Forum - General Discussion

Forza Motorsport 4: Toiveita

Pure Black40

Pure Black40 24.11.2010

  • 0
Nimihän kertoo jo kaiken. Iteellä tulee todella pieni ja merkityksetön toive; Centerlock-vanteet.
Ac3Way

Ac3Way 24.11.2010

  • 1
Kinect versio jää välistä ei kiinnosta, se ei taida olla nelonen. Neloseen toivon kunnon kisoja ja fiilistä myös yksinpelin uramuotoon sekä valikoihin, kun niissäkin tulee oltua melkoisesti.
djrunkkari

djrunkkari 24.11.2010

  • 9
Ihan ekaksi moninpeli forza 2 tyyliseksi. Radalla enemmän kuin kahdeksan autoa. Mis on mun Nürburgring 24h Strecke? perkele Enemmän real world ratoja. Renkaat ja bensiini vois kulua samalla lailla kuin forza kakkosessa. Yksinpelin uratila vois olla paljon lyhempi ja haastavempi. local scoreboardin vois ottaa takaisin.. ...samaten sen että lobeissa näkyy toisten kuskien multiplayer statsit
Zolvi

Zolvi 24.11.2010 (edit 24.11.2010)

  • 3
-Penalty pitäis muuttaa takasi 2 malliin. -D1 drifti kisa mahdollisuus -Enempi vanhoja autoja -Vieläkin tarkempi viritysmahdollisuus -Rengas savua lisää Ai niin ja ikkutarrat -Paljon uusia ratoja -Rata editori -Sora pinta -Tekniikan vaihto toisen merkkisestä autosta Näillä ny pääsis ainaki alkuun.
djrunkkari

djrunkkari 24.11.2010

  • 0
Zolvi wrote: -Penalty pitäis muuttaa takasi 2 malliin.
(Y).
Pure Black40

Pure Black40 24.11.2010

  • 0
Juuh toi tople kyllä pitäis vaihtaa perinteiseX!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.11.2010 (edit 24.11.2010)

  • 5
Noooh pistetään oma lista: -Eri kovuisia renkaita kuten GT:ssä -Ennen kisaa saa valita mitkä renkaat ja paljon bensaa tankkiin -Varikolle mentäessä saa päättää paljon sitä löpöä pistetään tankkiin ja mitkä renkaat pistetään -Varikkoanimaatio voisi olla ihan kiva -Moninpeli kakkosen tyyliseksi ja spektaus mahdollisuus -Enemmän pelaajia samaan lobbyyn -FORZAHIEKKAHELVETTIIN! -Oikeita ratoja lisää ja paljon -Kanttarit ovat ehkä vähän turhan liukkaita(?) -Ja viimeiseksi, ei mitään turhaa kinect yms. diipadaapaa ennen näitä /Niin ja tottakai tota toblea voisi muokata niin ettei sitä nyt ainakaan imussa ollessa/imutettavana tule taikka sitten palata vanhaan kakkosen systeemiin
Tuomo33

Tuomo33 24.11.2010 (edit 24.11.2010)

  • 4
Ois tosiaan hyvä jos tuo yksinpeli ois pikkasen lyhyempi kuin 3. Ihan drifti kisoja. Parempi savun tuotto. Erinlaiset vanteet vois laitta eteen ja taakse. (tois paljon sitä lookkia) Ne ikkuna tarratkin ois aika jees. Interiorin muokkaus (lisää mittareita ja niiden muokaamista) Aika/Keli muutokset. Ohjauskulman muokkauskin ois suotavaa. Huomattavasti paraneltu auton maalaaminen ja layeri tila ois mukavmpi jos sitä voisi nostaa.
pokalemestari

pokalemestari 24.11.2010

  • 4
MrD St Jimmy wrote: Noooh pistetään oma lista: -Eri kovuisia renkaita kuten GT:ssä -Ennen kisaa saa valita mitkä renkaat ja paljon bensaa tankkiin -Varikolle mentäessä saa päättää paljon sitä löpöä pistetään tankkiin ja mitkä renkaat pistetään -Varikkoanimaatio voisi olla ihan kiva -Moninpeli kakkosen tyyliseksi ja spektaus mahdollisuus -Enemmän pelaajia samaan lobbyyn -FORZAHIEKKAHELVETTIIN! -Oikeita ratoja lisää ja paljon -Kanttarit ovat ehkä vähän turhan liukkaita(?) -Ja viimeiseksi, ei mitään turhaa kinect yms. diipadaapaa ennen näitä /Niin ja tottakai tota toblea voisi muokata niin ettei sitä nyt ainakaan imussa ollessa/imutettavana tule taikka sitten palata vanhaan kakkosen systeemiin
Tähän vielä realistisen oloinen hiekka ja ruohikko. Loppuu se saatanan oikominen kun auto haukkaa hiekkaa.
superiorjerde

superiorjerde 24.11.2010 (edit 24.11.2010)

  • 2
Noi ku tulis ainaki mitä tuomolla tos on :P
DarkWarjo

DarkWarjo 24.11.2010

  • 0
MrD St Jimmy wrote: /Niin ja tottakai tota toblea voisi muokata niin ettei sitä nyt ainakaan imussa ollessa/imutettavana tule taikka sitten palata vanhaan kakkosen systeemiin
Niin, sit voi vetää hillittömiä liiderboardiaikoja imussa roikkuessaan ;)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.11.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Niin, sit voi vetää hillittömiä liiderboardiaikoja imussa roikkuessaan ;)
Ei ainakaan mua haittaisi ollenkaan. Kierrosaikoja nekin on mulle.
Pure Black40

Pure Black40 24.11.2010

  • 2
Ei shikaanien oikominen mua haittaisi ollenkaan. Kierrosaikoja nekin on mulle.
greizer

greizer 24.11.2010

  • 2
Moninpeli Forza2! Penalty Forza2! Kytkin sellaseks et pääsee ilmankin yhtä lujaa!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.11.2010

  • 0
Pure Black40 wrote: Ei shikaanien oikominen mua haittaisi ollenkaan. Kierrosaikoja nekin on mulle.
Jos tolla tarkoitit samanlaista 'oikaisua' kuin F1:ssä shikaanien 'hörppiminen' niin kierrosaikoja nekin on mulle.
djrunkkari

djrunkkari 24.11.2010

  • 2
greizer wrote: Kytkin sellaseks et pääsee ilmankin yhtä lujaa!
n00b!!
Tuomo33

Tuomo33 24.11.2010

  • 3
Kytkimestä viäl sen verran että se vois myös palaa
greizer

greizer 24.11.2010

  • 5
djrunkkari wrote: n00b!!
Kyllä:) Joo ei vaa vois vähempää kiinnostaa jonkun helvetin kytkimen käyttö pädillä!
djrunkkari

djrunkkari 24.11.2010

  • 2
greizer wrote: Kyllä:) Joo ei vaa vois vähempää kiinnostaa jonkun helvetin kytkimen käyttö pädillä!
2x n00b Ei taida greizerillä olla kumisormet ei ole ei ole MUAAHh
DarkWarjo

DarkWarjo 24.11.2010 (edit 24.11.2010)

  • 4
MrD St Jimmy wrote: Jos tolla tarkoitit samanlaista 'oikaisua' kuin F1:ssä shikaanien 'hörppiminen' niin kierrosaikoja nekin on mulle.
Tais tarkotella räikeitä oikomisia.. Mun mielestä dople on hyvä et se tulee imussa ajamisestakin. Eipähän tarvii miettii liidupoordilla et onko ne ajanu yksin vai avustuksella läpi radan. Ja vois tulla vaik täysin erilliset boardit niille ketkä vetää täysin ilman apuja ja niille ketkä vetää ne päällä.

Write a post

Sign in to post a post.