- 0
Forum - General Discussion
Money talks, so we walk
Perkele pääs rahat loppuu, huomannu yhtään. Olin rakentamassa pari kilpuria sm-sarjaan, yhtäkkiä enää 888 CR. Nyt tuli kiirre ajaa Career moodia, pari endurancea tähän hätään :(
- 0
et oo ainoo jolle käy aina tollee... mul on jatkuvasti rahapula :)
- 0
Tehkää tapit
- 0
Mulla on taas 9.7 milj! Oli vähäaika sitten ihan loppu rahat..(4.5milj oli sillo)
- 0
No ei mullakaa mitään rahapulaa ois jos en yrittäis ostaa kaikkia autoja :DD tällä hetkellä rahaa sen 0,5milj
- 0
Mä tein aikanaan niin että telkkaria katsellessa laitoin botit ajamaan enduranceja. R1 skabasta taitaa irrota sellainen 260k.
- 0
- 0
djrunkkari kirjoitti 13.11.2008 12:26: No ei mullakaa mitään rahapulaa ois jos en yrittäis ostaa kaikkia autoja :DD tällä hetkellä rahaa sen 0,5miljsähän oot DJ miljonääri verrattuun muhun :D mul on yleensä n. 50 000 cr...
- 0
Careerista saa niin hewletin helposti hilloa.
- 0
kirves kirjoitti 13.11.2008 18:33:Peli Easylle ja palkkaat halvimman kuskin. Kaikki avut pois päältä ja sitten autosta siipeä vähän vähemmälle ja renkaisiin lisää painetta että kulkee suoralla.TehBigBunny kirjoitti 13.11.2008 12:39: Mä tein aikanaan niin että telkkaria katsellessa laitoin botit ajamaan enduranceja. R1 skabasta taitaa irrota sellainen 260k.Mut ne parhaat kuskithan vie aina kaiken? Vai voittaako ne nobotkin jotain, tai voiko ne kehittyä paremmiksi jos niitä vaan ajattaa?
- 0
Ei hätää, ajoin Careeria ja nyt on reilu 500 000 CR. En vaan ehtinyt testamaan tämän yhtään autoa, vaikka muutaman ehtikin rakentaa. Nyt menee ensi viikolle autojen testaus, toivottavasti edes tallikaverit ehtii testamaan eri autoja.
Bobberikin voisi lopettaa sen Falloutin pelaamisen joskus ;)
- 0
Ac3Way kirjoitti 13.11.2008 21:52: Bobberikin voisi lopettaa sen Falloutin pelaamisen joskus ;)Jos sä kokeilisit sitä fallouttia nii tietäisit kuinka koukuttava se on! Itekkin on tullu sitä pelattuu melkoisesti, ei vaan livessä oo tullu oltuu, ku on pitäny kuunnella radioo eikä oo ku yks ethernet paikka... // ai niin ja rhaa mulla on n. 7 miljoonaa. sain ne myymällä autoja. n. 200 000 chipale nii hyvin kertyy.
- 0
Mjoo, ei jaksa nähdä vaivaa auton myymisellä. Parempi vain ajaa Careeria, päivällä ajoin S-luokan Mugello Endurancen. 45 min ja 340k CR, ei paha!
- 0
huutokaupoilla näkyy tienaavan... 24milj lompsassa. :)
- 0
Mä rikastuin Terolla
- 0
Miqqe kirjoitti 14.11.2008 05:50: Mä rikastuin Terolla