Golf GTI IV Tällänen olisi myynnissä! http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2708610
Myydään.
Ihan hyvältä näyttää ja vaikuttaa. Hinnoiteltu mielestäni ihan järkevästi.
Luulisi menevän suht nopeasti. Onnea kauppoihin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.
Golf GTI IV Tällänen olisi myynnissä! http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2708610
Ihan hyvältä näyttää ja vaikuttaa. Hinnoiteltu mielestäni ihan järkevästi.
Luulisi menevän suht nopeasti. Onnea kauppoihin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.