Forum - General Discussion

ratti vai pädi ?

SIL0KKI

SIL0KKI 05.05.2009

• 0
tästä on saattanut olla jo threadi mutta laitoinpa uuden. elikkäs, laitelkaa tänne mielipiteitänne kumpi on omasta mielestänne parempi ja miksi. toi ms-ratti maksaa halvimmillaan alle satkun ja oon semmoista ostamassa, mutta tuntuu siltä että on kaksi koulukuntaa; yksi tiimikaveri tossa just haukkui ms-ratin täysin paskaksi. tuntuma on kuulemma huono jne, kun taas toinen tiimikaveri sanoi että perkele kun en aiemmin älynnyt rattia ostaa. OT: daveyskills ajaa kullemma pädillä :)
TehBigBunny

TehBigBunny 05.05.2009

• 0
Ratti on varsinkin alkuun vaikeampi kuin olettaa mutta jos sillä saa ajaa mukavassa asennossa niin onhan se paljon kivempaa.
IIPPONEN

IIPPONEN 05.05.2009

• 0
Jos on ajanut ennen jollai tietokoneen ratilla (g25, momo yms.) saattaa ms ratti tuntua lelulta huonoilla forceilla, mutta jos ei tai siitä on pitkä aika niin on ostamisen arvoinen :) se vain vaatii hyvän asennon että se on mukavaa ja se hyvä asento helpottaa ajoa kummasti :D
LeetPotta

LeetPotta 05.05.2009

• 0
Pädi!! En yksinkertaisesti vain tykkää Mikkisoftan ratista..
Ac3Way

Ac3Way 05.05.2009

• 0
Bunny ja Iipponen puhuvat asiaa, itsekin olen tismalleen samaa mieltä. Myöskin pädi on ihan hyvä jollei tykkää MS:n ratista, mutta Logitechin rattia ei voi suositella. Jos parasta haluaa boxille niin Fanatecin Porsche Turbo Wheel on ihan G25:sen tasoa, mutta saatavuus ja hinta perseestä. Itse ajan ratilla, kannattaa muuten myös säätää forzassa deadzonet ja sensityve arvot kohdilleen. Sen verran omalaatuisia yksilöitä ovat kaikki MS Wheelin yksilöt.
SIL0KKI

SIL0KKI 23.05.2009

• 0
odottelen kun kolmonen ilmestyy ja hommaan ratin sitten..

Write a post

Sign in to post a post.