- 0
Forum - General Discussion
ratti vai pädi ?
tästä on saattanut olla jo threadi mutta laitoinpa uuden.
elikkäs, laitelkaa tänne mielipiteitänne kumpi on omasta mielestänne parempi ja miksi. toi ms-ratti maksaa halvimmillaan alle satkun ja oon semmoista ostamassa, mutta tuntuu siltä että on kaksi koulukuntaa; yksi tiimikaveri tossa just haukkui ms-ratin täysin paskaksi. tuntuma on kuulemma huono jne, kun taas toinen tiimikaveri sanoi että perkele kun en aiemmin älynnyt rattia ostaa.
OT: daveyskills ajaa kullemma pädillä :)
- 0
Ratti on varsinkin alkuun vaikeampi kuin olettaa mutta jos sillä saa ajaa mukavassa asennossa niin onhan se paljon kivempaa.
- 0
Jos on ajanut ennen jollai tietokoneen ratilla (g25, momo yms.) saattaa ms ratti tuntua lelulta huonoilla forceilla, mutta jos ei tai siitä on pitkä aika niin on ostamisen arvoinen :) se vain vaatii hyvän asennon että se on mukavaa ja se hyvä asento helpottaa ajoa kummasti :D
- 0
Pädi!!
En yksinkertaisesti vain tykkää Mikkisoftan ratista..
- 0
Bunny ja Iipponen puhuvat asiaa, itsekin olen tismalleen samaa mieltä.
Myöskin pädi on ihan hyvä jollei tykkää MS:n ratista, mutta Logitechin rattia ei voi suositella. Jos parasta haluaa boxille niin Fanatecin Porsche Turbo Wheel on ihan G25:sen tasoa, mutta saatavuus ja hinta perseestä.
Itse ajan ratilla, kannattaa muuten myös säätää forzassa deadzonet ja sensityve arvot kohdilleen. Sen verran omalaatuisia yksilöitä ovat kaikki MS Wheelin yksilöt.
- 0
odottelen kun kolmonen ilmestyy ja hommaan ratin sitten..