- 0
Forum - General Discussion
Joo elikkä Olen vasta alottanut ainakin melG :DDD
Niin tämmönen pieni että kun olen vasta alottelija eikä oikeen innosta toi peli sillee ku kaikki kisat mis pärjää niin on semmosia et voitto raha 1k ja muis ei pärjää et voisko joku antelias heebo sendii jonkun kivan nopian auton mulle ???? :DD nick on Konnah jos haluat lähettää mulle jonkun :))) ja sori pummimisest mut muistan lähettäjää sit joskus :)
- 0
Minähän en easya tunne vaikeimmalla vedän :D
mut aina saa elää toivos jos ois joku rikas antelias kaveri daa :)
- 0
No Ihan vaan joku drifti auto oli mieles kun olen drifti harkannu sillä vaikeimmalla asteella mut ei autojen tehot riitä mihinkään :D
- 0
Mitä sä nyt selität?? driftii vaikeimmalla asteella?? Eihän semmonen edes oo mahdossita kun tässä pelissä ei sattumoisin ole mitään driftimodia erikseen.. Toinen juttu, opettele hyvä mies kirjottamaan vaikka mitä stadin slangia yrittäisit vääntää..
- 0
konnah kirjoitti 13.08.2008 12:52: No Ihan vaan joku drifti auto oli mieles kun olen drifti harkannu sillä vaikeimmalla asteella mut ei autojen tehot riitä mihinkään :DSupria ( ja top secret silvian ) voitaa careerista enemmän kuin tarpeeksi ja varmasti riittää voimaa.
- 0
Ja aloittelialle sopii vähän tehottomampi auto eikä mitään tehohirmua tarvitse.. Henkilökohtaisesti pidän tehottomista driftereistä, mutta sekin on täysin makuasia..
- 0
konnah kirjoitti 13.08.2008 12:52: sillä vaikeimmalla asteellaEn ole varmaan ainoa jolla meni yli hilseen ?
- 0
Ei oo tehoista kiinni.. Joku A-luokkalainen riittää alkuun ihan hyvin eikä noi suprat ole mitään helpoimpia ajetavia ajo tuntuma aika karseeta niissä on liikaa tehoa ja se Top Secret vaatii pientä totuttelua ja säätämistä. Vanhempi korisempi Rx-7, Nissan K'S13/14 ja Toyota AE86 ovat melkeimpä parhaimpia autoja tämän lajin aloittamiseen, siitä sitten oman tyylistä autoa etsimään..
- 0
konnah kirjoitti
sillä vaikeimmalla asteella
Mudinski kirjoitti
En ole varmaan ainoa jolla meni yli hilseen ?
--------------------------------------------------------------------------------
Et ole todellakaan :D