FORZA 3 Maalien tovomuslista.

TehBigBunny
/

Mikä muu tumma väri sopisi tohon hyvin, sarjassa näyttää olevan todella paljon mustia autoja ?

x Mr Grey x fin
/ /

Oiskohan ketään innokasta maalaria tekemään/suunnittelemaan TRD Racing logoa?

TRD=The Reservoir Dogs Racing.

Ei elokuva juttui kiitos?

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin

TRD xMR GREYx wrote: Oiskohan ketään innokasta maalaria tekemään/suunnittelemaan TRD Racing logoa?

TRD=The Reservoir Dogs Racing.

Ei elokuva juttui kiitos?

Mä voin tehä joo sulle muutaman ehdotuksen... Laita vaikka privalla sun mese osoite niin voin kertoo lisää :)

atomimato
/ /

!http://www.968turbo.com/image/tc-0606-8-lg.jpg! Tuommonen.. !http://www.968turbo.com/image/0404-4-lg.jpg! ..ja takaa tuommonen. Sattuisiko olemaan kiinnostusta tekemään tuommoista Porsche 944:n? Reilua maksua vastaan tietenkin. Saa kysellä lisää. Siis kyljestä tuommoinen niinkuin ensimmäisessä kuvassa. Uusimmista kuvista maalit kiitos

vaiski75
/

Atomimato - Voin kiskaista nuo maalit jossain vaiheessa, kunhan löydän sopivan ajankohdan ja ilmoittelen sitten..

atomimato
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Atomimato - Voin kiskaista nuo maalit jossain vaiheessa, kunhan löydän sopivan ajankohdan ja ilmoittelen sitten..

Kiitos vaiski75, nou hätä ei mitään kiirettä, mutta jos lisäät minun gametagin tuohon numeroiden päälle sitten?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle atomimato

atomimato wrote:

Kiitos vaiski75, nou hätä ei mitään kiirettä, mutta jos lisäät minun gametagin tuohon numeroiden päälle sitten?

Porsas kivasti työn alla ja mukavasti siinä onkin logoja, nimen laitan myös..

atomimato
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Porsas kivasti työn alla ja mukavasti siinä onkin logoja, nimen laitan myös..

Kivasti satelee creduja vaiskin taskuun sitten:)

hulluseon
/

Kellään mielenkiintoa väsätä sellainen muisto laatta? Kaverin muistoksi tulisi joka hukkui Kuopiossa vappuna. SM Hondan kylkeen tulisi. Kiitoksia jo etukäteen takaperin.

seqa
/

Nyt tarviis kovasti jelppiä maalauksessa. Tarviis kahteen Viperiin maalit ( 03 ja 08 vm). Niihin pitäs saada oma gamertagi ja jonkinnäköset grip maalit. Käytän niitä S- luokan live skaboissa ja ois mahtavaa, notta ois omalaatuset, eikä storesta hankittu. Thanks jo etukäteen ja myöhäset osanotot hulluselle, mulle kävi sama pari vuotta taaksepäin.

TehBigBunny
/

Seat Superkuppiin saa tehdä maalit jos ihan välttämättä haluaa.

Palkkioksi saa haukut.

Tuomo33
/

Kellään mitään toiveita? Täällä päässä voidaan myöskin yrittää

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Kellään mitään toiveita? Täällä päässä voidaan myöskin yrittää

mä tarvisin nissan silvia s14 jonkunlaiset drifting maalit. musta päävärinä ja vähä keltsua. etupuskuriin ei mielellään mitää, ku mä aina ajan seinää et saan sen pois.

palkkio: 50K, jos on tosi hyvä nii voin ehkä antaa tippiä

Tuomo33
/

Jos sulla jokin tietty on mielessä nii pistä linkkiä niin eiköhän onnistu, mutta oishan tuossa muutama lähes valmiina.

RauhaMees
/

Tuomo33 wrote: Jos sulla jokin tietty on mielessä nii pistä linkkiä niin eiköhän onnistu, mutta oishan tuossa muutama lähes valmiina.

ei oo mitää mieles. se et mustaa ja keltast, mut ei kuitenkaa ampiaisen näköst. lähetän auton vaikka huomen, ku tänää ei pysty.

Tuomo33
/

Juu elikkä ampiainen pinkillä pohjalla. Ou rait :D Pitäneen alkaa jotain kehittelemään

RauhaMees
/

Tuomo33 wrote: Juu elikkä ampiainen pinkillä pohjalla. Ou rait :D Pitäneen alkaa jotain kehittelemään

muista sen pitää olla omalaatuinen. ei replica.

TehBigBunny
/

Lotus Extigeen jos jollain on maaleja tai haluvaa sellaasia tehrä.

Sarjaan, notta #313 ja TehBigBunny pitäisi olla siinä.

Kivasti.

TehBigBunny
/

Ford Vookkus ´09, iliman Forssa hörpöttimiä, pitääsi saara kisaamaaliehin.

Kirjaudu sisään vastataksesi.