Forza Motorsport 3 Hype

TeroKortelainen
/ /

Pelonsekaisin tuntein odotan möhkö-Mesen ja esim. Elanin (tahi muun sikamatalan auton) kohtaamista :|

Ei vaan edelleenkään mahdu mun järkeen, mitä SUV:t tekee lähinnä rata-autopelissä. Sorapuoli olisikin toinen juttu, mutta sitä ei sentään taideta tässä pelissä nähdä...

EDIT: Aah, siellähän on näköjään mukana Ford RS200. Kyllä lämmittää tämmöistä kasaripelleä :)

RaabForRehab
/

TeroKortelainen kirjoitti 12.06.2009 10:53: Pelonsekaisin tuntein odotan möhkö-Mesen ja esim. Elanin (tahi muun sikamatalan auton) kohtaamista :|

Ei vaan edelleenkään mahdu mun järkeen, mitä SUV:t tekee lähinnä rata-autopelissä. Sorapuoli olisikin toinen juttu, mutta sitä ei sentään taideta tässä pelissä nähdä...

EDIT: Aah, siellähän on näköjään mukana Ford RS200. Kyllä lämmittää tämmöistä kasaripelleä :)

Mä en nää esim. Elania yhtään enempää rata-autona kun mitään SUV:ia :D

IIPPONEN
/

RaabForRehab kirjoitti 12.06.2009 15:40:

TeroKortelainen kirjoitti 12.06.2009 10:53: Pelonsekaisin tuntein odotan möhkö-Mesen ja esim. Elanin (tahi muun sikamatalan auton) kohtaamista :|

Mä en nää esim. Elania yhtään enempää rata-autona kun mitään SUV:ia :D

Elan sentään on joskus ollut kilpa-auto ;)

m00se79
/

Mitä SUV:t tekee soralla??? :P

TeroKortelainen
/

m00se79 kirjoitti 12.06.2009 16:32:

Siis SUV-pohjaisilla kulkineilla ajetaan off-roadia, aavikolla yms. Tai siis tähän ainakin minä viittasin. Kun taas asvalttikisoissa noi taitaa olla "hiukan" harvemmin nähtyjä.

Ja Elaneillahan on ajettu (ja ajetaan edelleenkin) rataa sekä ralleja, joten kyllä sitä kautta kilpa-auton status on oikeutettu molemmilla alustoilla...

m00se79
/

TeroKortelainen kirjoitti 12.06.2009 16:42:

m00se79 kirjoitti 12.06.2009 16:32:

Siis SUV-pohjaisilla kulkineilla ajetaan off-roadia, aavikolla yms. Tai siis tähän ainakin minä viittasin. Kun taas asvalttikisoissa noi taitaa olla "hiukan" harvemmin nähtyjä.

Ja Elaneillahan on ajettu (ja ajetaan edelleenkin) rataa sekä ralleja, joten kyllä sitä kautta kilpa-auton status on oikeutettu molemmilla alustoilla...

Ymmärsin kyllä :P Tuntuu vaan että nyky SUV:t on maastureita yhtä paljon kuin kotikissat sapelihammastiikereitä...

Northg7
/ /

TeroKortelainen kirjoitti 12.06.2009 10:53: Aah, siellähän on näköjään mukana Ford RS200. Kyllä lämmittää tämmöistä kasaripelleä :)

+1. Muttei edelleenkää Sierraa ole mainittu? :)

Nuista Sport Utility Vehicleista en ole ainakaan vielä kovin innoissani, eivät koskaan ole iskeneet kunnolla. Vähän ristiriitaisia fiiliksiä niitä kohtaan. Kun eivät oikein ole kunnon maastoautoja ja taajamassa melko verrattaen "turhia". Ehkä jotkin tehokkaat versiot ovatkin unelmia hinaamaan painavaa kärry/traileria/yms. ja sekä jos on tilatarvetta, mutta puhdasveriset citymaasturit on kyllä sitä kohtuu turhuutta.

Anyways, toivottavasti FM3:ssa pysytään kuitenkin mahdollisimman asialinjalla, eikä övereitä vedetä.

warcryFIN
/

On kyllä kertakaikkiaan upean näköinen, vähän vaikeaa jo uskoa että se noin hyvältä näyttäisi ( tai ei se näytäkään muuta kuin valokuvamoodissa) mutta silti. Autolistasta olen enemmän huolissani, yksikään esitelty auto ei vielä ole ainakaan minuun iskenyt. Onhan tuo uusi Impreza ja EVO X ihan kivoja, mutta... :(

warcryFIN
/

Nipsuhuuli kirjoitti 01.07.2009 09:42: Ooh, Honda Jazz ja Toyota Yaris ovat mukana!!

Kirjaudu sisään vastataksesi.