. se ei ole kuitenkaan auttanut vaan kaikki serverin jenkit ovat alkaneet kolaroimaan mun kanssa tahallaan jos olen tullut lähelle :S
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.09.2008

• 0
Mua alkaa vituttamaan tämä jatkuva tappeleminen, mitä tuntuu löytyvän melkein joka puolelta FRC:tä. Jos ei muu auta, niin ainahan voi pyytää Diddiä antamaan bännit eräälle henkilölle...
Hookkis

Hookkis 27.09.2008

• 0
Tarkottanet varmaan mua...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.09.2008 (edit 27.09.2008)

• 0
hookkis112 kirjoitti 27.09.2008 19:55: Tarkottanet varmaan mua...
Oikein arvattu. Ilman sua ei olisi näitä tappeluita syntynyt. Aluksi tällaisen lapsellisen tappelun lukeminen oli ihan hauskaa "viihdettä", mutta ei tällaista jaksa lukea loputtomasti
Mudinski

Mudinski 27.09.2008

• 0
Sama homma pätee myös riitoihin kuin tangoonkin... Vaaditaan kaksi. En lähtisi Hookkista pelkästään syyttämään...
larppinen

larppinen 28.09.2008

• 0
älkää syyttäkö pelkästää hookkista kyllä mäkin oon ollut syyllinen näihin juttuihin siis joihinkin täällä foorumissa olen aukonut päätä ja kaikkee kyl mäkin ansaitsisin bännit
Hookkis

Hookkis 28.09.2008 (edit 28.09.2008)

• 0
Ei nyt kenellekkään mitään banneja, ollaan vaan kaikki ihmisiksi. Onpas nispu kohtuuton :(

Write a post

Sign in to post a post.