Xbox live jumittaa

djrunkkari
/

Miqqe kirjoitti 10.08.2009 18:47:

djrunkkari kirjoitti 10.08.2009 14:58:

TehBigBunny wrote 08/10/2009 @ 13:48: Ei runkkariin voi yhtyä, menee idis koko jutusta.

Itse haluan pelit hyllyyn :) ja muutenki varmaan kallista huvia suomes..

Sul tais mennä asian pointti vähä ohi :p

Mitää pelejä voi ladata kovalevyllä samalla lailla kun jotain arcade shittii? Turha päivitys:D

TehBigBunny
/

Mie vähän tässä kanssa sekoilin. Live!:hän ei siis päivity vaan Dashboard. Se tulee ladattavaksi huamenna.

TehBigBunny
/

Joku on tullut ?

Onko kaikki kauhiasti hianompaa ?

# Siirtyy xbox.xomiin kyttäämään #

djrunkkari
/

TehBigBunny wrote 08/11/2009 @ 10:16: Joku on tullut ?

Onko kaikki kauhiasti hianompaa ?

# Siirtyy xbox.xomiin kyttäämään #

luls

LeetPotta
/

Nyt kai tuli päivitys, kun kysyi "Haluatko päivittää konsolin plääplääplää"

Ei jaksanu, jaksanut ei, kivasti ei jaksanu, anarkia odottaa nurkan takana ja dementia ...EI DEMENTIA JUMAAALAUTA!

SIL0KKI
/ /

TehBigBunny kirjoitti 11.08.2009 11:22: Eli nyt peleistä voi saada kledjuja/sälää avatarille ?

rahastusta. hurraa m$ ! edit : en o kuin vähän vilkaissut tota päivitystä mutta party-toiminnon pitäis olla helppokäyttöisempi. konsoli just lataa tota, luulenpa että noi avatarkledjut on maksullisia. perkele kun ovat asentaneet jo edelliseen päivitykseen ip-tunnisteen, ennen sattoi jenkkitägillä(=teki ensin jonkun hatusta heitetyn jenkkihotmailin&linkitti sen gamertagiin) latailla jenkkien marketplacelta maksutonta sälää jotka oli vaan jenkeille suunnattu. nyt ei onnistu enää sekään temppu .(

SIL0KKI
/

ahaa, tässä saa saavutuksilla avatarsälää,voi arvostella pelejä jne. näyttää muuten aika sekavalta, täytyy katto xbox.comista mitä helvattia tässä nyt on uutta..

teemu1337
/

Miten tuo award-systeemi oikeen toimii? Itse In ole vielä kerennyt tutustua tähän uuteen ja ihmeelliseen päivitykseen.

SIL0KKI
/

teemu1337 kirjoitti 11.08.2009 17:07: Miten tuo award-systeemi oikeen toimii? Itse In ole vielä kerennyt tutustua tähän uuteen ja ihmeelliseen päivitykseen.

noita avatar-palkintoja saa kai vaan päivityksen jälkeen pelatuista peleistä, muutehan olisi ropsahtanut aimo kasa ilmaista avatarsälää joka jannulle.

Kirjaudu sisään vastataksesi.