- 0
Forum - General Discussion
Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu
- 0
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 20.10.2009 18:11:
- 0
TehBigBunny kirjoitti 20.10.2009 17:09:Veikkaan, että lyövät käteen FM1:sen :D Mulle rupee jo olemaan ihan sama mikä versio tulee, kun tulis jotain. Ihan kun pikkupoikana joulua oottais :DRaabForRehab kirjoitti 20.10.2009 17:03: Kävin varaamassa VPD:stä varmaan heinä-elokuussa, vaikka ei peli ollut edes listoilla. Kaikenmaailman hömppämallin tilasin, mitä nyt sitten saavatkaan varastoon..Saat todennäköisesti viis-ja-puol-kiloisen hanhen.
- 0
moi viitsisittekö vielä kertoa tä mitä ihmeelistä tossa LE versiossa on (kaikenlaisii huhuja ja mutu tietoa kyllä oon kuullut mutten mitään faktaa)
- 0
jasamy kirjoitti 20.10.2009 18:56: moi viitsisittekö vielä kertoa tä mitä ihmeelistä tossa LE versiossa on (kaikenlaisii huhuja ja mutu tietoa kyllä oon kuullut mutten mitään faktaa)Muutama 'erikoisauto' joita ei saa muuten kuin LE:n kanssa. Forza dashboard teema ja sitten tämä VIP-jäsenyys joka taitaa toimia lähinnä Auction Housessa. __Mahdollisesti 2gb USB-tikku ja avaimenperä.__
- 0
TehBigBunny kirjoitti 20.10.2009 19:01:kohtahan sen näkee! Tänään lähteny peli tulee! mullekkin! :D ps. Lonkero = njamjasamy kirjoitti 20.10.2009 18:56: moi viitsisittekö vielä kertoa tä mitä ihmeelistä tossa LE versiossa on (kaikenlaisii huhuja ja mutu tietoa kyllä oon kuullut mutten mitään faktaa)Muutama 'erikoisauto' joita ei saa muuten kuin LE:n kanssa. Forza dashboard teema ja sitten tämä VIP-jäsenyys joka taitaa toimia lähinnä Auction Housessa. __Mahdollisesti 2gb USB-tikku ja avaimenperä.__
- 0
villek00 kirjoitti 20.10.2009 19:19:Kyllähän se 85euron hintaan saa pikku hiljaa Cdon.comin varastolla alkaa siirtymäänkin.. :D Ja saat sen tod.näkösesti torstaina.TehBigBunny kirjoitti 20.10.2009 19:01:kohtahan sen näkee! Tänään lähteny peli tulee! mullekkin! :D ps. Lonkero = njamjasamy kirjoitti 20.10.2009 18:56: moi viitsisittekö vielä kertoa tä mitä ihmeelistä tossa LE versiossa on (kaikenlaisii huhuja ja mutu tietoa kyllä oon kuullut mutten mitään faktaa)Muutama 'erikoisauto' joita ei saa muuten kuin LE:n kanssa. Forza dashboard teema ja sitten tämä VIP-jäsenyys joka taitaa toimia lähinnä Auction Housessa. __Mahdollisesti 2gb USB-tikku ja avaimenperä.__
- 0
Heti kun saan pelin käsiini pelaan sitä 25 tuntia putkeen.
- 0
Sellasta vaan kyselen niiltä jotka on tilannu VPD:stä vortsan, niin tuleeko sieltä jotain ilmotusta siitä, että on pistety postiin. Itelle ei ainakaan ole mitään tullu...
djrunkkari kirjoitti 20.10.2009 19:30: Heti kun saan pelin käsiini pelaan sitä 25 tuntia putkeen.Mä pelaan 26! =P Livegamersin arvostelu vielä tähän: http://livegamers.fi/games/reviews.php?show=360
- 0
TehBigBunny kirjoitti 20.10.2009 19:01:Ja ilikiä Sunsain iskee taas muistuttamaan että LE:n erikoisuus on "Instant VIP membership", ei siis "VIP membership". Eli mitä VIP sitten tarkoittaakaan, sen voi saada myös muilla tavoilla.jasamy kirjoitti 20.10.2009 18:56: moi viitsisittekö vielä kertoa tä mitä ihmeelistä tossa LE versiossa on (kaikenlaisii huhuja ja mutu tietoa kyllä oon kuullut mutten mitään faktaa)Muutama 'erikoisauto' joita ei saa muuten kuin LE:n kanssa. Forza dashboard teema ja sitten tämä VIP-jäsenyys joka taitaa toimia lähinnä Auction Housessa. __Mahdollisesti 2gb USB-tikku ja avaimenperä.__
- 0
Now please tell me... RWD swap for Skyline R32? That's all I need to know.
Yes. there is.
Edit: Mistäs se Ville on peliä saamassa? No täytyy varmaan huomenna taas käydä gigantti katsastamassa.
- 0
Kaverit totesivat että multipläijerissä osumat on Race Pro tyylisiä eli ei FM2 kumitörmäilyjä.
- 0
Epävirallista tietoa epäviralliselta taholta kuultuna:
Yli 5000 Forza pelaaja BANAANATTU Livestä tähän mennessä ja ilmeisesti lisää on tulossa.. =D
Ilmeisesti tämä kuuluisa ja kaunis BANA-vasara kopsahtaa kaikille jotka on pelannut kyseistä peliä Sunnuntaina tai aikasempaa, koneen ollessa Livessä..
- 0
vaiski75 kirjoitti 20.10.2009 19:53: Epävirallista tietoa epäviralliselta taholta kuultuna: Yli 5000 Forza pelaaja BANAANATTU Livestä tähän mennessä ja ilmeisesti lisää on tulossa.. =D Ilmeisesti tämä kuuluisa ja kaunis BANA-vasara kopsahtaa kaikille jotka on pelannut kyseistä peliä Sunnuntaina tai aikasempaa, koneen ollessa Livessä..Hyvinkin mahdollista... käyttöehtojen allekirjoitus antaa todennäköisesti mikkisoftalle luvan aivan kaikkeen, ja betatestaajat sun muut julkkikset pelaavat todnäk previkkaversiolla. Tosin, olisi aika julmaa banaanata joku vain siksi että on tavalla tai toisella saanut myyntiversion ennen launchia. Julmat piraatit erikseen.
- 0
Sunsh1ne FI kirjoitti 20.10.2009 20:02:Toi luku on todellisuudessa ilmeisesti alakanttiin. Yksikään peliliike ei myynyt ennen eilistä ja Banaanin voi kumota Forzan kuitilla, muuten se kestää vuoteen 9999.vaiski75 kirjoitti 20.10.2009 19:53: Epävirallista tietoa epäviralliselta taholta kuultuna: Yli 5000 Forza pelaaja BANAANATTU Livestä tähän mennessä ja ilmeisesti lisää on tulossa.. =D Ilmeisesti tämä kuuluisa ja kaunis BANA-vasara kopsahtaa kaikille jotka on pelannut kyseistä peliä Sunnuntaina tai aikasempaa, koneen ollessa Livessä..Hyvinkin mahdollista... käyttöehtojen allekirjoitus antaa todennäköisesti mikkisoftalle luvan aivan kaikkeen, ja betatestaajat sun muut julkkikset pelaavat todnäk previkkaversiolla. Tosin, olisi aika julmaa banaanata joku vain siksi että on tavalla tai toisella saanut myyntiversion ennen launchia. Julmat piraatit erikseen.
- 0
saan varmaan hermoromahduksen jos en saa peliä perjantaina
- 0
Finski fani kirjoitti 20.10.2009 19:31: Sellasta vaan kyselen niiltä jotka on tilannu VPD:stä vortsan, niin tuleeko sieltä jotain ilmotusta siitä, että on pistety postiin. Itelle ei ainakaan ole mitään tullu...Mä oon yleensä VPD:stä tilannut ennakkoon ja ne sieltä sitten soittelee tai laittaa sms kun peli on noudettavissa..
- 0
Vois melkeen käydä Jäken Megaswapista kyselemässä, jos myisivät tiskin alta.
- 0
apua! nyt on silo-papalla kusi sukassa, soittelin gamehouseen ja peli tuleekin vasta viikon päästä,gigantteihin ei kuulemma tuu ja anttilassa ei respan ämmä tiennyt mistään mitään:(
eli päivän mutkikas kysymys kuuluu : tietääkö kukaan saako tuota mistään normikaupasta(prisma jne) ja kysymys nro 2 : jos en saa LE:a käsiini saako limitedin rassit ms-pojoilla?
ps: suuri vääryys : brittikaverini sai pelin jo maanantaina, royalmail oli kuulemma jotain soheltanut..
- 0
Itäkeskuksen gigant, sieltä saa peliä.