ei demoa vielä meen nukkuun hetkeks :D
Forza Motorsport 3 Demo
Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.
Vitun tyhmää jos ollaan tehty että ainoastaan Drift-modessa pystyy riftaan kunnolla... Ei näin Turn10 !
Itsellä kun on tuo USA kotimaana niin pystyin lataan jo.
missä demo
djrunkkari kirjoitti 24.09.2009 05:49: missä demo
Bittiavaruudessa.
NYT ! ... se ei ole vieläkään sielä.
Kolmisen tuntia kun pelaat viä kiärs of vooria ja sit meet kauppapaikalle ni eiköhän se siä oo. :)
Demoa odotellessa:
http://www.youtube.com/watch?v=Znmb3BtsGos
Ja mä tulin sitten jo kun katoin ton video.. että voitinko sen kisan? :DD
Kolme tuntia ja sitten käy langat kuumina.Ei malta odottaa.
warcryFIN kirjoitti 24.09.2009 06:07: Demoa odotellessa:
Kauhian huono pito noissa autoissa,luisuivat pahasti.Renkaat kuluu ihan risaksi. :(
Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 06:19:
warcryFIN kirjoitti 24.09.2009 06:07: Demoa odotellessa:
Kauhian huono pito noissa autoissa,luisuivat pahasti.Renkaat kuluu ihan risaksi. :(
Jåå kalliiksi tuollainen tulee tiukat linjat ja jarrupaikat kohdalleen niin Johan Aika paranee.
Mudinski wrote 09/24/2009 @ 04:30: Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.
Vitun tyhmää jos ollaan tehty että ainoastaan Drift-modessa pystyy riftaan kunnolla... Ei näin Turn10 !
Miksei "normaali modessa" voi driftata? Vai tarkoitatko ainoastaan pisteytystä?
Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 06:07:
Kolmisen tuntia kun pelaat viä kiärs of vooria ja sit meet kauppapaikalle ni eiköhän se siä oo. :)
okeiiii
Miiissä se onn :(
IL3 kirjoitti 24.09.2009 06:37:
Mudinski wrote 09/24/2009 @ 04:30: Nyt kyllä Mudinski pettyi pahasti. Vitun hienohan tämä on mutta ei driftaaminen ole enään sitä samaa mitä ennen.
Miksei "normaali modessa" voi driftata? Vai tarkoitatko ainoastaan pisteytystä?
Jos ne trift-pisteet pyörisi joka modessa niin sitten mun pitäs hakka teijjä kaikki, sit mä hakkas kaikki T10 äijjä ja sit mä hakkas viel teijjä kaikki uuresta.
/Paitsi Miquel. Ei uskaltas.
UUUH R33 menee poikittain tossa trailerissa :P:PP::P
Kuten myöskin subaru 22b
TehBigBunny kirjoitti 24.09.2009 07:16:
Jos ne trift-pisteet pyörisi joka modessa niin sitten mun pitäs hakka teijjä kaikki, sit mä hakkas kaikki T10 äijjä ja sit mä hakkas viel teijjä kaikki uuresta.
Miquel oli jo ovella. Onneksi korjasit.
Fans of drifitng will also be receiving an additional treat. In Forza Motorsport 3, drift mode is always on. Players score drift points while racing in both single-player and multiplayer races.
[linkki http://www.xbox.com/en-US/community/events/tgs/forza3.htm]lähde[/linkki]
voi prkl..pääsen lataileen vasta kuude aikoihi :S
Finski fani kirjoitti 24.09.2009 08:26:
TehBigBunny kirjoitti 24.09.2009 07:16:
Miquel oli jo ovella. Onneksi korjasit.
Meinasi käyrä köpelösti. Onneksi kuulin kun naapurit pakenivat ikkunasta (läpi) ja tajusin tilanteen.
HEJ MUTA KELO ON JO YLI KASTITOISTA !
Missä se demo viipyy?!?!
Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kun kärkkyä jotain demoa koko päivän? (piilottelee ohjainta selän takana)
Ei muakaan itteeni se demo kiinnosta, kaveri vaa tossa pyysi kysymään :D
Ooks te ottanu huomioon, et me saadaan välillä demot pari päivää jenkkei jäljes? :D
kiitos
Kirjaudu sisään vastataksesi.