Myydään/Ostetaan

cervelinho11
/

Juu eihän nuo camelin maalit ole ihan monimutkaisimmasta päästä mutta ottakaa huomioon että pelkkä auto maksaa sen 200k :D

AJfin
/ /

konnah kirjoitti 23.08.2008 09:31: Onko kellään maalei e30:see ?

SIL0KKI
/

Klaanilogo

täällä kun on varsinaisia forza-taitelijoita niin kiinnostaisiko ketään artistia tehdä "team lazylle" logo? ei tarvita mitään tribaaleita sun muita hienouksia, selkeä/simppeli klaanirassi olisi tarkoitus saada. ja jos teille sopii,niin saammeko apinoida tuota kuusnepa designiänne sen verran että kylkeen taikka konepeltiin tulisi vic-20 kuva tai logo?

http://www.livegamers.info/clans/show.php?clid=2939

powered by nitro saisi olla noin hieno kuin se tossa klaanilogossa on mutta itse "team lazy"-logon ei tarvi olla noin huo.. eikun hieno.

IL3
/

SIL0KKI wrote 12/28/2008 @ 14:13: Klaanilogo

täällä kun on varsinaisia forza-taitelijoita niin kiinnostaisiko ketään artistia tehdä "team lazylle" logo? ei tarvita mitään tribaaleita sun muita hienouksia, selkeä/simppeli klaanirassi olisi tarkoitus saada. ja jos teille sopii,niin saammeko apinoida tuota kuusnepa designiänne sen verran että kylkeen taikka konepeltiin tulisi vic-20 kuva tai logo?

http://www.livegamers.info/clans/show.php?clid=2939

powered by nitro saisi olla noin hieno kuin se tossa klaanilogossa on mutta itse "team lazy"-logon ei tarvi olla noin huo.. eikun hieno.

Upea logo teillä! :D

Toivottavasti löydätte jonkun artistin tekemään teille tunnuksen.

Hookkis
/

Nykyään bobberillakin taitaa olla aika tiukka aikataulu :D

IL3
/

hookkis112 wrote 12/29/2008 @ 09:04: Nykyään bobberillakin taitaa olla aika tiukka aikataulu :D

Nooh, miten sen nyt ottaa..

Kyllähän nyt yks 6minuutin vessatauko per päivä pitäis riittää. "Takaisin sorvin ääreen siitä, Prrrkele!!"

:D

jimmykojootti
/ /

Ac3Way kirjoitti 13.12.2008 17:12: Hyvä heitto Nipsulta, joku ei taida arvostaa Hookkiksen maalauksia.

joo on hookkiksella kait paremmat työt ku mulla.

Splat Number1
/

jimmykojootti kirjoitti 09.05.2009 20:13:

Ac3Way kirjoitti 13.12.2008 17:12: Hyvä heitto Nipsulta, joku ei taida arvostaa Hookkiksen maalauksia.

joo on hookkiksella kait paremmat työt ku mulla.

Oliko tässä nyt jotain epäselvää???

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Hookkis
/

Mähän nyt oon ihan paska.. Kiitos kiittämätön maailma :D

TehBigBunny
/

Löytyykö keltään kisahenkisiä maaleja Fairlady Z:aan ?

Pitäisi saada jonkunlaiset maalit GT 3 sarjaa varten.

Khoira
/ /

Kesäloma ja tekis mieli tehä joku uus design... Haluaako joku tilata jotain? Omat pois autosta, ja jotain päälle, en oo niin kredujen perään. Nii ja lukittuna tulee, paitsi jos joku haluaa yksinkertaisen tiimiauton.

Pitäs vaan keksii auto ja jotain vinkkii teemasta.

TehBigBunny
/

Khoira kirjoitti 15.06.2009 17:51: Kesäloma ja tekis mieli tehä joku uus design... Haluaako joku tilata jotain? Omat pois autosta, ja jotain päälle, en oo niin kredujen perään. Nii ja lukittuna tulee, paitsi jos joku haluaa yksinkertaisen tiimiauton.

Pitäs vaan keksii auto ja jotain vinkkii teemasta.

Mulle tulisi tarpeeseen VW R32 kisasarjaa varten ideoita ei juurikaan ole :/

Autoon jos saa kylkeen ja konepellille numeron 313 ja TehBigBunny + suomenlipun sinne takalasin alle.

[linkki http://www.vw-cup.co.uk/cars.htm]Täällä taitaa olla joitan malleja[/linkki]

Ei tarvitse olla kyllä mikään replikakaan.

Khoira
/ /

TehBigBunny wrote 06/15/2009 @ 18:13:

Oisko mitään suomalaisia sponsseja mikä kolahtaisi? Voisin tehdä ekan version vaikka parilla uniikilla logolla ja suurin osa valmiskamasta ja jos tyydyttää niin muokkaa sitten lisää uniikkiin päin.

Toisaalta miten enemmän menee uniikkiin, nii sitä nopeemmin napsahtaa lukko päälle ;)

VW r32 siis, mitäs ulkoisia "partseja" haluat? Spoilerit ym.? Voisin huomenna katella miten inspiraatio tuo tullessaan.

TehBigBunny
/

Khoira kirjoitti 15.06.2009 18:22:

Oisko mitään suomalaisia sponsseja mikä kolahtaisi? Voisin tehdä ekan version vaikka parilla uniikilla logolla ja suurin osa valmiskamasta ja jos tyydyttää niin muokkaa sitten lisää uniikkiin päin.

Toisaalta miten enemmän menee uniikkiin, nii sitä nopeemmin napsahtaa lukko päälle ;)

VW r32 siis, mitäs ulkoisia "partseja" halua. Spoilerit ym.? Voisin huomenna katella miten inspiraatio tuo tullessaan.

Ah joo, autossa ei saa olla Forza siipiä/puskureita mutta muita saat laittaa miten hyvältä näyttää.

Ja jos laitat tosiaan tuon nimen&numeron niin lukkoon saa laittaa joka tapauksessa.

Alkoholi on aina hieno, Finlandia/Karhu Urheilu HIFK/HJK

Khoira
/

TehBigBunny wrote 06/15/2009 @ 18:27:

Khoira kirjoitti 15.06.2009 18:22:

VW r32 siis, mitäs ulkoisia "partseja" halua. Spoilerit ym.? Voisin huomenna katella miten inspiraatio tuo tullessaan.

Ah joo, autossa ei saa olla Forza siipiä/puskureita mutta muita saat laittaa miten hyvältä näyttää.

Ja jos laitat tosiaan tuon nimen&numeron niin lukkoon saa laittaa joka tapauksessa.

Alkoholi on aina hieno, Finlandia/Karhu Urheilu HIFK/HJK

Hehe, menee aika sopivasti, oon jo jonkin aikaa miettinyt et Karhun sponssitarran vois tehä johki omaan autoon. Hifk logot ja sponssit löytyy jo valmiina, mutta en laita niitä "hallitsevaksi" ehkä vaan sponsitarroiksi. Jotenkin takaraivossa leijuu sinivalkoinen two tone paint, mustilla korostuksilla. Ilmoittelen tossa huomenna miten edistyy.

Khoira
/

Ois valmista, en ite oo ihan tyytyväinen. On meinaan pirun vaikea tehdä "race car" näköistä auto joka oikeasti näyttää siltä.

Live ei meinaa skulaa, onkohan siellä joku huoltokatko?

TehBigBunny
/

Khoira kirjoitti 16.06.2009 13:48: Ois valmista, en ite oo ihan tyytyväinen. On meinaan pirun vaikea tehdä "race car" näköistä auto joka oikeasti näyttää siltä.

Live ei meinaa skulaa, onkohan siellä joku huoltokatko?

Jep hualtotauko.

Kirjaudu sisään vastataksesi.