- 0
Forum - General Discussion
Mopo asia. Ei osaa päättää manki vai pv.
Kertokaa omia mielipiteitänne kumpi mopo on parempi MANKI vai PV. Se ikä on jo lähellä ja jommankumman olen noista hankkimassa ja kumpaa on mielestänne parempi virittää kiitos.
- 0
Hayabusa
- 0
leetmark wrote: Hayabusa+1 :D
- 4
HAHAAHAHA KIINNI JÄI!!!!
Imitaattori2002 = El PiNk DeViL
- 0
Myönnettäköön nyt sitten! Mulla oli HIEMAN tylsää!
- 3
Hehe... heti pisti verestämään tämä kysymys ja vastaushan on selkesti MANKI!
Ei sil kyl pv:tä piäkse, mut asennehan siin on se tärkein =)
Sellanen oli mulla tai siis on vieläkin, mut mahtaa olla ajosta aikaa jo kymmenisen vuotta =)
- 0
Viriä viriä nii kyl PV jää.
- 3
Pottae wrote: HAHAAHAHA KIINNI JÄI!!!! Imitaattori2002 = El PiNk DeViLMä käyn pissimässä Pinkin muroihin..
- 3
Pottae wrote: HAHAAHAHA KIINNI JÄI!!!! Imitaattori2002 = El PiNk DeViLVoi vitun kakara.
- 0
Tuotaa....onkohan juusovaan samaa sarjaa tän jutun kans?? =/
- 0
Zolvi wrote: Tuotaa....onkohan juusovaan samaa sarjaa tän jutun kans?? =/Toivotaan ettei.
- 1
Kivasti voisi vähän banaania näyttää :)
- 0
Niin olisihan se parempi jos olis samaa ni banskua sais annettua. =)
- 1
Jos manki niin silloin aito honda, ei kiinalaisii kopioita. eli MANKI! nimim. omistaa sellasen ja ajanut sillä päälle 5tkm 2 kesässä.
- 0
puolielämää sitten löytyi Honda mutta muistaakseni ainakin silloin kilpailevan PV:n runkoon sai mahdutettua hyvinkin isompaa myllyä eli siinä mielessä kyseinen rumilus oli mahdollista saada kovaankin kuntoon...
- 0
Nyt on oma manki myyty :( ikävä tulee mutta kyllä se siitä... Hyvään kotiin pääsi, ei varmastikkaan raiskata koska ostaja oli yli 50v pappa ja osti sen itselleen kesäpäivien iloksi :)
- 2
Tai se huijas sua ja se antaa sen jollekkin huligaani nuorelle.
- 1
Indiana Hopo wrote: Tai se huijas sua ja se antaa sen jollekkin huligaani nuorelle.:C älä pelottele :'(