Forza 4

SergeanTumppi
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Nämä on käyty läpi aiemmin. Autoja tulee, rahaa tulee ja tallenetut layerit tulee. Katso garageen niin näet mitä tuli.

Eli siis kaikki omistamani autot ja designit siirtyy forza 4:seen?

SergeanTumppi
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuliko mun forza sinne? Missä mun ISO paketti on?!?!

Nii joo, mä taisin käydä sen nyysimässä sen silla aikaan, kun sä olit viellä kahvikupin ääressä.

TehBigBunny
/ /

SergeanTumppi wrote:

Eli siis kaikki omistamani autot ja designit siirtyy forza 4:seen?

Ei vilttu.

Mitä mie juuri kirjoitin.

Tässä topikissa on jo käyty se läpi aiemmin. Selaa sieltä aiemmista viesteistä jos kiinnostaa MUTTA kun sä olet ne jo siirtänyt niin katsomalla sinne garageen sä näet mitä tuli.

El PiNk DeViL
/

Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa.. Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa.. Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)

Suoraan käteen. Kahteen kertaan minun tapauksessa.

hulluseon
/ /

-On sen verran iso boksi, että taitaa jäädä kirjatun kirjeen puolelle. Haet varmaankin postista.- Minä hain ihan kaupasta asti sen. Ja meinasin saada lättyyn kun lässytin GameStopin tytölle. Sanoin notta en ole leipuri ja pakenin paikalta kiljuen kuin pieni tyttö.

E. No ei sitten.

El PiNk DeViL
/

Ei varmaan naapurit yhtään ihmetelly tänää ku kävin 6 tai 7 kertaa postilaatikolla ja niistä parilla kerralla mikki päässä ja höpötin jotain omiani : D No, tietää sitten huomennakin ravata postilaatikolla.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Pff.. Eivät ole näitä lisäilleet... miksiköhän..

Kun jokainen osaa kattoa ite sieltä pelistä mitä siellä on ja netti on jo pullollaan autolistoja missä näkyy mitä autoja pelissä on.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: MIS MUN PELI

Postipatet sitä pelailevat minkäs kerkiävät...

Finlanddrifter
/

El PiNk DeViL wrote: Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa.. Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)

Mul tuli heti perjantain suoraa postii

El PiNk DeViL
/

Elikkä kannattaa odotella viestiä postista eikä niinkään ravata postilaatikolla ja tehdä itseään alttiiksi valkotakkisille.

Finlanddrifter
/

El PiNk DeViL wrote: Elikkä kannattaa odotella viestiä postista eikä niinkään ravata postilaatikolla ja tehdä itseään alttiiksi valkotakkisille.

Niin... Kyllä sieltä postista sitten ilmottavat :)

FINBULLET
/

Muutamia kisoja olen päässyt kolaroimatta maaliin.Yleensä tulee blokkailuja tai jarrutetaan oudossa paikassa.Kylkeen tullaan säälimättä ja perään myös.Täysin perseestä noi botit.

TehBigBunny
/

Positanossa on FM.netin liiderpoardin mukaan ajettu E-luokassa kovempaa kuin D-luokassa :D

ProBale
/

Mä en ole forzaa ilmeisesti niin paljon pelannut että tietäisin, et kytkimen käytöstä saa jotain ihme boostia vaihteenvaihdon yhteydessä. Onko näin? Ja mitä autoja tämä koskee? Koskeeko se esim suorakytkentä-raasereita? Ärsyttävä juttu mielestäni jos näin on..

TehBigBunny
/

FM3:ssa se oli vajaa sekuntti per kiekka. Radan pituudesta / vaihtojen määrästä riippuen. Joissain R-luokkalaisissa se ei auttanut.

ProBale
/

No sitten täytyy alkaa opettelee A-napin painamista samaan aikaan. Eli yhtään säästelemättä kaasu pohjassa kytkinpohjaan ja heti perään isompaa? Tekee pahaa ajatella, voi vaihdelaatikko-parkaa..

Finski fani
/

Painat vaan niitä samaan aikaan, niin tulee paras tulos. Kytkintä ehkä millisekunnin aikasemmin... =P Jännästi muistaakseni molin se joka tuan tempun huomas, tai jotain. Ja kun nyt menin tuan sanomaan, niin kohta sieltä hyppää Bani porkkanapäissään syyttäen mua koko jutusta, joten menen nukkumaan ennenkuin se ehtii tulla syyttelemään... =)

Kirjaudu sisään vastataksesi.