- 0
Forum - General Discussion
VAROITUS!!!
varokaa kaikki modatuilla boxeilla saa auki kaikki maalaukset ja disainit storefrontista ja ah:sta. pelin tiedostoja voi muokata koneelta kun sen yhdistää boxiin. näin saa myös kaikki achievmentit auki ja loputtomasti crediittejä.
- 0
Niin mitäs tässä nyt pitäis varoa? Lopettaa maalausten teko?
- 0
Latetzki kirjoitti 08.11.2009 19:17: Niin mitäs tässä nyt pitäis varoa? Lopettaa maalausten teko?Ensimmäisen kerran kun nään avatut maalit, niin lopetan pelaamisen SM-sarjaa lukuun ottamatta..
- 0
vaiski75 wrote 11/08/2009 @ 19:21:Niin tosiaan, kaikkihan on lukittu(?)Latetzki kirjoitti 08.11.2009 19:17: Niin mitäs tässä nyt pitäis varoa? Lopettaa maalausten teko?Ensimmäisen kerran kun nään avatut maalit, niin lopetan pelaamisen SM-sarjaa lukuun ottamatta..
- 0
Laittaisitko Semod mulle viestin, mistä löysit tuon otsikon aiheen tarkemmin..
- 0
Ei VITTU oo totta!?
Lähde kehiin?
- 0
Vedän itteni jojoon, kun yksikin mun maaleista on storefrontissa ilman mun lupaa. JA juon myrkkyä päälle. Ja sitte vielä ammun. Ja sitte..sitte... lähetän valituksen turn 10:lle että maksaa mun perheelle korvaukset :D
- 0
warcryFIN kirjoitti 08.11.2009 19:45: Vedän itteni jojoon, kun yksikin mun maaleista on storefrontissa ilman mun lupaa. JA juon myrkkyä päälle. Ja sitte vielä ammun. Ja sitte..sitte... lähetän valituksen turn 10:lle että maksaa mun perheelle korvaukset :DSulla perhettää oo! Mulle ne rahat sitten tulee!! Buha ha haa! hmm.. missäs mun pc johto olikaan...
- 0
villek00 kirjoitti 08.11.2009 19:50:Mää oon se joka nauraa viimeseks! ajan kaikki itsemurhaan mun mahtavilla lauluillawarcryFIN kirjoitti 08.11.2009 19:45: Vedän itteni jojoon, kun yksikin mun maaleista on storefrontissa ilman mun lupaa. JA juon myrkkyä päälle. Ja sitte vielä ammun. Ja sitte..sitte... lähetän valituksen turn 10:lle että maksaa mun perheelle korvaukset :DSulla perhettää oo! Mulle ne rahat sitten tulee!! Buha ha haa! hmm.. missäs mun pc johto olikaan...
- 0
Mä ajan kaikkien modattujen boxien yli Dodge Charger Daytonalla.Ja niiden omistajien.Kolme kertaa.
- 0
IIPPONEN kirjoitti 08.11.2009 19:56:villek00 kirjoitti 08.11.2009 19:50:Mää oon se joka nauraa viimeseks! ajan kaikki itsemurhaan mun mahtavilla lauluillawarcryFIN kirjoitti 08.11.2009 19:45: Vedän itteni jojoon, kun yksikin mun maaleista on storefrontissa ilman mun lupaa. JA juon myrkkyä päälle. Ja sitte vielä ammun. Ja sitte..sitte... lähetän valituksen turn 10:lle että maksaa mun perheelle korvaukset :DSulla perhettää oo! Mulle ne rahat sitten tulee!! Buha ha haa! hmm.. missäs mun pc johto olikaan...
- 0
semod kirjoitti 08.11.2009 19:14: varokaa kaikki modatuilla boxeilla saa auki kaikki maalaukset ja disainit storefrontista ja ah:sta. pelin tiedostoja voi muokata koneelta kun sen yhdistää boxiin. näin saa myös kaikki achievmentit auki ja loputtomasti crediittejä.Linkkiä??
- 0
Modatuissa bokseissa on vaihdettu dvd-aseman firmware.
Sillä ei paljon tiedostoja muokkailla.
Pashkaa.
- 0
Eze86 wrote 11/08/2009 @ 20:06:Niin... Näinhän se meni FM2:ssa... Kone + boxi = Kaikki lukittu auki ja rahaa niin vitusti. Hölkäsen pöläystä tämä !semod kirjoitti 08.11.2009 19:14: varokaa kaikki modatuilla boxeilla saa auki kaikki maalaukset ja disainit storefrontista ja ah:sta. pelin tiedostoja voi muokata koneelta kun sen yhdistää boxiin. näin saa myös kaikki achievmentit auki ja loputtomasti crediittejä.Linkkiä??
- 0
"Olisko tämä?":http://www.se7ensins.com/forums/xbox-360-discussion/121630-release-coniliation.html
- 0
semoddi kujailee
- 0
Ei välttämättä..
Livestä ladatut pelit on ympätty profiiliin jollain asteella ja niitä ei voi muokata, koska profiilin muokkaus tuottaa melkein heti vasara ilmiön..
Mutta mutta, nyt meillä ei taida olla Live peli kyseessä?
Jokin päivitys tuli heti alkupäivinä, olisiko ympätty profiiliin Forza?
Jos Semod kujeilee, niin minä revin verkkarit!
- 0
Update taisi ainakin tuoda tuon palkin videomodeen. Näkee vähän miten se etenee. En muista sitä nähneeni aikaisemmin.
// Kakat. Se oli tuo upload missä ei ole etenemistä.
- 0
Ei tuo välttämättä ole täyttä paskaa, oon kuullut tuosta kuulopuheita töissä, jotku sveeriget tuota harrastaa. Ne on tehny jonkun ihme megaplöröziitti ohjelman. Ja jos tuo on tosi, niin ei varmaan kannata mitään huippu tuneja- ja maaleja laitaa loputtomana sinne storeen.
- 0
en puhu mitään paskaa. mulla on tanskalainen tuttu jolla on semmonen ohjelma koneella ja modattu boxi jolla toimii poltetut pelit.