Tahtoo FM4 :D pakko ostaa heti ku tulee rahhoota, eli huomenna :D:D:D:D
Forza 4
Jos vain Wacry viitsisi/jaksaisi niin mielellää näkisin Vanhan kunnon M5 kuvan!
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: Level 10 olen nyt careerissa, ja uusia autoja tipahdellut ihan mukavasti. Suurin osa kuitenkin ollut noita vanhoja jenkkirautoja. Nissan 240 SX:ään olen mieltynyt, sitä olen mukavasti laitellut siten, että kiva pauke käy ja tulta tullee putkesta ku mutkaan mennään sladissa tai ilman :D Hienon näköstä on kyllä kertakaikkiaan. Fujimilla tuli vastaan myös semmonen 1v1 kisa, jossa ajettiin toista vastaan, ja mukana oli muuta liikennettä, eli hitaampia autoja loputon määrä. Hauska oli tuollanen vaihteluna, väistellä niitä hitaampia ja samalla ajaa kilpaa.
Kuullostaa todella hienolta toi Fujimi kaidon 1vs1 kisa!
kysy lovecry:lta palsta:
Arvon tohtori Lovecry, onko pelissä farmareita? muita kun tuo s2? saako siitä kuvaa? miksi minulla seisoo vieläkin tuon Aston Martin kuvan takia? Olenko raskaana?
Nimim. Söin banin porkkanat.
Seuraavan kerran kuvia saatte keskiviikkona tai torstaina. Olen nyt Helsingissä enkä pääse käyttämään boxia pariin päivään. Ainoa farmari, johon olen törmännyt, on tuo S2. Mutta pelissä on selvästi vielä autoja, joita ei ole paljastettu. Top Secret S15 ei löydy kaupasta, ja silti sellaisen kanssa tänään kisasin. Mitenkö auton sitten saa? Ei tietoa tähän mennessä. Lisäksi noi unicornit on vielä asia erikseen.
TS S15 on Uunicorni :( Se on kyllä pakko saada.
Ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla.
Noin 17000 minuuttia nii osa pelailee kokoversiota Forza 4:sta .. ^eiku laskemaan.^
Se että auton sisälle näkee nii parantaa jo paljon. Enzokin näyttää hyvältä :)
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Ostakkee, ostakkee
Eka paita on varsin raikas.
Pitää tilata tuo Forssa nelonen kun vakuutusyhtiöltä tulee tälläviikolla hieman rahaa. Kummasta kannattaa tilata; Verkkokauppa.com vai VPD. Molemmat Affenanmaalta tilatessa n. 43 euroa.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Ostakkee, ostakkee
Sideways ja Bernese on aika kivoja. Paljonkohan maksais tänne asti toimitettuna...
Katoin nii postituksineen 20-22 € / per paita
Sideways olis kyl nätti! :P
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote: Pitää tilata tuo Forssa nelonen kun vakuutusyhtiöltä tulee tälläviikolla hieman rahaa. Kummasta kannattaa tilata; Verkkokauppa.com vai VPD. Molemmat Affenanmaalta tilatessa n. 43 euroa.
No nytkö ne ketjut meni poikki? : D
Ettei menis ihan Ot:ksi: Tuon Sidewayz paidan vois tilata : D
"Toisena suurena uutuutena on Forza 3 käyttämäsi ajan hyväksi saaminen. Saat pelaajalevelistä ja Forza 3:ssa saavuttamiesi autojen määrästä riippuen lahja-autoja Forza 4:n autotalliin. Saat myös extra lahjoja ja credittejä."
Mitäs tuo tarkoittaa? Kannattaako kolmosessa nyt hankkia paljon autoja vai paljon rahaa jotta niistä olisi hyötyä nelosessa?
Missä oli Slower Than You ja Can't Stay Sideways-paidat? Ei näkyny, en syö..
Sitä rahaa tulee todennäköisesti maksimissa 60k, jos ja kun on FM3:ssa level 50:llä.
Lahjaksi tulevista autoista oli jossain lista.
Kirjaudu sisään vastataksesi.