- 0
Forum - General Discussion
Forza Motorsport 3 Hype
http://forzamotorsport.net/en-us/media/videos/default.htm#/video/1432/
Uusin viteooooo...
- 0
Odotan peliä kyllä. Silti voisin pitää sellaisen parin viikon mahdollisen totaalitauon kakkososasta, että uusin hapein sitten uuden kimppuun virkeänä :p
- 0
Toi video on ollu tuol jo miltei viikon.. tänään pitäis tulla jotain uutta taas esille..
- 0
http://pelaajalehti.com/2009/08/24/gran-turismo-5-kauppoihin-tana-vuonna-mukana-yli-1000-autoa/
forzan tappaja :s
- 0
djrunkkari kirjoitti 25.08.2009 20:48: http://pelaajalehti.com/2009/08/24/gran-turismo-5-kauppoihin-tana-vuonna-mukana-yli-1000-autoa/ forzan tappaja :sPoistan sut kaverilistalta..
- 0
Nyt aloin ekaa kertaa miettimään oikeesti että jospa myis boksin ja ostais pleikkarin :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 26.08.2009 05:39: Nyt aloin ekaa kertaa miettimään oikeesti että jospa myis boksin ja ostais pleikkarin :D
- 0
No en tietenkään vaida :D Lueskelin äskön noita forzacentralin foorumeita ja sieltä löyty ihan sairaasti uusia kuvia ja auto "paljastuksia"... Ihanainen Topsecret supra sisältyy peliin :D
- 0
Ja ostetaanko ne tuhat autoa auto kerrallaan, kuten aiemmin uutisoitiin?
Jos yhden auton hinta olisi vaikka vain 10senttiä, tulisi kaikkien autojen hankkiminen maksamaan semmoiset 100
- 0
onkos kukaan onnistunut mistään luotettavalta taholta saamaan selville,tuleeko kolmoseen duplicator(tms)=eli rassien monistus? tätä utelin jo tolla toisella palstalla mutta kysytään nyt uusiksi. se on lähes varmaa että SB-downloudaus tulee maksulliseksi (snowowl kertoi että härpäkkeen piti tulla ykköseen ja sitten kakkoseen mutta syystä tai toisesta sitä ei tullut) eli tuunaaja määrittelisi latauksen hinnan ja lataamalla saisi osat ja tuunauksen, jos tota duplicate-ominaisuutta ei tule, niin SB lataukseen olis kiva lisä että saisi maalit kaupan päälle. helpottaisi autojen rakentelua, kun 1 kerrallaan kun niitä rakenteleee niin hermot menee jos satoja autoja kasaa. on ollut myös huhuilua että tuunauksetkin saisi lukkoon joka taas toimii oli sitten SB-lataus tai autojen monistus kyseessä..
hehhee, eurooppalaiset&aasialaiset pääsee vetelemään huippuaikoja pari päivää ennen jenkkejä, liekö joku sanaton anteeksipyyntö T10lta ei-jenkeille kun kisa-palkinnot on tähän mennessä menneet melkein kaikki ainoastaan jenkkilään.. onhan noissa palkinnoissa tietysti ongelmia,T10 pitäisi selvittää eri maiden tullimaksut sun muut mutta ei sen nyt luulisi jättipelifirmalle ylivoimainen tehtävä olla. kolmosen jälkeen veikkaan että T10 lienee varakkaimpia pelifirmoja mitä on.
- 0
Jostain luin pari viikkoa sitten,että ei tarvitse enää kolmosessa rakentaa sataa rassia kerrallaan myyntiin,vaan yksi riittää.Eli joku sellainen kiva katalogi-systeemi,mistä sitten voi auton ostaa tai laittaa myyntiin.
- 0
Schimanski76 wrote 08/26/2009 @ 14:05: Jostain luin pari viikkoa sitten,että ei tarvitse enää kolmosessa rakentaa sataa rassia kerrallaan myyntiin,vaan yksi riittää.Eli joku sellainen kiva katalogi-systeemi,mistä sitten voi auton ostaa tai laittaa myyntiin.kuulostaa erittäin hyvältä, kun juuri tohon rakenteluun ja monistamiseen ne hermot menee. Tosin jää myyjät työttömäksi? :D
- 0
Uusia autoja saisivat taas julkasta. Mulle on ihan sama mikä auto sieltä tulee, kunhan nimessä on 180SX. Ei muita vaatimuksia.
- 0
Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)
- 0
Northg7 kirjoitti 26.08.2009 21:24: Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)Mielestäni mukana voisi olla vähän rankempaa materiaalia ainakin.. Itse tykkään ainakin monesti kuunnella sellaista kun ajan, esim. Soilwork, Avenged Sevenfold, Lacuna Coil ja monet muut :)
- 0
villek00 kirjoitti 27.08.2009 04:04:Ajaessa ei musiikkia kuunnella, mutta valikoissa vois soida edellämainittuja artisteja.. Toki digidii-kansalle omia myös!Northg7 kirjoitti 26.08.2009 21:24: Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)Mielestäni mukana voisi olla vähän rankempaa materiaalia ainakin.. Itse tykkään ainakin monesti kuunnella sellaista kun ajan, esim. Soilwork, Avenged Sevenfold, Lacuna Coil ja monet muut :)
- 0
Ois ihan kiva, jos biisien soimiseen vois itse vaikuttaa. Ois vaikka tietty soundtrack 2-levyisenä, enemmän musaa, ja pelin optionseista voisi käydä valitsemassa haluamansa musat niistä, niitä peli sitten soittaa valikoissa yms. kohdissa. Tällöin saisi myös aikaan vähän vaihtelua.
e: Toki kovolta ja pc:ltä voi soittaa mitä haluaa pelaamisen yhteydessä, mutta itse pelistäkin voisi löytyä customoinnin varaa.
- 0
Northg7 kirjoitti 27.08.2009 11:05: Ois ihan kiva, jos biisien soimiseen vois itse vaikuttaa. Ois vaikka tietty soundtrack 2-levyisenä, enemmän musaa, ja pelin optionseista voisi käydä valitsemassa haluamansa musat niistä, niitä peli sitten soittaa valikoissa yms. kohdissa. Tällöin saisi myös aikaan vähän vaihtelua. e: Toki kovolta ja pc:ltä voi soittaa mitä haluaa pelaamisen yhteydessä, mutta itse pelistäkin voisi löytyä customoinnin varaa.Kyllä tuo kakkosen suondtrack on jotain niin hajottavaa mun makuun... Kyllä on forzaa pelatessa yleensä iPodi kiinni poxissa. Olisihan tuo mukavaa, jos kolmoseen saataisiin vaihtelua.
- 0
Itselle on kyllä oikeastaan ihan sama, mitä musiikkia kolmosessa on, kakkosessa en ikinä ole edes kiinnittänyt huomiota musiikkeihin. Ajaessa ei musat soi ja maalatessa Radio Rock päällä. Joten ihan sama minulle :)