- 0
Forum - General Discussion
mooi kaikki
Olisi pari tyhmää kysymystä teille laitoin mikin langattomaan ohjaimeen kii ja ei kuulu mitään vaikka laitoin sen: on tilaan mutta mitään ei tapahdu ja miksi kun etsin career race ja exhibition race niistä paikoista oon ettinyt kisoja mutta aina löytyy vaan 2 ja miten toi tournaments toimii voisitteko mitenkään neuvoa koska juuri sain xbox360 liven joten kiitosta teille
- 0
larppinen kirjoitti 10.09.2008 17:46: Olisi pari tyhmää kysymystä teille laitoin mikin langattomaan ohjaimeen kii ja ei kuulu mitään vaikka laitoin sen: on tilaan mutta mitään ei tapahdu ja miksi kun etsin career race ja exhibition race niistä paikoista oon ettinyt kisoja mutta aina löytyy vaan 2 ja miten toi tournaments toimii voisitteko mitenkään neuvoa koska juuri sain xbox360 liven joten kiitosta teilleniitä eri syitä voi olla yli 100 erilaista... ja tournamentteihin pitää ajaa aikajo ja sit kisoja joista pääsee sitten jatkoon tai putoaa pois turnauksesta...
- 0
ok kiitos tuosta tournament vastauksestasi
- 0
Mikki ei toimi välttämättä sen takia että oot laittanu sun gt tietoihin et oot alle 16v ... tarvit jonkun passun sen jälkee eli sun pitää vaan laittaa se passu sinne minkä ilmoitit vanhempien oikeuksiin plä plä ja niin edelleen sit toimii ;)
Mul oli sama vika ekal käyttäjäl ku laitoin oikean iän tietoihin niin ei friend listit tai mitkää toiminu ilman salasanaa
- 0
olen kylläkin jo 17 että sori vaan xD
- 0
No sitten en tiedä mutta itselläni johtui iän takia :) toimiiko sun friend listit ja noi ? ilman salasanaa siis ?? jos toimii niin sitten on viallinen mikki ja sen voit sitten käydä liikkeessä vaihtamassa uuteen
- 0
larppinen kirjoitti 10.09.2008 18:33: olen kylläkin jo 17 että sori vaan xDmulla piti laittaa iäks 18...
- 0
Tässä kun oli puhetta tournamenteistä, niin nyt ajoin itseni johonkin d-luokan kultaotteluun? Tänään kisa olisi 06.30PM eli onko toi samalla aikavyöhykkeellä kun se kello joka on tournaments tilan ylälaidassa vai onko jenkeillä eri ajassa?
Nopeeta vastaa ken tietää! :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 27.10.2008 12:34: Tässä kun oli puhetta tournamenteistä, niin nyt ajoin itseni johonkin d-luokan kultaotteluun? Tänään kisa olisi 06.30PM eli onko toi samalla aikavyöhykkeellä kun se kello joka on tournaments tilan ylälaidassa vai onko jenkeillä eri ajassa? Nopeeta vastaa ken tietää! :DIhan Local Hooccis Timeä. // kummaan aiheeseen säkin tämän kysymyksen laitoit. Hullu.
- 0
Mä oon extreme! :D
- 0
Jotenkin noi aina niin homomaiseen aikaan noi tournamentit ja systeemit ettei oo tullu ikinä ajettua.
- 0
niimpä.. Toinen syy että tähän keskusteluun tän laitoin niin ajattelin että minun huomataan varmasti :D