Forza Motorsport 3 Demo

Mudinski
/

Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.

Vitun tyhmää jos ollaan tehty että ainoastaan Drift-modessa pystyy riftaan kunnolla... Ei näin Turn10 !

Itsellä kun on tuo USA kotimaana niin pystyin lataan jo.

TehBigBunny
/ /

djrunkkari kirjoitti 24.09.2009 05:49: missä demo

Bittiavaruudessa.

NYT ! ... se ei ole vieläkään sielä.

Schimanski76
/

Kolmisen tuntia kun pelaat viä kiärs of vooria ja sit meet kauppapaikalle ni eiköhän se siä oo. :)

TehBigBunny
/

Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 06:19:

warcryFIN kirjoitti 24.09.2009 06:07: Demoa odotellessa:

http://www.youtube.com/watch?v=Znmb3BtsGos

Ja mä tulin sitten jo kun katoin ton video.. että voitinko sen kisan? :DD

Kauhian huono pito noissa autoissa,luisuivat pahasti.Renkaat kuluu ihan risaksi. :(

Jåå kalliiksi tuollainen tulee tiukat linjat ja jarrupaikat kohdalleen niin Johan Aika paranee.

IL3
/

Mudinski wrote 09/24/2009 @ 04:30: Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.

Vitun tyhmää jos ollaan tehty että ainoastaan Drift-modessa pystyy riftaan kunnolla... Ei näin Turn10 !

Miksei "normaali modessa" voi driftata? Vai tarkoitatko ainoastaan pisteytystä?

djrunkkari
/

Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 06:07:

Kolmisen tuntia kun pelaat viä kiärs of vooria ja sit meet kauppapaikalle ni eiköhän se siä oo. :)

okeiiii

TehBigBunny
/ /

IL3 kirjoitti 24.09.2009 06:37:

Mudinski wrote 09/24/2009 @ 04:30: Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.

Miksei "normaali modessa" voi driftata? Vai tarkoitatko ainoastaan pisteytystä?

Jos ne trift-pisteet pyörisi joka modessa niin sitten mun pitäs hakka teijjä kaikki, sit mä hakkas kaikki T10 äijjä ja sit mä hakkas viel teijjä kaikki uuresta.

/Paitsi Miquel. Ei uskaltas.

Jupe San
/ /

UUUH R33 menee poikittain tossa trailerissa :P:PP::P

Kuten myöskin subaru 22b

Finski fani
/

TehBigBunny kirjoitti 24.09.2009 07:16:

Jos ne trift-pisteet pyörisi joka modessa niin sitten mun pitäs hakka teijjä kaikki, sit mä hakkas kaikki T10 äijjä ja sit mä hakkas viel teijjä kaikki uuresta.

Miquel oli jo ovella. Onneksi korjasit.

TehBigBunny
/

Finski fani kirjoitti 24.09.2009 08:26:

TehBigBunny kirjoitti 24.09.2009 07:16:

Miquel oli jo ovella. Onneksi korjasit.

Meinasi käyrä köpelösti. Onneksi kuulin kun naapurit pakenivat ikkunasta (läpi) ja tajusin tilanteen.

EvoBobber
/ /

Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kun kärkkyä jotain demoa koko päivän? (piilottelee ohjainta selän takana)

Eze86
/

Ei muakaan itteeni se demo kiinnosta, kaveri vaa tossa pyysi kysymään :D

Makau
/

Ooks te ottanu huomioon, et me saadaan välillä demot pari päivää jenkkei jäljes? :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.