- 0
Forum - General Discussion
Pesoset
siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)
- 0
greizer kirjoitti 21.08.2008 16:21: siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)Meillä noita kutsutaan yleensä Iipposeksi tai toverillisesti Paavoksi.
- 0
harvat ja valitut jenkit osaavat ajaa.. Muut ovat sellaisia kusipäitä. On olemassa kelloaikoja jolloin mistäänpäin maailmaa ei löydy järkevää peliseuraa ;) Edes täältä kotimaasta :D
- 0
TehBigBunny kirjoitti 21.08.2008 16:51:toi loukkas mua :'( ja mä sentään yritän ajaa puhtaasti (yleensä)greizer kirjoitti 21.08.2008 16:21: siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)Meillä noita kutsutaan yleensä Iipposeksi tai toverillisesti Paavoksi.
- 0
IIPPONEN kirjoitti 21.08.2008 17:02:Tehot Pave, tehot.TehBigBunny kirjoitti 21.08.2008 16:51:toi loukkas mua :'( ja mä sentään yritän ajaa puhtaasti (yleensä)greizer kirjoitti 21.08.2008 16:21: siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)Meillä noita kutsutaan yleensä Iipposeksi tai toverillisesti Paavoksi.
- 0
Ajoin tänään jossain ulkomaalaislobbyssa B-luokalla Sebringiä. Kilpailun alussa oli monien välillä kolarointia, mutta itse en siitä juurikaan joutunut kärsimään. Kilpailun toisella kierroksella (yhteensä 3 kierrosta) huomasin erään auton parkkeeranneen radan puolivälissä erään mutkan viereen. Tullessani lähelle auto lähti hitaasti liikkeelle edessäni. Tajusin, että tämä haluaa kolaroida kanssani. Onnistuin kuitenkin ohittamaan tämän kuljettajan, vaikka hän yrittikin osua.
Viimeisellä kierroksella toiseksi viimeisellä suoralla katselin karttaa, että näkyykö tätä kuljettajaa kartalla. Mietin, että hän saattaa olla kolaroimassa takana tulevien kanssa. Ketään ei näkynyt kartalla ja känsin katseeni takaisin radalle. Edestä tulee tämä sama auto valtavalla vauhdilla suoraan päin minua ja kisani on ohi sekunnissa. Vauriot olivat päällä ja ylivoimainen voitto vaihtui karvaaseen toiseksi viimeiseen sijaan (kolaroija ei luonnollisesti ehtinyt edelleni maaliin).
Vituttaa tällaiset idiootit, jotka haluavat pilata toisten kisoja. Tämä ei ollut ensimmäinen, joka näin minulle tekee. Halusin tarkistaa henkilön kansallisuuden ja tämä paljastui Yhdysvaltalaiseksi. En ollut yllättynyt, koska heistä kuulee aina negatiivisia juttuja ja usein jenkit ovatkin muutenkin muun maalaisia kolarialttiimpia, ainakin näin olen ollut huomaavinani.
- 0
Sama homkma kävi minulle, ratana king cobra! Ajat 2 kierrosta tota syheröä sitten tulet pääsuoralle ja huokaiset helpotuksesta KUNNES edessä vilahtaa vain lamborginin valkoinen keula ja 50 jenkkimies huutaa "eikö ollutkin hupaisaa, sori oli pakko"!!!!! HOMOOO :D