Forza Racing Club

• Home
  • Photos
  • Videos
  • Events
  • Forum
  • Users

Forum - General Discussion

• Reply to message

Joo elikkä Olen vasta alottanut ainakin melG :DDD

Konnah

Konnah 08.08.2008

• 0
Niin tämmönen pieni että kun olen vasta alottelija eikä oikeen innosta toi peli sillee ku kaikki kisat mis pärjää niin on semmosia et voitto raha 1k ja muis ei pärjää et voisko joku antelias heebo sendii jonkun kivan nopian auton mulle ???? :DD nick on Konnah jos haluat lähettää mulle jonkun :))) ja sori pummimisest mut muistan lähettäjää sit joskus :)

Show hidden message

tappi

tappi 09.08.2008

• 0
Justjooo..opettele ajaan,tai laita easylle
Konnah

Konnah 11.08.2008

• 0
Minähän en easya tunne vaikeimmalla vedän :D mut aina saa elää toivos jos ois joku rikas antelias kaveri daa :)
Konnah

Konnah 13.08.2008

• 0
No Ihan vaan joku drifti auto oli mieles kun olen drifti harkannu sillä vaikeimmalla asteella mut ei autojen tehot riitä mihinkään :D
Hookkis

Hookkis 13.08.2008

• 0
Mitä sä nyt selität?? driftii vaikeimmalla asteella?? Eihän semmonen edes oo mahdossita kun tässä pelissä ei sattumoisin ole mitään driftimodia erikseen.. Toinen juttu, opettele hyvä mies kirjottamaan vaikka mitä stadin slangia yrittäisit vääntää..
TehBigBunny

TehBigBunny 13.08.2008

• 0
konnah kirjoitti 13.08.2008 12:52: No Ihan vaan joku drifti auto oli mieles kun olen drifti harkannu sillä vaikeimmalla asteella mut ei autojen tehot riitä mihinkään :D
Supria ( ja top secret silvian ) voitaa careerista enemmän kuin tarpeeksi ja varmasti riittää voimaa.
Hookkis

Hookkis 13.08.2008

• 0
Ja aloittelialle sopii vähän tehottomampi auto eikä mitään tehohirmua tarvitse.. Henkilökohtaisesti pidän tehottomista driftereistä, mutta sekin on täysin makuasia..
Mudinski

Mudinski 13.08.2008

• 0
konnah kirjoitti 13.08.2008 12:52: sillä vaikeimmalla asteella
En ole varmaan ainoa jolla meni yli hilseen ?
Jupe San

Jupe San 13.08.2008

• 0
Ei oo tehoista kiinni.. Joku A-luokkalainen riittää alkuun ihan hyvin eikä noi suprat ole mitään helpoimpia ajetavia ajo tuntuma aika karseeta niissä on liikaa tehoa ja se Top Secret vaatii pientä totuttelua ja säätämistä. Vanhempi korisempi Rx-7, Nissan K'S13/14 ja Toyota AE86 ovat melkeimpä parhaimpia autoja tämän lajin aloittamiseen, siitä sitten oman tyylistä autoa etsimään..
Hookkis

Hookkis 13.08.2008 (edit 13.08.2008)

• 0
konnah kirjoitti sillä vaikeimmalla asteella Mudinski kirjoitti En ole varmaan ainoa jolla meni yli hilseen ? -------------------------------------------------------------------------------- Et ole todellakaan :D

Write a post

Sign in to post a post.

Recent Posts in Forum

jasamy

jasamy 5 d ago

Joko mennään?

Millo uus kausi

jasamy

jasamy 5 d ago

Joko mennään?

Millo uus kausi

jasamy