Laitettu on.
Forza Motorsport 4 Car Club
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kyllä sinne mahtuu kunhan naamat löytyy täältä.
Sierramiäs laittaa vaan uuden pyynnön niin lisätään.
Niin sitä mä just meinasinki, et kuhan ny ois täällä noi pelaajat.. esim. tosta KingPlayerist en o koskaa kuullu/nähny mitää..
Se käwi kanssa täällä huutelemassa jo :)
Paljonko on jo porukkaa siellä? Että jos mahtuisin sinne...
Mahtuumahtuu hyvinkin.
pääseekös clubiin mukaan?
Janne tarvii kyllä saada sinne ehdottomasti!
Mie oon hyväksynyt kaikki ketkä pyyntöä laittanut.
Pari outoa gamertagia,mutta eiköhän ne tolkun miähiä ole.
Se kahtoo täältä notta on tualla Uusesrrissa. Ne sranskalaiset koittaa kokoajan mukkaan.
Tahtoo mukaan,pistäkee joku kutsua gamertag on velliperse
[OT] No minkähän takia tänne ei voi sitten sillä samalla gamertagilla rekisteröityä? [/OT]
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Se kahtoo täältä notta on tualla Uusesrrissa. Ne sranskalaiset koittaa kokoajan mukkaan.
Emmie niitä Sranskalaisia ole hyväksynyt.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: [OT] No minkähän takia tänne ei voi sitten sillä samalla gamertagilla rekisteröityä? [/OT]
mäsä pakotti jossain vaiheessa vaihtaa gt:n eikä kehtais uusia tunnuksia tänne tehä.
menet edit profiiliin sieltä sen voi ilman ongelmia vaihtaa.... eli ei tartte uusia tunnuksia tehä
Ihan näin btw, Laitoin aamulla requestin mutta ei ole mitään kuulunut :P
Vastauksena käyttäjälle SierraMies
SierraMies wrote: Ihan näin btw, Laitoin aamulla requestin mutta ei ole mitään kuulunut :P
Niin, jotta jää kivasti aikaa tutustua.
Nii ei sinne ny heti tarvi päästä. Onko se maailman loppu jos ei pääse samalla sekunnilla. Ei pahalla mutta ei hyvälläkään: mua vatuttaa ihmiset jotka ei jaksa oottaa.
// mieki oon venannut keskiviikost asti forza 4, nii kyllä porukan pitää jaksaa odottaa.
// // ainii mut voi kutsua sinne clubiin. Ku huomen saan sen forzan. Ei mitää kiirettä kyllä mä jaksan oottaa.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Nii ei sinne ny heti tarvi päästä. Onko se maailman loppu jos ei pääse samalla sekunnilla. Ei pahalla mutta ei hyvälläkään: mua vatuttaa ihmiset jotka ei jaksa oottaa.
Tämä on täysin totta, ja välillä olisi hyvä ettei kaikki olisi päässyt tänne sivullekkaan :D
Vastauksena käyttäjälle velliperse
velliperse wrote: Tahtoo mukaan,pistäkee joku kutsua gamertag on velliperse
Siut mie muistan jostain KonsoliFin tai LG-kisasta.(joku hotläp-sydeemi FM3?)
Ajoit kovaa.
Bani sanoi jossain,notta kun kuulutte Clubiin,niin kaikki suoritukset näkyvät sitten kivasti jossain.
Eli jos siellä Puplikissa ajatte,niin muistakaa,että FRC:a edustatte.Reilusti häviätte tai voitatte.Ei sikaa kiitos.
Muuten suuri ilkeä rauha tulee rauhoittamaan tilannetta letkun kanssa!!!
No kerran nyt ovat niin hätäsen olosia osa porukasta, niin Hullu-seta kertoo tämmösen pienen jutun. Eli olkaapa nyt lapset ja lapsenmieliset kuulolla.
Meillä täällä armaassa FRC:n valtakunnassa on asiat aina olleet hirveen kivasti ja jännästi. Uusia naamoja on tullut loppujen lopuksi aika paljon sinä aikana mitä täällä olen minäkin pahennusta aiheuttanut. Osa näistä on ollut ihan mukavia heppuja radalla sekä täällä voorumilla. Paitsi tietysti Kaijanen, se kun ei ole ollenkaan hyvä.
Mutta tänne eräs innokas kilvan ajaja tuli ja oli innokkaana pääsemään kisaan mukaan ja totta kai hänet sinne kutsuttiin. Kuitenkin kun sitten radalla sattui pieni osuma, päätti tämä virtuaali asfalttien mestari ottaa ohjat omaan käsiinsä ja alkoi terrorisoimaan toisen kilpailijan kisaa. Ei hyvä.
Sen takia tässä nyt vähän ensin katsellaan ja kuulostellaan millaisia heppuja tuonne on tulossa. Kun siinä sitten on koko FRC:n maine mennyttä kun joku päättää publa lobbyssa ajaa sitä neljääsataa vastakarvaan kun joku vähän tönäisee.
Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Khyl!
Kirjaudu sisään vastataksesi.