Forum - Car Painting

Mazda RX7 (97) Maalauksia Maksan hienoista !

Konnah

Konnah 15.08.2008

  • 0
Joo elikkäs teen drifteriä joka kaipaisi hienoa maalausta jos kukaan voi toteuttaa ! Maksan sitten kyllä ja mielellään tutkisin niitä ensin niitä maalauksia !
Mudinski

Mudinski 15.08.2008

  • 0
Olisit voinut laittaa tämänkin ilmoituksen "tänne":http://www.forzaracingclub.com/fi/forum/3/147

Show hidden message

djrunkkari

djrunkkari 15.08.2008

  • 0
tukit noita maaleja joka autoos :D
Konnah

Konnah 15.08.2008

  • 0
en ymmärrä :D
Hookkis

Hookkis 15.08.2008

  • 0
Se sano trapille eikä sulle konnah. Tola tapilla on taipumus käyttää ainoastaan muiden tekemiä maaleja jotka eivät edes sovi noihin autoihin.. :D
Konnah

Konnah 15.08.2008

  • 0
aah :D

Show hidden message

Hookkis

Hookkis 16.08.2008

  • 0
Miks ei? Toi ei kyllä oo mistään kotoisin toi sun linkin mazda..
cervelinho11

cervelinho11 16.08.2008

  • 0
Hookkis mikä tarve sulla on haukkua tiettyjen tyyppien kaikki autot tai ainakin suurin osa. Rakentavaa kritiikkiä voi antaa, mutta paskaksi ei välttämättä kannata haukkua ennen kuin osaa itse maalata edes puolijumalaisesti. Ja mikä vittu siinäkin on, että nykynuoret eivät osaa kirjoittaa edes yhtä (1) ymmärrettävää virkettä. Isot alkukirjaimet ja välimerkit löytyvät moderneista näppäimistöistä.

Show hidden message

Hookkis

Hookkis 16.08.2008 (edit 16.08.2008)

  • 0
No lol.. Mitä mun kritisoimiseen tulee niin on ihan mun oma ongelma. Kirjoittamisessako viittasit muhun? Omasta mielestä ihan kohtuullisen hyvin kirjotan. Miks vitussa te aina valitatte mun kirjotuksista!! Edit: Pyydämpä sitten anteeksi kitjoituksiani. En todellakaan ole halunnut aiheuttaa mielipahaa tai kenellekkään herneitä nenään. Olisikohan tämä sitten tässä.
Konnah

Konnah 16.08.2008

  • 0
Ei se maalaus ollu munka mielestä hieno mut muokkasin siirt paremman :)

Show hidden message

Write a post

Sign in to post a post.