Suomen nopein Forza 2 kuski ?

SIL0KKI
/ /

djrunkkari kirjoitti 10.05.2009 13:45: Jedi lähti käveleen amg teamista? ;o

ei sillä o tägi ainakaan muuttunut(?) eikös makau o aikas nopee noissa timetrialeissa ja careerissikin se hullu on vetänyt kovia aikoja :)

ajattelin itse ajaa noi timetrialit, mulla bugasi peli kun latasin DLC-radat, kaikki ennen dlc-latausta ajetut ajat oli ns vasurilla huitaistu, mutta dlc-latauksen jälkeen sijoitus on muistaakseni alle kymppitonnin. saisi virtuaalipippeliin lisää kokoa jos ajaisi nuo kunnolla :)

epälen vahvasti että noi daveyskillsissin jotkut ajat on glizattu, ne on ajettu multiplayerillä ja simanski kokeili freerunilla samoilla säädöillä samalla autolla eikä rassi kulkenut yhtä lujaa vaikka ajolinjat ja kaikki oli täsmälleen samat.

mainitsin ton siman kun se osaa ajaa ilman mitään apuja, itse sohellan ainakin AT päällä paitsi nykit ja ovaalin muotoiset rinkulat, ja jään ajotaidoissa simankasta ja teistä muista kauas jälkeen..

oma hotläppi on 600 ja rapiat, exhibition n 400 ja muut ajat onkin sitten ubersurkeita..

TehBigBunny
/

Nyt tarvitsisi vielä jonkun sissin ajelemaan muutamat itsensäpaljastaja-kisat ilman apuja niin FRC on #1 siinä listassa.

djrunkkari
/

TehBigBunny kirjoitti 19.05.2009 10:28: Nyt sinne on lisätty pisteet myös Time Trialeista.

:S

Makau
/ /
  1. :/

Eikä oikeen oo korkeemmalle mahollisuuksia.

Kirjaudu sisään vastataksesi.