Projektit

RaabForRehab
/ /

Oma silmä tunnistaa R33 skylinen valot. Ei kylläkään GT-R mallin, mutta mitä ne perusmöhköt sitten onkin..

//edit: vai onkohan noi sittenkin S15 valot??? Vaikee tunnistaa vaik kävin kattomassa ihan tuol omilla sivuilla.

Miqqe
/

RaabForLife kirjoitti 11.10.2008 10:27: //edit: vai onkohan noi sittenkin S15 valot??? Vaikee tunnistaa vaik kävin kattomassa ihan tuol omilla sivuilla.

Ei ne kyl ne oo. Potta kun mainitsi että ois mussesta, niin kyllä ne vähän early mallisen ex Mustangin lyhdyiltä näyttää...

LeetPotta
/

^ Juu! Tässä muistin kattoneeni Vastaheiton sivuilta koosteen jostain messuilta, missä herra itse esitteli autonsa :)

larppinen
/ /

Oisko ehdotuksii seuraavaksi Limited Edition autoksi. Parhaalle ehdottajalle lähtee auto maalit aukinaisena ja gamertagilla varustettuna ja säädöillä.

Hookkikselle kiitos virheen maininnasta :)

larppinen
/

Hmm jos tulee muitakin ehdotuksii niin mietin, mutta toikin on todella hyvä ehdotus eikun kaikilta lisää ehdotuksii.

LeetPotta
/

Pystyisikö joku ystävällinen henkilö myymään semmosseen "tarra-auton" missä on tarroja, joita ei forzassa ole (esim falken yms) Iteltä loppuu tarrat ja muutenkin kärsivällisyys niitten tekemisessä ;<< ... Hinnasta voi itse myyjä päättää. :p

Hookkis
/ /

larppinen kirjoitti 23.10.2008 10:39: Oisko ehdotuksii seuraavaksi Edition Limited autoksi. Parhaalle ehdottajalle lähtee auto maalit aukinaisena ja gamertagilla varustettuna ja säädöillä.

Mistä sä revit idean että sun autot on jotain limited edition versioita? Eikä sitä kirjoteta edition limited :D

RaabForRehab
/

hookkis112 kirjoitti 23.10.2008 12:47: Mulla on noin 300 tarraa :D

Mitä ei vieläkään ole näkynyt mun listoilla :D

JA eiks se oo "limited edition"?

Nipsuhuuli
/

LeetPotta kirjoitti 23.10.2008 12:43: Pystyisikö joku ystävällinen henkilö myymään semmosseen "tarra-auton" missä on tarroja, joita ei forzassa ole (esim falken yms) Iteltä loppuu tarrat ja muutenkin kärsivällisyys niitten tekemisessä ;<< ... Hinnasta voi itse myyjä päättää. :p

Olen muuten itsekin miettinyt tarrojen ostoa :). Mihin hintaan hookkis myisit nuo 300 tarraa?

Hookkis
/

En mihinkään kun en jaksa niitä kaikkia alkaa laitamaan autoihin :D Jotain voin laittaa tulemaan..

Nipsuhuuli
/

Olisin kiinnostunut lähinnä suomalaisten yhtiöiden tunnuksista, kuten Nokia tai Finnair

djrunkkari
/

Nipsuhuuli wrote 10/23/2008 @ 14:11: Olisin kiinnostunut lähinnä suomalaisten yhtiöiden tunnuksista, kuten Nokia tai Finnair

Tai galtsu.

Miqqe
/

hookkis112 kirjoitti 23.10.2008 12:48:

larppinen kirjoitti 23.10.2008 10:39: Oisko ehdotuksii seuraavaksi Edition Limited autoksi. Parhaalle ehdottajalle lähtee auto maalit aukinaisena ja gamertagilla varustettuna ja säädöillä.

Mistä sä revit idean että sun autot on jotain limited edition versioita? Eikä sitä kirjoteta edition limited :D

Se on sillon Limited edition, jos niitä laitetaan jokin rajoitettu määrä ''markkinoille''

TehBigBunny
/

Miqqe kirjoitti 23.10.2008 19:02:

Se on sillon Limited edition, jos niitä laitetaan jokin rajoitettu määrä ''markkinoille''

Mä veikkaan että noita autoja on yksi kappale, se on kyllä aika 'limited'.

Konnah
/

TehBigBunny kirjoitti 23.10.2008 19:04:

Miqqe kirjoitti 23.10.2008 19:02:

Mä veikkaan että noita autoja on yksi kappale, se on kyllä aika 'limited'.

Mun tulevat autot on sit kaikki Unique tästä lähtien et repikää siitä :DD

LeetPotta
/

Kalis projekti jäissä ;<< Ja päässä liikkuu jo muita ideoita, joten jätän Kalis projektin jäihin.

Väliprojektia kehiin.

Pitäisi vain selvittää, että mikä auto!! vaihtoehdot:

1. Dodge Viper SRT10
  2. Nissan 350gt
  3. Aston Martin DBS
  4. Maserati GS
  5. Joku muu mikä?

Anna äänesi autolle. : )

LeetPotta
/

hookkis112 wrote 10/30/2008 @ 10:52: 350gt!! Se on mun driftiautona sm sarjassa..

Noista autoista pidän enitän juuri 350gt : ) Tallissa lymyilee maalittomana se widebody malli : (

Kirjaudu sisään vastataksesi.