- 0
Forum - Events
KesäCup 2k14
Itte taidan päätyä nelikkoon tässä kisassa
- 0
Tulkitsenko näitä sääntöjä oikein?
Normaali etuveto CRX on nuitten sääntöjen puitteessa laillinen??
Jos on niin minä olen sillä lähdössä
- 1
joonas6 wrote: Tulkitsenko näitä sääntöjä oikein? Normaali etuveto CRX on nuitten sääntöjen puitteessa laillinen?? Jos on niin minä olen sillä lähdössäJos se on yli PI290 ( ei muistu mieleen se tarkka luku). Ongelma noitten Hondien kanssa on se kun muuttaa ne takavetoisiks ja sit laittaa sport laatikko niin PI laskee laatikon pitkien "default" välityksien takia jotka tulevat sport laatikoiden mukana, tarvii vaan säätää välitykset pienimmäks ja sulla on hyvin nopea laite. Tämmönen kuva mulla ainakin on näistä.
- 0
Jaa emmää tommosista tiiä mittään...
tais olla vakio PI 332 tai jottain tuommosta...
- 1
Kyllä sillä Joonas etuvetona suapi ajella.
- 0
Asiathan on just niin ku rusty ja petu asian ilmas.
- 0
Juu en mä muuta olis tarvinnut kirjoittaa kun et jos PI on riittävä ja vetotapa on etuveto niin on laillinen.
- 0
Tommosia 2-3 kierroksen kokeiluja otin. Parhaalla meni 1:16.5. Sitten seuraavat 4 (vai oliko 5) väliin 1:16.8 - 1:17.0.
Mutta ei vaan osaa yhtään vielä noista sanoa miten milläkin olis varaa parantaa...
- 0
No en mä nyt vissiin ihan hirveesti jää teistä kun tänään ajelin sellasen viiden kierroksen setin ja paras aika 1:17.5xx...
Koittakaas ny ajaa kovempaa ettei ala pelottaan.
- 0
No ny ku on aikoja puhuttu (joskin ilman ratamainintaa) ni voi jo ruveta vähän vertailemaan.
- 0
HLR Juggernaut wrote: No ny ku on aikoja puhuttu (joskin ilman ratamainintaa) ni voi jo ruveta vähän vertailemaan.No joojoo. On ne Veijjon Caminalta.
- 0
Mursulla 1:16.3xx muutaman kierroksen jälkeen, civicillä 1:16.5xx, crx:llä ja supralla 1:17.2xx.
- 0
Ilmeisesti pitää alkaa ajaan puolitokkurassa, nyt aamulla kierrosajat meni sinne 1:18 puolelle.
Takavetocivicit oli kielletty mutta nelivetogolffit on sallittuja, olikos näin. Jos neki kielletään niin pitää ruveta taas tekeen uutta autoa...
- 0
KingPlayer10 wrote: Ilmeisesti pitää alkaa ajaan puolitokkurassa, nyt aamulla kierrosajat meni sinne 1:18 puolelle. Takavetocivicit oli kielletty mutta nelivetogolffit on sallittuja, olikos näin. Jos neki kielletään niin pitää ruveta taas tekeen uutta autoa...Takavetoiset Civicit kiellettyjä, koska tietooni on saatettu niiden olevan turhan vikkeliä. Eli käytännössä chiittaavat/lb-scheisset mielellään pois. Muutoin jokainen tyylillään. Omantunnon (onko täällä kellään sellaista?) mukaan.
- 0
Golf Mk2 kielletty (PI
- 0
Juu, tämä hyvä. Sit vielä päättää että ottaako sen kolmoskoppasen golffin vai corraadon.
Corraado on mukavampi ajaa mut se on hiukkasen hitaampi.
Golffi on taas sellanen että jos se ei puske niin sit se ei liiku.
- 0
Inan pidempiä vetoja kokeilin. Vaffasti tuntuu, että valintani tullee olemaan -japanilaista- euroa takaapäin...
- 0
Liipastaan suoraan ykköseks... puhas 01:15.985. Ja auton millä sen tein voi kävästä tarkistamassa liiderboardilta. Ja ei tosiaankaan oo mikään LB auto, ei vaan isommin oo kertyny noita C luokan LB aikoja.
- 0
HLR Juggernaut wrote: Liipastaan suoraan ykköseks... puhas 01:15.985. Ja auton millä sen tein voi kävästä tarkistamassa liiderboardilta. Ja ei tosiaankaan oo mikään LB auto, ei vaan isommin oo kertyny noita C luokan LB aikoja.Et muuten menny ;)
- 0
Hasitakaa kaikki iso paksa.