Forza 4

jEsm0
/

ajattelin kysäistä kun tuon FM4 hankin kuun vaihteessa, niin mitkä autot siirtyy profile importissa(?) ja paljoko rahaa tulloo siinä mukana?? olis kiva tietää jos sais kaikki drifterit ja muut vastaavat :D

Exami
/ /

Vastauksena käyttäjälle jEsm0

jEsm0 wrote: ajattelin kysäistä kun tuon FM4 hankin kuun vaihteessa, niin mitkä autot siirtyy profile importissa(?) ja paljoko rahaa tulloo siinä mukana?? olis kiva tietää jos sais kaikki drifterit ja muut vastaavat :D

Laitetaan nyt viellä kerran: Nämä tulee FM4 talliin FM3 Profiili levelin mukaan. Ja nämä tulee mikäli omistat auton(DLC autoja)

Lisäsksi vinylgroupit siirtyvät. auto design ei(johtuen siitä että autojen koko on eri Forza4 vs Forza3)

Ja ensimmäisellä kerralla kun menee Communityn puolelle taitaa tulla 60k? vai onko tämä vaan LCE juttu?

jEsm0
/

sori jos aiheuttaa ragea mutta siirtyykö ostetut autot fm4 talliin??

vaiski75
/

Vain nuo autot mitkä tuossa yläpuolella lukevat, muut ei..

jEsm0
/

FUUUUUUU, no pitää sitte ostaa KAIKKI uudestaan, PRKL

Mace
/

Kyllä mää ainaki tykkäsin alottaa taas siistillä tallilla ja hankkia mukavasti autoja joista pidän :)

vaiski75
/

Jos yritän ostaa tuneja Storelta, niin Böxi sanoo "JUG" ja sitten juostaan painamaan virtanappia..

Tiedän, vähänkö siistii..

zapekk
/ /

Koohta tulen minä ainaki. Luulisin.

Mace
/ /

Enään 5h nii olen kotona ...vääntämässä Forza 4:sta. lomaviikko meni liian nopeesti.

Muutes onko teillä ollu ongelmia AH:n, Storefrontin, yms jutksien kanssa?

Exami
/

Ilmeisesti virallinen ensimmäinen pelaaja joka sai LVL150 oli 18.10. noh katotaan mihinasti ite pääsee kuluvan viikon + viikonlopun aikana, :)

vaiski75
/

Forza 4 ei anna koskea seivattuihin tune-setuppeihin, jumissa välittömästi.. Storefrontilta tunen lataus yritys, jumissa välittömästi.. Tune giftinä, jumissa välittömästi..

Vähänkö siistii!

serkku
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: Ilmeisesti virallinen ensimmäinen pelaaja joka sai LVL150 oli 18.10. noh katotaan mihinasti ite pääsee kuluvan viikon + viikonlopun aikana, :)

Joku on ollu ahkera kuski, vajaa viikko LVL150 :)

hulluseon
/ /

Hmm, FM.netistä luettuna renkaiden paineet ja lämpötilat voi heittää aika isosti.

Suositus paineet 1.8 - 2.2 ja lämpötilat 82 - 98

E. Ja mitä pehmeämpi rengas niin sitä matalampi lämpötila.

E2. Ja viltut minä ala tuota kääntämään. Lukee itse ja opettelee mukana.

Exami
/

Hassua jossen paremmin sanois, LVL0-5 sällit myy 10milj Ferrareja Auction housessa... humm.. noh viel olis 3kpl "kalleinta" autoa ostamatta ja ferrari keräily erästä 10kpl autoja.. aika paljon sai autoja ku raaski tuhlaa 2milj auction housessa...

Pure Black40
/

Maailman paras sivuluisuttelija on tämä purepläkki: !http://farm7.static.flickr.com/6051/6279732834_19832d35e8.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.