- 0
Forum - Events
Kansanauto-sarja ?
*Autot*:
Beetle (2004)
Bora VR6 (2003)
Corrado VR6 (1995)
Golf GTi 16v (MkII) (1992)
Golf GTi (MkV) (2006)
Golf R32 (MkIV) (2003)
*MAX PI: 700*
*UPGRADES*
- 'Sport' gearbox
- 'Sport' Differential
- 'Sport' Tyres
- Ei säädettäviä / 'Forza' siipiä/puskureita
- 'RACE' brakes
- 'RACE' suspension
- 'RACE' weight reduction
- 'RACE' rollbars
Drivetrain - saa vaihtaa jos haluaa.
Muut osat oman miälen mukaan kunhan pysyy PI:n sisällä.
// ?!! Autossa saa muuttaa vain säätöjä, ei osia, kisojen välillä ?!?
____
Miltä kuullostaa ?
Vaikka tiistaisin ?
/ Idea kopioitu muualta, jälleen kerran. Noita vaihtoehtoja oli testattu ja autot on hyvin kilpailukykyisiä. Corrado varmaan hitain/vaikein säätää ( mutta se oli jengin suosikki silti )
// jos saadaan mukaan talleja niin se antaa aina vähän lisää jännitettävää.
- 0
Uijui!
Hyvää ideaa!
- 0
Ehdottomasti harkitsemisen arvoinen sarja -b
Edit: Mulle sopisi keskiviikko klo 20.
- 0
kyllä hyvä tulee jos mäkin pääsisin : D
- 0
Boralla tullaan ;D Ja koitetaan saada nämä aikataulut järkättyä niin ettei menis SM-Drifting sarjan kanssa päälletysten..
- 0
hyvältä idealta kuulostaa... olis mukava osallistua kyllä kisoihin jos vain arki-iltaisin ehtii paikalle... riippuen reissuista. haitanneeko tuo jos ei kaikkiin pääsekään mukaan?
- 0
Hyvä idea, mutta jos Honda Challenge ottaa tuulta alleen niin tuskin on tilaa enää kolmannelle sarjalle missä ajankohta on viikosta toiseen sama. Itselle arki-illöat ovat pahoja joka toinen viikko, mutta jos kisoja ripotellaan sinne tänne niin ehkä minäkin pääsen osallistumaan
- 0
totta turiset... honda-kisahan oli kans lähtökuopissa... pitäiskö ne laittaa vuoroviikoin ajettavaksi?
- 0
Ainekset SM-sarja 3?? Oon messis 100 varmasti (jos on viikonloppusin kisat :D)
- 0
IIPPONEN kirjoitti 17.09.2008 05:08: Ainekset SM-sarja 3?? Oon messis 100 varmasti (jos on viikonloppusin kisat :D)Sama täällä, eli jos saadaan viikonlopuksi. Niin olen varmasti mukana. Kaikkihan nyt kyllä tietävät miksi en paljon pelaile viikolla :D
- 0
Mä ajattelin tätä vain pienenä lisänä eikä nyt niin kauhean isona settinä jos vain saisi sellaiset 8 'varmaa' osallistujaa johonkin iltaan. Mulle tämä sopisi joko tiistai-iltaisin 18.00-00.00 tai keskiviikkoon 18.00-21.00.
Joku 3-5 lyhyehköä kisaa lähtöruudut voisi laittaa ekassa pienellä aika-ajolla ja jatkossa käännetyissä pistejärkässä niin homma tiukkenee vielä enemmän.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 16.09.2008 15:33: *UPGRADES* - 'Sport' gearbox - 'Sport' Differential - 'Sport' Tyres - Ei säädettäviä / 'Forza' siipiä/puskureita - 'RACE' brakes - 'RACE' suspension - 'RACE' weight reduction - 'RACE' rollbarsentäs race wheelibar ku kuitenski autossani tuee olemaan laittomat tehot :D
- 0
Muuten jees mut en ajais näillä oikeessakaan elämässä :D
Ei vaineskaan kuulostas mielenkiintosemmalta mikäli sarjaa sais todellisuutta lähemmäs eli vähemmän ns " race " osia..
- 0
Mäkin pääsen mukaan kun ei tarvii DLC-autoja.
E: allways.
- 0
IIPPONEN kirjoitti 17.09.2008 13:07:Kuole.TehBigBunny kirjoitti 16.09.2008 15:33: *UPGRADES* - 'Sport' gearbox - 'Sport' Differential - 'Sport' Tyres - Ei säädettäviä / 'Forza' siipiä/puskureita - 'RACE' brakes - 'RACE' suspension - 'RACE' weight reduction - 'RACE' rollbarsentäs race wheelibar ku kuitenski autossani tuee olemaan laittomat tehot :D
- 0
Exami kirjoitti 17.09.2008 13:08: Muuten jees mut en ajais näillä oikeessakaan elämässä :D Ei vaineskaan kuulostas mielenkiintosemmalta mikäli sarjaa sais todellisuutta lähemmäs eli vähemmän ns " race " osia..Ne on tuolla siksi että autot pysyvät keskenään tasaisimpina. Pojat oli kokeillu vähemmillä pakollisilla osilla ja erot autojen välillä kasvoi liikaa.
- 0
Saattais jopa hieman kiinnostaa. Melko varmasti mukana.
- 0
Laitelkaa viesteihinne (edittiä peliin :p ) ^ millainen aika teille sopisi joko joku säännöllinen, sopisi mulle, tai sitten katsotaan kilpailukohtaisesti ?
Mulle siis ti ja ke mutta ajetaan silloin kun enemmistölle sopii, vaikka en mukaan pääsisikään :)
- 0
Mukana kuin peräpukama ja melkein milloin vain.