- 0
Forum - General Discussion
Forza 1
Tulipa tuossa pelattua pitkästä aikaa Forza 1:stä. Ja hyvältähän se vieläkin tuntuu kakkosen jälkeen. Tai itse asiassa jopa kakkosta paremmalta, jollei grafiikkaa nyt lasketa.
Moneltako tämä xbox klassikko löytyy ? Vois nimittäin tässä joku kerta järjestää pientä kisailua jos tarpeeksi monelta tuo löytyisi.
- 0
Hep! Löytyy vielä ykkönen.. Pelailinkin sitä viikko sitten 360:llä, tosi mukava ajella niitä vuoristoteitä :P
- 0
Antaudun auntaudun!! Minulta löytyy kyseinen teos ;)
Olen itsekkin sitä välilä pelaillut. Hyvä peli
- 0
Tuplaa
tuppaa
- 0
En ole ikinä pelannut kyseistä peliä. En edes demoa :D
- 0
Khylä löytyy! Oli pakko kokeilla tuossa yhtenä päivänä tosi pitkän tauon jälkeen. Tuli meinaa joskus pelattua sitä niin sairaasti, ettei mitään tolkkua... Hyvältähän se vieläkin tuntuu, etenkin nuo em. vuoristopätkät, niitä jäi kakkosessa kaipaamaan...! Grafiikat muistelin paremmiksi, mutta se on tätä nykyaikaa, kun on tottunut liian hyvään... :-) Ihan hyvännäköinen pelihän se siltikin on. Ja ennen kaikkea toimiva.
- 0
Ei löydy enää, mutta on tosiaan jopa ehkä parempi kuin kakkonen.
- 0
Mulla lähti aikanaa wanha xbox eteenpäin kun ostin uuden telkkarin. Vanhassa grafiikat ei nyt haitanneet mutta uusi on sen verran iso että kuva oli aikamoista pikselimässöä.
- 0
Löytyy kyllä, saattaa vain olla yhdellä kaverilla lainassa. Voisihan joskus ottaa vähän skabaa.
- 0
Jos tulisi marketplacelle ladattavaksi, niin todennäköisesti ostaisin.