djrunkkari kirjoitti 15.07.2009 20:06:
TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:04: Ruåtsissakin on Limited :|
LOL tilasin play.comista jo!
Näköjään suostuu tekemään sen tilauksen mutta en olisi sata-varma että ne sen lähettää.
Näköjään suostuu tekemään sen tilauksen mutta en olisi sata-varma että ne sen lähettää.
Eikös verkkokauppacom tarjoa myös tuota limitediä?
PetuK kirjoitti 15.07.2009 20:20: Eikös verkkokauppacom tarjoa myös tuota limitediä?
Kyllä! mulla tilaus siellä.
Melkein kakskybää kalliimpi Werkkokaupassa.
// Eikun 'Ei hintaa'
TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:43: Melkein kakskybää kalliimpi Werkkokaupassa.
// Eikun 'Ei hintaa'
Kassoin itekin ekana notta jo on perkele hintaa tällätty pelille,mutta ei se ollutkaan oikea hinta.
Schimanski76 kirjoitti 15.07.2009 20:46:
TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:43: Melkein kakskybää kalliimpi Werkkokaupassa.
// Eikun 'Ei hintaa'
Kassoin itekin ekana notta jo on perkele hintaa tällätty pelille,mutta ei se ollutkaan oikea hinta.
Joo se pitää ennakkoo kuitenkin maksaa se 99.99 mut loput saa sitte takas.
Ootan että se tulee suomen markkinoille.
TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:15:
Niimpä :S
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
kakkapäät
Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e. Nyt oli tullut hintakin näkyviin.
Schimanski76 kirjoitti 16.07.2009 09:22: Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e. Nyt oli tullut hintakin näkyviin.
Siis MIT
[LAINAUS]Miqqe kirjoitti 16.07.2009 09:44:
Schimanski76 kirjoitti 16.07.2009 09:22: Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e. Nyt oli tullut hintakin näkyviin.
Siis MIT
Itse tilasin juuri verkkoakupasta tuon limitedin, koska hitna oli niin halpa. Ainahan tilauksen voi perua jos ilmenee, että kyseessä on väärä versio
Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )
TehBigBunny kirjoitti 16.07.2009 10:33: Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )
No, eikös VIP jäsenyys tarkoita sitä. että sitten kun DLC:t ilmestyy ne saa ilmaiseksi ?
Ja oletteko nyt varma että VIP-jäsenyys tulee ns. tuon pelin mukana ? Itse olen lukenut että se ostetaan MS-pisteillä sitten.
Edit: Hinta olisi kuulemma n.20
Mun käsityksen mukaan VIP-jäsenyys meinaa sitä että saa 'erityiskohtelun' forumilla ja AH:ssa ja sitten ne viisi? speziaaliautoa.
"What does this exclusive title give you? According to the Gamestop listing, the benefits of being a Very Important Person include "special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums," as well as five additional exclusive vehicles. The type of "special treatment" offered is still unknown"
Taidanki tilata tuolta verkkokauppa.com:ista.
[QUOTE]Mudinski wrote 07/16/2009 @ 10:41:
TehBigBunny kirjoitti 16.07.2009 10:33: Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )
No, eikös VIP jäsenyys tarkoita sitä. että sitten kun DLC:t ilmestyy ne saa ilmaiseksi ?
Ja oletteko nyt varma että VIP-jäsenyys tulee ns. tuon pelin mukana ? Itse olen lukenut että se ostetaan MS-pisteillä sitten.
Edit: Hinta olisi kuulemma [b]n.20
Kyllä sen 2100 pisteen hinta on 22
Hintaeroa limitedin ja normiversion välille kertyy tasan 4 euroa.(verkkokauppa.com).Jos oikein maalaisjärjellä ajettelee,niin tuskin siihen mitään vip-pakettia kuuluu,pari autoa korkeintaan. Eiköhän se Vippi tule sitten ms-pojoilla ostettavaksi.
[QUOTE]nuera007 wrote 07/16/2009 @ 14:25: Kyllä sen 2100 pisteen hinta on 22
Onkos se nyt vahvistettu että FM3 on vain se tuttu vanha 8 kilpailijaa samaan aikaan radalla?
mää en pääsis A finaaliin vaikka ois 25 kilpailijaa:D
On tuo vissiin varmistettu että vaan 8 kilpailijaa radalla. Lähdettä en nyt jaksa etsiä, mutta mielestäni E3:ssa tuo vahvistettiin. S. Ito vetää taas iahn kybällä :D
warcryFIN kirjoitti 17.07.2009 10:03: On tuo vissiin varmistettu että vaan 8 kilpailijaa radalla. Lähdettä en nyt jaksa etsiä, mutta mielestäni E3:ssa tuo vahvistettiin. S. Ito vetää taas iahn kybällä :D
On se vahvistettu :-((
Rupesin vaan asiaa miettimään kun missään screenshotissa ei näy enempää kuin se 8 autoa radalla ja sit toi uusin Pit Pass Report, ku T10 kerto et ne laitto toimittajia varten 8 peliasemaa valmiiksi jotta vois testata moninpeliä..
Pettymys sinänsä, oisin mäkin odottanut sitä (edes) 12 autoa radalla.
Noh, onnistuuhan se hippa kahdeksallakin autolla niin että yks ajaa Yariksella karkuun ja muut pyrkii murskaamaan sen X5:illa ja Q7:oilla..
Kirjaudu sisään vastataksesi.