Forza Motorsport 3 Hype

RaabForRehab
/

warcryFIN kirjoitti 18.09.2009 06:26: Katsoin juuri saman videon, vaikuttaa erittäin siistiltä. Huomio kiinnittyi erityisesti tuonne tuunauspuolelle. Huomasiko kukaan siinä exhaust- kohdassa, kun puhuttiin erikseen vaimentimista? Pistän vanhaan skylleen sellasen linnunpöntön etä ei mitään järkeä :D

Mun mielestä tossa ei mainittu erikseen missään kohtaa, että saa vaihdettua nimenomaan äänenvaimenninta..Vaan samalla tavalla kun nykyisessäkin, eli koko putkisto kerralla. TOIVOTTAVASTI tämä upgrade muuttaa äänenvaimentimen ulkonäköä!!!

Hookkis
/

Näköjään s15 silviaa ja muutakin riisiä jälleen mukana. Hyvältä toikin näytti,driftaaminen ei ainakaan vielä ole näyttänyt mitenkään kauhean epäluonnolliselta.

Odotan paljon tätä peliä, mielenkiintoista kokeilla demoa 6 päivän päästä ;)

Jupe San
/

OHO siellähän on ihan uutta tietä tehty heti pitemmästikkin, tokavikassa videossa tullaan vanhalle lähtöpaikalle n. 30-35 sec kohilla.

warcryFIN
/ /

IGN:n haastattelussa todettiin, että 180SX EI ole pelissä. Jos multa kysytään ( vaikka ei kysytä), niin vaihtaisin nuo kaikki vanhat datsunin romut, joita peliin tulee, tuohon SX:ään. Mutta ei mahda mitään. Pettymysten lista kasvaa kasvamistaan.

E: Niin, ja eipä ole tuo uusi GT-R:kään mukana muuta kun Super GT prototyyppinä...

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
vaiski75
/

[LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 18.09.2009 14:56: [QUOTE]Mudinski wrote 09/18/2009 @ 14:05: AI SIELL

warcryFIN
/ /

[QUOTE]tappileipa wrote 09/18/2009 @ 15:19: [LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 18.09.2009 14:56: [QUOTE]Mudinski wrote 09/18/2009 @ 14:05: AI SIELL

kurppak
/

Rajota ny tappi tota lainaamista.

Eipä nuo sisustat ihan samalta pelissä varmaankaan näytä. Tosin tuon Ferrarin sisusta, jota täällä on parjattu, on aika karu jalkatilasta. Tuskimpa sinne edes paljoa katellaan. Race Prossa on kyllä hyvin mallinnetut sisustat, tosin autoja melkosenlailla vähemmän.

Kyllä minä ainakin olen valmis uhraamaan grafiikkaa pelattavuuden takia.

vaiski75
/

[LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 18.09.2009 17:13: [QUOTE]tappileipa wrote 09/18/2009 @ 15:19: [LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 18.09.2009 14:56: [QUOTE]Mudinski wrote 09/18/2009 @ 14:05: AI SIELL

RaabForRehab
/

Eikus kappas! Sama auto siis kun Toyotan Urban Cruiser. Logo on vaan skiionin..kauhee paska :D

warcryFIN
/

RaabForRehab kirjoitti 18.09.2009 17:46: Eikus kappas! Sama auto siis kun Toyotan Urban Cruiser. Logo on vaan skiionin..kauhee paska :D

Naulan kantaan :D

djrunkkari
/

kirves kirjoitti 18.09.2009 14:51: Mitä se runkq höpisi ettei kahdeksan täytä gridiä? Onko mulla menny ohi, eli edelleen kahdeksan on maksimi?

On maksimi. Ja se on perseestä.

Nipsuhuuli
/

djrunkkari kirjoitti 18.09.2009 18:19:

kirves kirjoitti 18.09.2009 14:51: Mitä se runkq höpisi ettei kahdeksan täytä gridiä? Onko mulla menny ohi, eli edelleen kahdeksan on maksimi?

On maksimi. Ja se on perseestä.

Sanoisin, että tuo on ehkä suurin puute Forza 3:ssa. Onneksi hyviä puolia ja parannuksia on kuitenkin niin reilusti, että 8 hengen moninpeli tuskin loppupeleissä jää harmittamaan paljon. :)

Draghar
/ /

En kyllä käsitä miksi porukka itkee täällä yksittäisistä autoista. Tärkeämpää olisi hyvän ja mahdollisimman realistisen ajotuntuman säilyttäminen ja mielellään jopa parantaminen.

Autojen sijaan voisivat myös keskittyä tekemään useita täysin uusia ratoja (vanhatkin voi kuitenkin peliin sisällyttää). On ikävää, jos ratavalikoimaan on tullut taas vain pari uutta rataa.

edit. Enpä ole muuten Forzaa kevään jälkeen pelannut, mitenkähän mahtaisi sujua :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.