Forza 4

savulohi
/

On aikoihin eletty viteopeleissä kun jopa F-luokan Aygolla on hauska ajaa...

hulluseon
/

Kävin äskön hakemassa oman pois GameStopista, mutta ei tee mieli pelata ollenkaan. Kauhee olo.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: MIst näkikää ne autot mitkä pitää olla fm3 etne saa fm4?

Muutama sivu taaksepäin on linkki tai vorssan sivuilta Under The Hood 2.

Jee, ilimaset tojotan palikat.

TeroKortelainen
/

Vielä jäi Pirkkalan Verkkiksen hyllyyn n. 8 kpl LCE-versioita vajaa tunti sitten.

Nyt kivasti asentuu ja latailee paketteja sillä välin, kun kuski lähtee käväisemään hammasröntgenissä...

MrD St Jimmy
/ /

Joo tässä asennellaan. Kuumekkin kummasti katosi juuri tänään :) Omani kävin poimimassa oman normi version Lielahden Gigantissa, kun ruokaostoksilla käytiin.

/Nyt on kaikki koodi tilpehöörät latailtu ja levy 1 ja 2 asennettu. RACE ON!

Astro 247
/

VOI VITTU!!! toi mun DVD asema on niin kakkaa niin ei voi pelata ku va 5min ja en voi asentaa peliä kovolle >_>

El PiNk DeViL
/

Ei vittu näy niin ei näy...... Seurantakoodiakaa ei oo tullu eikä varmaan kirjeessä oo...

PetuK
/ /

Öö, mitä tolla kakkoslevyllä tekee? Kun ei sitä voi installoida edes?

E/ Joo, tänks. Just honasin itekin tilanteen.

Astro 247
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Öö, mitä tolla kakkoslevyllä tekee? Kun ei sitä voi installoida edes?

E/ Joo, tänks. Just honasin itekin tilanteen.

200autoa

BlueMasto
/ /

Oli pakko käydä ostaa gigantista ku kerra ei saatana pysty Microsoft toimittamaan! :)

// Pitää pistää myyntiin se Forza 4 joka tulee ens viikolla.

Astro 247
/

miten mä saan noi autot tuolta FM3 sesta ku siin tuli et mul oli ne ni ne giftas ne mulle sit ku olin vielä lvl50 et saisin siit pari autoo mutta sittenkun katson viestit ei ole siellä mittään

Mudinski
/

Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D

Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ?

Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D

Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ?

Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...

Palautusoikeus on 14 päivää, jokaisessa tuotteessa ja se tarkoittaa myös nettikauppaa..

Jos haluat vielä hyvän omantunnon, niin soitat ja sanot että Böxi meni särki ja en tee pelillä mitään..

Mace
/

Eipä saaneet Markantalostakaan tänne julkkariksi, en sitä kyllä sitä odottanukkaan, mutta pieni tunne oli että tuliskohan. Nyt tuntuu siltä ettei tule vielä maanantainakaan.

MrD St Jimmy
/

Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.

Astro 247
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.

reilu peli ei ikinä ole oikein robottien kanssa...

RauhaMees
/

Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten.

Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.