hulluseon
06.12.2011
BMW GTR3 tai joku muu sinne päin oleva systeemi on mahdollista voittaa taas kerran, vai arpoko ne sen? Tai ainakin jakavat niille jotka ajaa jonkun niistä rivals kisoista.
Sen Cobran sain minäkin, syytä en tiedä.
Maserati on näköjään minun suosikki tästä porukasta.
Beermachine66
06.12.2011
Toi Cobra tuli siitä hyvästä että alkoivat (Turn10) taas lärvikirjassa järjestää VIP Car Battle kyselyjä, ja vastassa tällä kertaa oli 1966 Ford GT40 MKII joka otti pataan ihan kunnolla tuossa kyselyssä
Latetzki
06.12.2011
Nuo ilmaiset autot latasin noista kahdesta packistä mutta ostaessa se kuitenki heittäis minut ostamaan sitä koko packkiä? Miks näin?
Nikde
08.12.2011
Kertokeepa nyt viisaammat, että miten saan tallennukset tonne pilveen? Ja kannattaneeko loppupeleissä? Mitä muuta etua kuin backup ja voi pelata eri konsolilla samaa tallennetta?
Mace
08.12.2011 (edit 08.12.2011)
Äske testasin Battlefieldin tallennuksella: Settings - System - Storage - Save Game (pelistä) - Copy - Cloud Saved Games
Itse en silti tota tuu käyttään.. kun en muilla konsoleilla pelaa kuin tällä, ja sitte kuiteski jos tuolta jotai tarttisin nii joku netti ei pelaa tai muute vaa Live jumittaa jollai tuurilla.
Exami
08.12.2011 (edit 08.12.2011)
Forza 4 public
Mersukuski oli vihanen :( onneks oli LHD ja näki sivupeilistä et joku on tulossa :D
PetuK
08.12.2011
Erinomainen esimerkki siitä miksi en aja noissa public-lobbyissä!! Tsiisös mitä spedeilyä.
villek00
08.12.2011
Hieno väistö examilla, mutta jännä että kameramies ei väistäny ollenskaan :)
Mace
09.12.2011
Forza 4 + Movie Maker + Minä = "Tämä":http://youtu.be/ZBD9CJunDeg
Aika toivoton, mutta ekaksi mitä tolla Meikkerillä oon vääntäny nii ei varmaa kummempi. Juu tiedän parempiakin ohjelmia olisi ja toi on melko suolesta.
warcryFIN
13.12.2011
Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :D
TehBigBunny
13.12.2011
warcryFIN wrote:
Designer leaderboard: sija 2 tällä hetkellä, ei yhtään hullumpi.. :D
Ihan paras tää meijjän Varkrai ... tainojoo ... tokaste paras.
warcryFIN
16.12.2011
hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...
vaiski75
16.12.2011
warcryFIN wrote:
hakkerit oli käyny miun maaleja availemassa. Löytyi storesta muitten storeista mun autoja. jossa oli mun nimikirjaimet ja kaikki. ei ollenkaan kiva. Raportoin microsoftille, että toivottavasti tekevät jotain...
Se on tällä hetkellä loppunut jo, ne tyypit ei pääse enään pelaamaan..
Mutta totta, että niiden storet toimii vielä..
Nikde
21.12.2011
Perc! Onko tosiaan niin hölmösti, että Eventlist ei seuraa World Tourissa ajettuja kisoja, vaan jos haluu tahkoo senkin listan läpi ni saa ajaa kaikki taas uudestaan?
KKNGS
21.12.2011
ei hajuakaan, on mulla siellä parit kisat ajettuna, mutta...siellä on niitä aika vähän...
^tähän mennessä ajettu F, C, B- luokat...^
^ei world toureja^
Mace
21.12.2011
Ihan suolesta toi koko tsydeemi, oon 51 levelin edestä ajanu kisoja sieltä ja tulos on että 7% kisoista ajettu event listasta. Morjesta vaa...
jimmykojootti
21.12.2011 (edit 21.12.2011)
lol joku sivupuki..........