Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.
Forza 4
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.
Niimpä, voihan sitä rahaa noinkin yrittää että peli myydään osis..
I JMM94 I wrote: 25 autoa(ko?) joista seuraavat 14 >
Ennakko tilaajille? 1965 Ford Mustang GT Coupe
1997 Lexus SC300
//Mutta jos tosiaan saa Photo-modella Liven kautta noin hyviä kuviaki vielä nii aijaijaiaji.
Omaan mieleenkiintoon ainoat kiinostavat.. Eiköhän kaikki lisä materiaali tule taas kaikkien saataville, kuin fm3:messa kävi.. Jos oikein muiostan niin CE lisä osa piti olla vain sen ostaneille, mutta jännästi tuli kaikkien saataville, samoin kuin VIP..
Epäilen vahvasti, että itse pelissä, ja omista otamista kuvista, ei saa tuon tasoista.. Tämä on minun mielipide, joka ei muutu niin pitkään kunnes voin itse sen todeta..
Olis hyvä jos Editionin ostajille olis jatkossa DLC:t ilmasia, nii johan myis.
Eikös ne lisäjutut tullu vasta myöhemmin liveen ladattavaksi, ainakin kolmoses? En kyllä kans usko että kuvista saa noin hienoja mitenkään..
Myös LCE:n mukana?
siis hä en mää mitään ferraria nää?
Mutta tosiaan noi kuvat mitä tulee niin nehän on "hypekuvia"...
Muutamia Forza 3:sta
Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä
Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..
Mikä se Autovista on?
Ominaisuus jossa voi avata nokkapellit, takaluukut, ovet ja kattella autoa, sitte tämä Top Gear -herra selittää tietoja autosta ja yms. Joku voi selittää enemmä.

Ai se on se, en tiennyt sen ominaisuuden nimeä. No hyvä, että selvisi.
Rayha300 wrote: Ai toi ferrari? Mulle kelpais :)
Ferrari? Missä? En mää vaan näe, vaikka tykkäänkin Ferrareista..
I JMM94 I wrote: Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.
Jokaisessa Forzassa on ollut levyllä enemmän autoja kuin edellisissä.
I JMM94 I wrote: ...
Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä
Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..
Kattokaas jarruja ;D
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Kattokaas jarruja ;D
Jarrut väärässä paikassa! =O
Peruutan ennakkotilaukseni ja rupean ryyppämään.. No en mä nyt oikeasti ala ryyppäämään, mutta tilaukseni peruutan kyllä..
Väiski on ennakkotilaamassa Forza kolmosta, ei sitä kuule vielä saa ennakkotilattua.
I JMM94 I wrote: Väiski on ennakkotilaamassa Forza kolmosta, ei sitä kuule vielä saa ennakkotilattua.
Kaikkien Imprezojen jarrut on akselin takana ja minun tietääkseni se on niin myös muissakin Sublissa.. Siis kuten tossa alemmassa kuvassa on..
Zaatan olla kyllä väärässä, mutta sitähän minä en myönnä..
Näin se menee. Alempi on oikein.
Nyt ku olen lukenut kokonaan "Forza Motorsport 3 Hype" Topicin nii paljo oli kolmoseen haluttu/luultu tulevan
180sx:ää widebodyä 16 autoa radalla tai edes 12 Layereitä ikkunoihin ja valoihin kromi ja matta layerit Sierraa GT-R:ää
Lopulta vain 2 näistäkin tuli, mitähän nelosen kohdalla... Tuleeko nelosesta Forza 3 vaiko peräti 3.5?
Eivaites, ainaki odotan kovasti jo pelkästää ajettavuudeltansa :P
Luulis nyt jo p*rkele tuon 180sx:n olevan nelosessa. Tuohon en usko että autoja nähdään yhtäaikaa radalla enempää kuin se kahdeksan, eiköhän siinä ole pelkästään siitä kysymys ettei boxin potku riitä. Taitaa olla tuo näyttävyys tärkeämpi kuitenkin. Muut nyt varmaan voisi ollakkin mahdollista jos vaan tekevät.
Ärsyttää tää fiilis ku Turn10 vois tehdä Forzasta vaikka kuinka hyvän ja kattavan, mutta joku helevatun Boxi on rajallinen ja vanha.
Kyllähän se 12 autoa on jo aika varma tapaus. Arvostelijat on jo sillain pelaillu, joten aika hölmöö jos jättäisivät sen pois tässä vaiheessa...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kyllähän se 12 autoa on jo aika varma tapaus. Arvostelijat on jo sillain pelaillu, joten aika hölmöö jos jättäisivät sen pois tässä vaiheessa...
16 autoa on tulossa, se on varma.. Mutta... Joku pelin teossa mukana ollut henkilö puhui, että on kisoja missä on 12 tai 16 autoa..
Tiedä sitten, mitä vilttua tuokin tarkoittaa..
Ai niin, niinhän se menikin. Taisi olla, notta se 16 autoa löytyy ainakin niistä ohitus-kisoista, joissa täytyy ohittaa mahd. monta autoa tietyn ajan sisällä. En sitten tiijä voiko livessä pelailla kuuvventoista hengen kanssa. Epäilen. Jos sinne liveen nyt saisi sen 12 niin olisin ihan häpi häpi joy joy.
Kirjaudu sisään vastataksesi.