no helvetti! kiitos paljon!. tossa toisella palstalla pummasinkin autoja ja lelurahaa lainaksi, ja ennekaikkea neuvoja että onko mitään keinoa pelastaaseivit.ei ilmeisesti. oon illala livessä, oon koko yön netistä ettinyt tietoa miten ton saisi toimimaan,lähetllyt T10 tusinan viestiä+kaikille T10 modeille+ säheltänyt recover gamertägin ja kahden kovon/tiedonsiirtokaapelin kanssa,niin painun tästä nyt unten maille. laitelkaa kaverikutsua ne jotka teistä ei o jo valmiiksi kaverilistalla, jos pystytte mua jeesaaman. kiitoksia etukäteen!
Bannit
Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?
kurppak kirjoitti 29.03.2009 10:11: Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?
on se siinä mielessä että milläs makselen noi palkintokreditit (15mil) kun on 200k kredittiä.
Pääseekö joku muu tällä hetkellä AH:seen vai on meikäläiselle tullu bannit sinne, antaa kyllä viestiä että myynnissä ollut auto on mennyt kaupaksi, mutta kun koittaa sisään niin tollasta viestiä pukkaa.
This Xbox LIVE feature has encountered a problem; either the sevice is temporality unavailable or your gamertag as been banned. Please visit http//:forzamotorsport.net for more information.
AH on vähän rikki tällä hetkellä.
Tämä selevä.
Itse boottasin boksin ja banni oli kadonnut.
PS. Kaikki kunnia Mudinskille.
E: Jasso, se on taas menny riqqi.
AH on toiminut ihan normaalisti itselläni heti aamusta(noin klo 10.12.57) alkaen.Olen meinaan ostanut silkkaa paskaa sieltä pitkin päivää,rediittejä on hukkunut enemmän kuin panttivankilunnaisiin. Forzasivujen AH eli netti-ah oli aamulla kyllä hieman sekaisin. :)
Olen varmaan sattunut olemaan siellä päivän mittaan aina sopivaan aikaan,kun se on toiminut.Nyt se AH nimittäin toimii ihan huonosti.
Kirjaudu sisään vastataksesi.