- 0
Forum - General Discussion
F1-lähetykset livenä netissä
Kannattaa ihan #f1_forum @ ircnet kanavalle tulla kun kisoja, aina löytyy streami kisaan, aika-ajoihin, harkkoihin jne.
- 0
Ajattelin itsekkin irtisanoa kanavapaketin mutta sitten huomasin että sieltä ei ole tullut laskua ainekaan sitten maaliskuun.
:D
- 0
Ei kyllä mullekaa tuu ku puolen vuoden välein, ei ainakaan kaapelissa kai saakaan kuukausittain sitä
- 0
BezaFIN kirjoitti 11.09.2008 11:34: Ei kyllä mullekaa tuu ku puolen vuoden välein, ei ainakaan kaapelissa kai saakaan kuukausittain sitäFawk. En muistanut että se tulisi niin pitkin välein 3kk olisi vielä ymmärtänyt. Katsotan kun lasku tulee niin taidan kyllä perua.
- 0
BezaFIN kirjoitti 10.09.2008 20:43: Kannattaa ihan #f1_forum @ ircnet kanavalle tulla kun kisoja, aina löytyy streami kisaan, aika-ajoihin, harkkoihin jne.Beza, ootko ihan rekisteröitynyt F1-forumille? Millä nimimerkillä oot siellä?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 11.09.2008 18:41:Nckillä Beza, mutta harvemmin mitään siellä kirjoittelen.BezaFIN kirjoitti 10.09.2008 20:43: Kannattaa ihan #f1_forum @ ircnet kanavalle tulla kun kisoja, aina löytyy streami kisaan, aika-ajoihin, harkkoihin jne.Beza, ootko ihan rekisteröitynyt F1-forumille? Millä nimimerkillä oot siellä?
- 0
BezaFIN kirjoitti 11.09.2008 19:05:Aa, okei. En ole tosiaan vielä törmännyt suhun. Olen itse siellä Nipsuhuuli.Nipsuhuuli kirjoitti 11.09.2008 18:41:Nckillä Beza, mutta harvemmin mitään siellä kirjoittelen.BezaFIN kirjoitti 10.09.2008 20:43: Kannattaa ihan #f1_forum @ ircnet kanavalle tulla kun kisoja, aina löytyy streami kisaan, aika-ajoihin, harkkoihin jne.Beza, ootko ihan rekisteröitynyt F1-forumille? Millä nimimerkillä oot siellä?
- 0
Olipa taas skaba !
Samanlaista vääntöä Nykissä illalla. Mä ainakin teen 'hämilttönit' jos joku on jarrutukseen tullessa ulkopuolella :D
- 0
Laskin että Hamilton aiheutti ainakin neljä vaaratilannetta ohitustilanteissa.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 14.09.2008 13:42: Laskin että Hamilton aiheutti ainakin neljä vaaratilannetta ohitustilanteissa.hamilttonille axut-> bannit kisoista :D