Forza 4

Storkki
/

Onko tää world tour = season? Kauanko yksi season kestää? Ei oo career jutut ihan niin selkeesti mitä oli fm3.

TehBigBunny
/

Kyllä se on se 'siisoni'. Ekat taitaa olla ehkä 4-6 kisaa ja ne pitenee siitä. 14 ainakin on jossain vaiheessa, voi olla enemmänkin.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Kiitti ! Et ole ikinä tainnut kuulla sanasta positiivinen ?

Nyt loppui offtopic ainakin minulta.

Et lopeta sitä jos heität vielä kysymyksen. Olen kuullut siitä mutta tämä häiritsee niin kauan kauan kunnes se muuttuu :) GT5:ssä tämä oli hoidettu hyvin joten tietysti se nyt harmittaa ja Sonyllähän on turvallisuus asiat ollu tunnetusti päin helvettiä.

Nyt voin minäkin lopettaa, vaikka eihän tämä offtopiccia ole.

TehBigBunny
/

Heitä Late tähän yksi pelkästään positiivinen kommentti Forzasta.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Heitä Late tähän yksi pelkästään positiivinen kommentti Forzasta.

Virittäminen.

DarkWarjo
/

Mudinskilla jännä asenne elämään, jos joku tulee ja hakkaa sua kepillä joka päivä, sä vaa sopeudut siihen ja mietit et "no vittu, tää o vaa pakko nielee..."? ;)

Latetzki taas jos ei saa aamulla ruisvelliä vaa onki vaa ruispuuro niin vetää järjettömän ragen ja valittaa hallitukselle?

ja sit voin tarjota viel molemmille pussillisen herneitä ;)

no sides taken...

FINBULLET
/

TehBigBunny wrote: Kyllä se on se 'siisoni'. Ekat taitaa olla ehkä 4-6 kisaa ja ne pitenee siitä. 14 ainakin on jossain vaiheessa, voi olla enemmänkin.

19 kisaa on nyt mulla.

Storkki
/

Näköjää seasonit vähä lyhyempiä mitä kolmoses. :D

TeroKortelainen
/

Vastauksena käyttäjälle helluvaweevil

helluvaweevil wrote: minulla olisi tarvettaa asun ikaalisissa :D et viittis tuoda :D

Harmillisesti seuraavat työreissut on väärään suuntaan eikä oikeen asiakseen viitsi lähteä. :)

Viimeksi torstaina ajelin siitä ohi Seinäjoelle...

Tarttee keskiviikkona lähteä "lappeen Rantaan" ja loikoilla Cumuluksessa yö. Siitä sitten kivasti Joutsenoon torstaiaamuna palaveriin.

helluvaweevil
/

Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen

TeroKortelainen wrote:

Harmillisesti seuraavat työreissut on väärään suuntaan eikä oikeen asiakseen viitsi lähteä. :)

Viimeksi torstaina ajelin siitä ohi Seinäjoelle...

Tarttee keskiviikkona lähteä "lappeen Rantaan" ja loikoilla Cumuluksessa yö. Siitä sitten kivasti Joutsenoon torstaiaamuna palaveriin.

joo ei mitää katotaan jos se tulee huomenna postilaaatiikko ku ei tänää tullu :D

Latetzki
/ /

Tänää tuli Markantalosta LCE. Oon tuota Jupelle vähän varaillu, jos siitä ei ala kuulumaan niin 60€ se lähtee ja postikulut on jotain ~2,50€ tietääkseni. Tietenkin on avaamaton.

Pottae
/

Multa löytyy ihan normiversio, avaamaton ja "Bonus Pack Code" tottakai mukana. Menee Konsolifiniin myyntiin jollei täältä löydy jotain halukasta ostajaa.

Exami
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Nyt on kisoja 24.

Carreer? viimenen division?

Asetukista saa kytkimen vaihdettua käsijarruntilalle ja päinvastoin... toimii siitä aika kivasti, ite otin just käyttöön, ekat 2 kisavoittoa takana ;) kyllä nopeuttaa pirusti hitaamman luokan autoja, jatkossa varmaan pidän päällä A-luokan ja alle ja siitä ylöspäin pois.. saa nähdä..

El PiNk DeViL
/

Mikähän Forzanetissä ongelma kun oon kirjautunu sisään eikä näy mitään My Forza -kohtaa tuossa.

El PiNk DeViL
/

TehBigBunny wrote: Soon huallossa tänään. 19-21 ( Virallinen aika)

Mut ei näkyny aiemminkaa. Muuten toimii hyvi mut ei oo mitää kohtaa mistä vois ottaa omat kuvat ulos. :o

Kirjaudu sisään vastataksesi.