- 1
Finski fani wrote: Kyllähän se 12 autoa on jo aika varma tapaus. Arvostelijat on jo sillain pelaillu, joten aika hölmöö jos jättäisivät sen pois tässä vaiheessa...16 autoa on tulossa, se on varma.. Mutta... Joku pelin teossa mukana ollut henkilö puhui, että on kisoja missä on 12 tai 16 autoa.. Tiedä sitten, mitä vilttua tuokin tarkoittaa..
Finski fani wrote: Ai niin, niinhän se menikin. Taisi olla, notta se 16 autoa löytyy ainakin niistä ohitus-kisoista, joissa täytyy ohittaa mahd. monta autoa tietyn ajan sisällä. En sitten tiijä voiko livessä pelailla kuuvventoista hengen kanssa. Epäilen. Jos sinne liveen nyt saisi sen 12 niin olisin ihan häpi häpi joy joy.Jotkut kisat ovat 12 auton kisoja ja jotkut 16 ja livessä on mahdollisuus ajella 16 pelaajan kisoja, joka on jo täysin varmistettu. Siinä ohitus kisassa taitaa olla vielä enemmänkin autoja kuin 16.
vaiski75 wrote: Kaikkien Imprezojen jarrut on akselin takana ja minun tietääkseni se on niin myös muissakin Sublissa.. Siis kuten tossa alemmassa kuvassa on.. Zaatan olla kyllä väärässä, mutta sitähän minä en myönnä..Ainakin mun ex Imprezas oli jarrusatulat akselien takana. Muissakin Subarun malleissa pitäis olla aika pitkälti samoin.