Nordschleife 50 kierrosta

djrunkkari
/

hehee

Forza Motorsport 4 täyttää pian vuoden sen kunniaksit voitaisiin ajaa nyrreä 50krs. Autoina tuttu ja turvallinen A-luokka vailla rajoituksia ja limited damage. Ja räyhähän ottaa Teslan vai miten se meni?

!http://img.forzaracingclub.com/p/9/3/9/5/9395/9395_view.jpg!

!http://img.forzaracingclub.com/p/1/6/1/7/2/16172/16172_view.jpg!

!http://img16.imageshack.us/img16/6655/nurb50laps.jpg!

MrD St Jimmy
/

Oi kyllä, jos tällä kertaa netti ei heittäis ulos puolen välin jälkeen. Kolmosessahan tää tuli ajeltua läpi, mutta nelonen vielä uupuu.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: horizonissa sitten mappi 50 kertaa ympäri

Katoks sää sitte että kukaan ei oikase? Ja voit siinä samalla laskea kierroksiaki nii ei tuu tylsää...

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Ja räyhähän ottaa Teslan vai miten se meni?

Se on mun Tesla!!!

Otan vielä saman teslan jossa on kilometritkin jääny viime kertasesta talteen. Jos sais 2000 km rikki tällä kertaa.

djrunkkari
/

Nipsuhuuli wrote: Mulla on tuolloin pe-iltana duunia, muuten olisin ollu mukana :P

nipsu ajaa vain 75 kierroksen skapoja ... ehkä ensi forzassa sitten

Myyris
/

jos vain aikataulu antaa myöten niin mukana ollaan :D

djrunkkari
/

Tällä kertaa et sitten lähe ajaan oikeeta autoa kesken kisojen! prkl

Myyris
/

öö ehhä mää muista :D oonko tehhy tollasta :D en lähe en :P

djrunkkari
/ /

Ekan kuvan kisassa teit! Mä muistan vuosien taaa :D

Ajoavuista sen verran, että aattelin sallia ne. Itelle on ainaki aivan sama mitä apua kukakin käyttää.

Lähtöjärjestyksen olen aatellut laittaa Randomiksi.

edit: Lobbyasetukset pistetty eipä niissä ihmeellisyyksiä ole!!

djrunkkari
/

Osallistujille tiedoksi, että klo 17:45 lobby on pystyssä ja klo 18:15 olisi viimeistään tarkoitus lähteä ajelemaan nuo muutamat kierrokset.

Onlinessa olevat varamiehet alkavat tasalta täyttää myöhästelijöiden paikkoja lähtöruudukossa =) paitsi jos lahjoo minut crediiteillä. Olisi kiva kuitenkin päästä ajoissa starttaamaan, kun kisa kestää sen 7 minuuttia.

MrD St Jimmy
/ /

Tuli nytten vasta huomattua, että täähän on nelosessa kestäny n. 30min enemmän kuin kolmosessa. Johtuneeko kuskeista ja autoista?

DarkWarjo
/

Must tuntuu et mun DBS kestää viel toisetki 50kiekkaa.

Jimmy, kolmosen ja nelosen luokissa on eroja, joten neloses oli vähän hitaammat autot.

djrunkkari
/

Halutaanko kaksi lobbya vai yksi 16 hengen lobby? Kertokaa mielipiteenne tai vaietkaa ikuisesti!!

RauhaMees
/

Uksi 16 lobby, peukku ylos. Kaksi lobbua, peukku alas.

minä laitan peukun ylos.

TehBigBunny
/ /

Lähtisin yhdellä lobbyllä mutta jos on vaikia saada jengi sisään niin kax.

^ps. Skimmy on kyl iha kauhia.^

DarkWarjo
/

Ois kiva tietää et paljonko on varmoja kuskeja tähän mennessä nyt?

Meinaan et jos oikeesti rupee tuleen toi 22 kuskia, niin siel ois kuitenki mahis pariin suht isoon lobiin jo.

djrunkkari
/

Collisionit Default vai On?

Taidan laittaa On:lle jos joku maisteissa unohtaa käydä varikolla ja tarvitsee työntöapua.

Kirjaudu sisään vastataksesi.