Kuskeja tarvitaan

Koolon Descendens
/

Toi ALMS maistuu kun on kivasti torstai-iltaisin. wtcc on tyhmästi laitettu frc:n sm-sarjan kanssa päällekkäin, joten sitä ei tueta.

MrD St Jimmy
/

Oooh pääsee ajamaan Ford GT:llä. Nyt on pakko osallistua, kun on arkipäiville kaivannukkin jotain tekemistä.

djrunkkari
/

Koolonille tiedoksi, että kisan alkamis ajankohtaa on siirretty. wtcc sarjan kisat alkavat 17:45.

Koolon Descendens
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Koolonille tiedoksi, että kisan alkamis ajankohtaa on siirretty. wtcc sarjan kisat alkavat 17:45.

No mutta hienoa. Täytyypä kattoa josko sit jo tulevana sunnuntaina osallistuis :)

MrD St Jimmy
/ /

"Päätettiin djrunkkarin kanssa, että siirretään kisaa viikolla ja jos viikon päästä ei ole vähintään 12 osallistujaa, koko sarja laitetaan jäihin."

Ny pojjaaat osallistumaan :) Ja nipsu kanssa

Nipsuhuuli
/

Heh, olin juuri menossa ilmoittamaan autoa ja sitten näen tämän viestin :D

Koolon Descendens
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: "Päätettiin djrunkkarin kanssa, että siirretään kisaa viikolla ja jos viikon päästä ei ole vähintään 12 osallistujaa, koko sarja laitetaan jäihin."

No mitä ihmettä?! Hyvä notta huomasin etten turhaa oottele linjoilla... Mut joo osallistukeepa ihmeessä muutkin, helppo lähtee mukaan kun vakiokalustolla ajellaan! 10 kuskia jo ilmottautunu eli pari ainaki tartteis lisää.

velliperse
/ /

Siis häh ajattteko tänään jos 12 kuskia? Vois ehkä tulla. edit:siis ei tänään

djrunkkari
/

Mun mielipide oli se, että ajetaan jos on 8 kuskia mutta jjanille ei kelvannu.

velliperse
/

Suurin osa tuolla ajavista näyttäs ajavan myös täällä, Niin miks ihmeessä noita kisoja ei vois järkätä tätä kautta? Todennäkösesti tavottas isomman määrän pelaajiaki. Mietin vaan...?

Koolon Descendens
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Heh, olin juuri menossa ilmoittamaan autoa ja sitten näen tämän viestin :D

Ilmota Nipsu vaa se autos tonne ni järjestäjä tietää että oot osallistumassa.

MrD St Jimmy
/

Nonni nyt näyttäis olevan se 12 kasassa, mutta lisäimmiiset ei ole tietenkään pahasta ;)

MehuSukka
/

Tänää sitte jimmyt ja koolonitkin ajamaan nii saahaan se kaheksan kuskia :)

HarttZa8D
/ /

En tule vielä, koska oon nobo vielä kun olen uusi:D Tosta graatruutista vai mikäliekää niin siitäki viel vähän hukassa ku pitäs se talli tehä jne...Saatana ku olis kaikenlaista eventtiä mihin olis kiva osallistua ja saada kavereita mutta ku ihan kujalla koko systeemeistä ja sitku tota skilliä eioo niin maallisen paljon. Joutuneen toistaseks hinaa publaa

Kirjaudu sisään vastataksesi.