Forza Motorsport 4 Car Club

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx

Pytzi wrote: tehdään nyt selvä äänestys

FRC Finland (yläpeikku)

Forza Racing Club (alapeikku)

Asia varmaan selvisi jo. ;)

Pytzi
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Asia varmaan selvisi jo. ;)

ei vielä

katotaan nyt edes tunti

ja kiekille tiedoks että tuolla piilossa on äänestys

Zolvi
/

Pitäiskö ton Forza racing clubin peräs olla vielä Finland?

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote: Pitäiskö ton Forza racing clubin peräs olla vielä Finland?

MrD St Jimmy wrote: Tämähän on ihan originaali Forza Racing Club niin ei yhtään haittaisi vaikka sillä nimellä olisikin. Nopeat syö hitaat joten äkkiä perustaaan ;)

villek00
/

WoorCrai, koita tuleeko nimen perään automaattinen "club", jos ei, suosittelen tuota Forza Racing Club, mutta jos tulee FRC Finland on parempi ;)

Pytzi
/

Forza Racing Club nimeksi FRC lyhenne Suomenlippu kuvaksi

PetuK
/

Turhaan yrittää erottua kriftaajista, kun on nähty ajamassa kauheessa pötkössä ja kuultu huutavan samalla: "Pottaaa, silmät auki, kato, kato! Näin tää menee".

Sanovat...

warcryFIN
/

Eli teen tänään sitten seuraavan:

Nimi: Forza Racing Club

Lyhenne: FRC

Kuva: Suomen lippu

Kyllä vai ei?

savulohi
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Jos nämä ovat vieneet jo nimen,niin mie annan superhuuvvot pelkiaksi ja vetelen patongilla ympäri korvia.

Käyvvvään kaikki rekisteröitymässä oikeen joukolla tuonne fransmannien huonolle FRC:lle, tehään sinne oma Ei mulla muuta-ketju johon kirjotellaan vaan notta Lainkaan ole hyvä tämä ranskisten FRC.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Käyvvvään kaikki rekisteröitymässä oikeen joukolla tuonne fransmannien huonolle FRC:lle, tehään sinne oma Ei mulla muuta-ketju johon kirjotellaan vaan notta Lainkaan ole hyvä tämä ranskisten FRC.

Joskus olen horissut,notta olisi ihan kiva haastaa nuo Jannut johonkin skabaan.Nyt mahtuisi nelosessa 8 ranskista ja 8 meikäläistä samaan loppyyn.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Joskus olen horissut,notta olisi ihan kiva haastaa nuo Jannut johonkin skabaan.Nyt mahtuisi nelosessa 8 ranskista ja 8 meikäläistä samaan loppyyn.

LUISUSKAPA!

Pottae
/ /

Ei ole riftipisteitä nelosessa! "No voi höh!"

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Eikö? Miksei?

Mistä minä tiedän. Ei niitä saanu mitenkään näkyviin. Kaikki napulat kokkeilin eilen.

warcryFIN
/

No niin, nyt on Forza Racing Club perustettu. Lähettelen tuossa ensi viikonloppuna sitten kutsuja kaikille kivoille ihmisille, silloin varmaan suurella osalla on jo peli :)

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: No niin, nyt on Forza Racing Club perustettu. Lähettelen tuossa ensi viikonloppuna sitten kutsuja kaikille kivoille ihmisille, silloin varmaan suurella osalla on jo peli :)

Montako sinne clubiin mahtuu nyt sitten ?

Kirjaudu sisään vastataksesi.