sil0kki myy

SIL0KKI
/

kohtuuhyvä R3 rassi myynnisssä. en jaksanut suomentaa noita tilastoja.. Improved laptimes of viper 08 (average positions. The list would be too long if i put each tracks laptime)

Heres average laptimes of each circuit

New Yorkers #7

Fujimis #8

Iberians #41

Laderas #26

Maples #54

Caminos #31

Le Mans´ #30

• All R3 P2P´s with rela-viper #6

Price only 5k, so go and grab this R3 monster ;)

Keyword : RELA VIPER 08

http://forums.forzamotorsport.net/forums/3253565/ShowThread.aspx#3253565

TJP27
/

SIL0KKI kirjoitti 14.11.2009 19:38: kohtuuhyvä R3 rassi myynnisssä. en jaksanut suomentaa noita tilastoja.. Improved laptimes of viper 08 (average positions. The list would be too long if i put each tracks laptime)

Heres average laptimes of each circuit

New Yorkers #7

Fujimis #8

Iberians #41

Laderas #26

Maples #54

Caminos #31

Le Mans´ #30

• All R3 P2P´s with rela-viper #6

Price only 5k, so go and grab this R3 monster ;)

Keyword : RELA VIPER 08

http://forums.forzamotorsport.net/forums/3253565/ShowThread.aspx#3253565

PItänee huomenna vihdoin testata tuota Viperiä laitan vaikka aikoja, jos saan jotain aikaseksi... Löytyykös sulta hyviä äf-luokan tuunauksia?ku ei toi itse räpelletty fiesta oo kovinkaan nopsa

SIL0KKI
/

f-luokkaa ei löydy muita luokkia on mun store täynnä, kaikki ilmaisia :) en jaksa erikseen laitella rasseja ja aikoja kun rasseja on tommoset 30.ajat sun muut on mun storessa tuunauksissa ja kun tila ei riittänyt osa ajoista on läntätty photoosastolle.. jokunen hotlaphorotusrassikin löytyy, tekaisin semmoiset kun kävi jurppimaan kun kisatuunauksilla ei glizirasseille pärjännyt XD. offtopic : oon kolmatta viikkoa lenssussa että sen takia en o jaksanut kisoihin osallistua enkä paljon muuhunkaan.

Hookkis
/

tehbigbunnyltä löytyy todella hyviä autoja noihin "alaluokkiin" kannattaa hakea!!"

SIL0KKI
/

nyt oon tehnyt kaikkiin luokkiin paitsi ähvään tunet. itsepäisesti tuunaan itse rassiit en o muilta ladannut kuin pelin alussa muutaman. tuohon tuunamiseenkin näköjään koukahtaa :)

SIL0KKI
/

T10 tyhjensi mun storen ja aahoon kai jonkinlaisena rangaistuksena bännistä. laittein eilen parhaat tunet uusiksi sinne kaik o ilmasii eli siitä vaan lataileen jos kiinnostaa..

Kirjaudu sisään vastataksesi.