- 0
Forum - Car Painting
Auton maalaus
Miksi jotkut ihmiset tekee sellain, että netistä kopsaa drifting autoista niitä kuvioita ja maalaa ne sit omiin autoihin Forza 2 pelissä. Mitä hienoo siinä muka on? Minun mielestäni se on paljon hienompaa jos joku on itse viitsinyt maalata autonsa ilman minkäänlaista kopiointia. Koska sitä on sitten ihana ihastella omaa työtä jotain niin ainutlaatuista mitä eih ole missään muualla nähty. Mä en tajuu mitä hienoo on maalata drifting auto ihan samanlaiseksi kuin netissä jossain kuvassa on. Se on paljon palkitsevempaa tehdä itse kuin kopioida netistä.
Ps: Antaa vaan tulla vittuiluu jos siltä tuntuu, mutta tämä on vain minun mielipiteeni!!!
Jatkuu Hiukan: Ouh my God unohdin pilkut mutta pisteet laitoin jotenkin : )
- 0
Itse on mukava kerätä oikeita tosi hienosti tehtyjä aitoja maalauksia talliini, ne ovat ihan yhtä hienoja kuin omatekemätkin ja useasti paljon hienompia. Ja sitäpaitsi jokainen netistä kopioitu auto on jokaisen maalarin omatekemä eikä kenenkään muun joten siinä sitä oma tekelettä saa ihastella ;)
- 0
Pidä tälläiset omana tietonasi. kiitos.
- 0
Miksi pitäisin kai näistä saa nyt keskustella. Suomi on vapaa maa ja meillä on vapaa sanavalta.
- 0
Joo, älä tee kaikesta uutta keskustelua..
- 0
No kuules Hookkis kun ei tuota hiton otsikkoo pysty muuttaa. Niin sen takii joudun valitettavasti tekee uuden keskustelun. Niin että soo soo ja älä tuu puhuu jos ärsyttää noin paljon.
- 0
larppinen kirjoitti 21.09.2008 19:08: No kuules Hookkis kun ei tuota hiton otsikkoo pysty muuttaa. Niin sen takii joudun valitettavasti tekee uuden keskustelun. Niin että soo soo ja älä tuu puhuu jos ärsyttää noin paljon.No kun siellä on valmiina maalaamiseen liittyviä keskusteluja.. Ihan vaan muitten mielenrauhan takia voisit miettiä näitä elämän suuria kysymyksiä vain omassa rauhassa OMASSA päässäsi. Eikö vain?
- 0
No kun siellä on valmiina maalaamiseen liittyviä keskusteluja.. Ihan vaan muitten mielenrauhan takia voisin miettiä näitä elämän suuria kysymyksiä vain omassa rauhassa OMASSA päässäsi.
Eikö vain?
Näin on!
- 0
Editoin vähän ;D
- 0
Wehei! Pisteitä ja isoja alkukirjaimia! :)
- 0
larppinen kirjoitti 21.09.2008 17:41: Miksi pitäisin kai näistä saa nyt keskustella. Suomi on vapaa maa ja meillä on vapaa sanavalta.Voidaan alkaa keskustella ihan toisestakin asiasta, mutta sitä ei varmaan monet halua että se alkaa. En ihan niin fiksuna ihmisenä lopeta tähän vaan heitän yhden kommentin ja lopetan sitten... PPPP keskustelu on tälläisiä avautumisia varten. Pura helvetti sinne tälläiset asiat... A )
- 0
Asia harvinaisen selvä.
- 1
Helvetin hienoa !
- 1
Mudinski kirjoitti 21.09.2008 20:34: Helvetin hienoa !Todellakin saatana!
- 1
Makau kirjoitti 21.09.2008 22:12:Aivan perkele!Mudinski kirjoitti 21.09.2008 20:34: Helvetin hienoa !Todellakin saatana!
- 1
no vittu... :D
- 1
Ah tätä keskustelun korkealentoista henkevyyttä! Tekisi mieli jopa todeta runollisesti:
PERSKUTARALLAA!!!