Forum - General Discussion

Idea uudesta minisarjasta

hulluseon

hulluseon 09.04.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Jenkkehin ehdotus: Chevrolet Corvette Z06 (2002) PI 632 osien kanssa
Eilen illalla testasin tuota Chevyä, tykkäsin. Ei edes ole mikään dorifto käkkäre. Tietty menee kahva edellä jos komentaa. Nyt enää joku viksu tai vähemmän viksu voisi antaa osviittaa mikä kaara ja millä osilla japanialassa ja mitä osia tuohon rellunpimputtimeen tulee? FRC Spring tour? FRC Obama vie meidän pyssyt Cup?
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010

• 0
hulluseon wrote: Eilen illalla testasin tuota Chevyä, tykkäsin. Ei edes ole mikään dorifto käkkäre. Tietty menee kahva edellä jos komentaa. Nyt enää joku viksu tai vähemmän viksu voisi antaa osviittaa mikä kaara ja millä osilla japanialassa ja mitä osia tuohon rellunpimputtimeen tulee? FRC Spring tour? FRC Obama vie meidän pyssyt Cup?
Vetessä oli sellainen idea,että se on noista autoista se "vaikein" ajaa.Eli saahan sen luisuun helposti,jos haluaa. Laitan kohta pari ehdotusta japseiksi. Bunny voisi laittaa Clion osat,kun kerkiää.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.04.2010

• 1
Race Flywheel, kaikki häntlinki, Forssa-siivet, leveimmät ja raceimmat nakit. Keveimmät vanteet, ehkä pari kokoa isompina.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.04.2010

• 1
Keskicup
villek00

villek00 09.04.2010

• 2
Toiselta foorumilta ideoitu sarja: 1997 BMW M3 E36 1997 Nissan Skyline R33 1998 Subaru Impreza 22B Eli autot viritettäisiin johonkin luokkaan, joka voidaan päättää myöhemmin, mutta pakollisena olisi takaveto, kaaret ja race renkaat
Ac3Way

Ac3Way 09.04.2010 (edit 09.04.2010)

• 0
Keskiviikon Koff Superi Cuppi = KKSC
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010 (edit 09.04.2010)

• 14
Ehdotus Aasiaan nro1. Peukkua ylös (e:ainoastaan ylös,voi mennä muuten piiloon) !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/mitsuevo6.jpg!
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010 (edit 09.04.2010)

• 3
Ehdotus Aasiaan nro2. Peukkua ylös (e:ainoastaan ylös,voi mennä muuten piiloon) !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/mitsuevokypy.jpg!
Aliboz

Aliboz 09.04.2010

• 1
Joku tossa vanhassa mitsussa viehättää, hyvältä näyttää toi nro1.
villek00

villek00 09.04.2010

• 0
Mulle käy kumpi tahansa mitsu. Mutta ehkä mielummin uudempi. Se on musta jotenki agressiivisempi :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010 (edit 09.04.2010)

• 1
villek00 wrote: Hyviä ehdotuksia schimanski! Mun paskat ehdotukset: "Auton merkki ja malli" Summer Cup "Auton merkki ja malli" Summer Tour Schimanski lagii meidät muut seinään Summer Tour (a.k.a. SLMMSST)
Ei villen ehdotukset oo pahoja ollenkaan. Puhumattakaan Schimmyn ehdotuksista. /// Molemmat mitsut käy.
Hookkis

Hookkis 09.04.2010

• 0
Vanhempi on kiltimmän näköinen. Otan sen, kun en jaksaisi kasvattaa enään yhtään evoa..
TJP27

TJP27 09.04.2010

• 1
täälläkin näköjään kivasti autoa jo äänestettiin, vaikka en vielä tiedä, että milloin saan uuden poksin . melkoset ajoniksat kyllä löytyy... onneks on olut keksitty ja perjantait
hulluseon

hulluseon 09.04.2010

• 1
TehBigBunny wrote: Race Flywheel, kaikki häntlinki, Forssa-siivet, leveimmät ja raceimmat nakit. Keveimmät vanteet, ehkä pari kokoa isompina.
Eli alustat, aerot ja kaikki muut... hmm, ei ehkä paras jos mukaan tulee minun tapaisia "on kai se nyt hyvä kun ei kaikissa mutkissa spinnaa" tuunaajia. Tai mistä mä tiedän, mä tuun maalta ja meillä on ikkunatkin metsään päin.
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010

• 3
TehBigBunny wrote: Keskicup
Keskicup on kyä ihan hauska ehdotus ja sille peukun annoinkin,mutta mutta..... Eikös se kuulosta aika vaisulta,jos kaverille tai esim.jollekin muijalle kerrot tyyliin:+Joo,sori,kun olen vähän myöhässä,mutta kun tuo Keskicuppi vähän venähti+(kuulostaa siltä,että olisit tulossa kaljalta) Vähän reteempää on heittää:+Tuun vähän myöhässä,kun mulla on tuo FRC:n Wednesday World Tour tuohon aikaan+ (kuulostaa siltä,olisit hurja maailmanmies,jolle suhtautuminen kansainväliseen moottoriurheilutoimintaan ei ole vieras asia.) Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
FINBULLET

FINBULLET 09.04.2010

• 3
Wednesday World Cup kuulostaa kivalta.
PetuK

PetuK 09.04.2010

• 2
Schimanski76 wrote: Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
Touché
TJP27

TJP27 09.04.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Keskicup on kyä ihan hauska ehdotus ja sille peukun annoinkin,mutta mutta..... Eikös se kuulosta aika vaisulta,jos kaverille tai esim.jollekin muijalle kerrot tyyliin:+Joo,sori,kun olen vähän myöhässä,mutta kun tuo Keskicuppi vähän venähti+(kuulostaa siltä,että olisit tulossa kaljalta) Vähän reteempää on heittää:+Tuun vähän myöhässä,kun mulla on tuo FRC:n Wednesday World Tour tuohon aikaan+ (kuulostaa siltä,olisit hurja maailmanmies,jolle suhtautuminen kansainväliseen moottoriurheilutoimintaan ei ole vieras asia.) Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
joo, ehkä parempi vaieta;) mut kyl sillä nimellä vois jopa sovintoseksiäkin saada sitten kolmen päivän päästä:D
hulluseon

hulluseon 09.04.2010

• 1
Tahi paistinpannusta.
PetuK

PetuK 09.04.2010 (edit 09.04.2010)

• 1
Pari nimiehdotusta: FRC Intercontinental Spring Series FRC:n keskiviikkoiset kevätkarkelot :)

Write a post

Sign in to post a post.