- 0
Forum - General Discussion
Forzaan viripaja
Olen tässä kauan (vuoden) jo miettinyt että olisi kiva jos olisi jotain motivaatiota forzan pelaamiseen. Nyt sitten ajattelin tehdä tälläisen suuntaa antavan kyselyn että ketä kinnostaisi lähteä mukaan viritys toimintaan.
Ajatuksena siis koota 4-8 hengen porukka jotka alkaisivat kehittämään valmiita kilpa-autoja myyntiin.
Toiminta jatkuisi myös pelin seuraavassa osassa eli forza motorsport 3:ssa.
Tähän hankkeeseen siin vaadittaisiin henkilöitä jotka osaisivat säätää,maalata ja käyttää fotoshoppia/kuvankäsittelyohjelmia. myös englannin kielen hallitseminen on isoa plussaa ajatellen fm.netin käyttöä.
Toivoisin nyt tähän ketjuun tai minulle yv:nä yhteydenottoja jos kiinnostaa.
Jos porukkaa ei saada niin hankkeen voi kuopata.
- 0
Onhan tosta ollu joskus puhetta. Itte oisin enempi kiinnostunut aiheesta sitten kolmosen parissa.. FRC:ltä löytyy kyllä sen verran taitavaa porukkaa ihan joka saralta mitä kunnollisen pajan pitämiseen tarvitaan, että pitäisi saada aika varteenotettava paja kasaan. Ja porukan määrää on ihan turha "rajottaa" mitenkään, koska kaikki apu on aina tervetullutta. Mutta se voisi olla sitten "All Finnish", eli ei ulkomaalaisia.
- 0
Totta, toi nyt oli oikeestaan mitä aloitukseen tarvittais. Henkilömäärä on rajoittamaton sitten kun homma saataisiin pyörimään.
- 0
Mä voisin olla mukana! Spotin touhuissa oon jääny vähän ulkopuoliseks nii luulisin että suomalaisten kesken homma toimis paremmin.
- 0
Voisin olla mukana virityspuolella jos tarvetta löytyy. Toki hommia en voi tehdä viikolla samalla tavalla kuin viikonloppuisin armeijan takia. Kesällä sekin tosin loppuu
- 0
Lol voin testailla...
- 0
Joo, nopeita testaajia tarvitsee aina. Nyt olisi minun lisäksi ainakin 3+ testirunkku ilmoittanut halukkuutensa. Asian selvästi voisi viedä ajatustasolta eteenpäinkin.
- 0
Jos kiinnostaa, niin noita mainoksia ja sun muita voin tehdä photoshopilla (parin vuoden kokemus koko ohjelmistosta :DD)..
- 0
Erittäin tervetullut olet! Se on aina positiivista jos mainoksista saa näyttäviä.
- 0
Jos homma lähtee hyvin pyörimään, voin miettiä testikuskin roolia.
- 0
Voin jotain photoshopata (viiden vuoden kokemuksella) ja kirjoitella (myös englanniksi).
- 0
Mää voin hoitaa sitten raha-asiat ;)
Edit: Ihan oikeetakin apua voin antaa... Tai no, mihin sitten kaivataankin... Siitähän se riippuu...
- 0
No aletaanko sitten kokoamaan "tiimiä". knoivari meni villen leipiin.
- 0
hookkis112 kirjoitti 14.04.2009 17:42: No aletaanko sitten kokoamaan "tiimiä". knoivari meni villen leipiin.Tiimiä pystyyn vaan! ps. ei me leipää tarjota, meillä on kattos kakku kahvit täällä :)
- 0
Kokemuksesta voin kertoa että isolla tiimillä on omat etunsa, mutta kyllä toiminta samalla myös osittain hankaloituu ja menee monimutkaisemmaksikin, joten melkein suosittelen aloittamaan ihan "minimi miehityksellä" ja lisäämään porukkaa vasta kun se rupeaa olemaan välttämätöntä.
Ja kuten olen jo useammallekkin uudelle, aloittavalle pajalle toiminut neuvonantajana, voitte tekin samalla tavalla kysyä multa milloin vain apua tai neuvoja/vinkkejä, jos on jotain mieltä askarruttavaa, johon uskotte multa mahdollisesti vastauksen/neuvon löytyvän.
Kun itse perustin Spot Performancen aikoinaan, tuli moni asia opittua ja koettua "kantapään kautta" ja olis silloin ollu monesti tarvetta neuvoille, mutta kun ei aluksi oikein tienny että keneltä kysyä ja että viitsiikö edes kysyä, niin sitten tuli tehtyä huonoja/turhia päätöksiä ja jos nyt vaan voin muille olla avuksi, olen tyytyväinen :)
Joten tsemppiä vaan koko tiimille ja älkää epäröikö kysyä jos on jotain, mikä mietityttää, kummastuttaa tai aiheuttaa epäilyksiä ;)
- 0
Jos apua kaivataan kovan luokan myyntimies OLEN MIN