Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Noi pirssit menis varmaan hiukan paremmin kaupaksi jos ne ois säädetty johokin luokkaan/driftiin ja toki jonkinlaiset maalitkin olisi plussaa.
No täytyy noita maaleja noihin ruveta väsäämään ihan aikaa käyttäen, että ei mitää 2min valmiit kuviot mix. Mutta autot on maalauksien aikana myynnissä.
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Joo no jos mulla rahat riittää, nii virittelen noi esim. B482→B500 jne. Ja jos jotain säätöjä aikaseks saan niin ... jos saan :D
Jos on rahat noin loppu niin voin sponssata hiukan, pistä vaikka toi porshce 944 turbo 24h auction timella ja 500,000 buyoutilla niin käyn poimiin sen huomis iltaan mennessä.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Jos on rahat noin loppu niin voin sponssata hiukan, pistä vaikka toi porshce 944 turbo 24h auction timella ja 500,000 buyoutilla niin käyn poimiin sen huomis iltaan mennessä.
No on mulla ny n.400k vielä siitä IL3:n antamasta 700k:sta, että kait niillä varmaa jotai tekee. Se vaan että saanko rahat takasi autot myymällä.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Selvä.
Annan siis "rahat" jollekkin muulle niitä tarvitsevalle.
No ihan sun päätös en mää niitä torjunu mutta kerroin oman crediitti tilanteen josta voit päätellä itse annatko "rahat" vai et :)
Mutta koska tää ei ny mihinkään etene niin voi lopettaa tän jauhamisen, eikö näin?