Forza 4

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Mistä sie löysit noita 150k Rivalsseja, mie näin vain yhen.

// Hyvä DIDDY !

Tiedä sitten onko Saatanan puolella ( eli driftauksessa ) eri palkinnot ? Näytti olevan aina 500cr tuonne 150K saakka... Paras taktiikkahan on juurikin niin että juuri ja juuri voittaa kisakumppanin niin seuraava on tavallaan "helpompi". Näin ainakin drif puolella.

Fujimissa ajoin aluksi 49.700pst ja sain 150K. Seuraavalla jätkällä oli 49.800pst joten ajoin 49.900pst ja taas 150K :)

edit: CR määrähän riippuu kuinka korkealla kilpakumppanisi on. Itse aina katsoin milloin vaihtuu 150Kcr ja alotin ajamaan...

Schimanski76
/

Pentliin meni meitin rediitit.

^tsihihihihi^

Vähän kylillä käytin häntä.On se jäykkä.Hirviän jäykkä.

FIN xxDRIFTERxx
/

Voiko joku linkata mistä tuolta uudelta Forzamotorsport.com sivulta löytyy ne omat kuvat, kiitos. ^saatana^

TehBigBunny
/

Level 27 - Executive Luxury Coupe

2010 BMW M6 Coupe - 95,000 2008 Aston Martin DBS - 250,000 2010 Bentley Continental Supersports - 250,000

^Thihihihii..^

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Level 27 - Executive Luxury Coupe

2010 BMW M6 Coupe - 95,000 2008 Aston Martin DBS - 250,000 2010 Bentley Continental Supersports - 250,000

^Thihihihii..^

Emmie sitä supersporttiva ostananna vaan sen "oikean".

Tsihihihi

Plantsu
/

Mitenkäs niitä hyvityksiä sai forza 3 tähän neloseen?

BlueMasto
/ /

Joo tääl olis vielä 4 paikkaa vapaana! Grippiä ajetaan! :)

// 2 paikkaa vapaana :)

Exami
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Joo tääl olis vielä 4 paikkaa vapaana! Grippiä ajetaan! :)

// 2 paikkaa vapaana :)

Invitee vaa tulemaan ni meikä tulee räppää

d0wnf0rce
/

Toimiiks muilla kuvien uppaus Liveen? Mulla tulee vaan koko ajan ilmotus että "Your Big Shot photo was NOT successfully uploaded..." Just kun ois niin hiano kuva tossa valmiina 8(

TehBigBunny
/

Mulla se on herjannut tota monesta jutusta mutta ne on silti onnistuneet. 'Tunnettu' bugi kannattaa tarkistaa sieltä FM.netistä jos se kuva onkin mennyt perille.

Exami
/

mulla herjailee jatkuvasti ettei fm.net oo saatavilla.. joten siel on varmaa palvelimet kumos ku eurooppa sai pelin :D

Exami
/ /

Jos menis tuhoo taas ihmisten rivals ennätyksiä :D

Edit: kuvittelin et ku viestit tuli forzassa "mailboxiin" ni serverit olis kunnos, ei sitten...

Exami
/

Mulla alkanu savettaminen kestämään tuhottoman pitkään... liekkö johtuu siitä jos toi peli huutelee FMnetin palvelinta ja ei saa yhteyttä? vois kyllä kuvitella et kierrosaikojen jne uppaaminen tapahtuu eriaikaan ku ite pelin tallentaminen

Kirjaudu sisään vastataksesi.