Enhän mä teille pärjää.Huvikseni noita ajelen.
Track Attack FM3 - Round 3/5
no jos Schimmy ottaa kympän pois niin mä olen helisemässä
niin ja tosta radasta vielä niin se maaliviiva on sellasessa paikassa että jos jättää pääsuoran jarrutuksen parhaalla kierroksella pois voi hyötyä jonkun kympin (ehkä). Oma aika on kuitenkin ajettu ihan rehellisin keinoin mutta olisiko se laillinen kierros silti?
jasamy kirjoitti 19.11.2009 17:07: no jos Schimmy ottaa kympän pois niin mä olen helisemässä
niin ja tosta radasta vielä niin se maaliviiva on sellasessa paikassa että jos jättää pääsuoran jarrutuksen parhaalla kierroksella pois voi hyötyä jonkun kympin (ehkä). Oma aika on kuitenkin ajettu ihan rehellisin keinoin mutta olisiko se laillinen kierros silti?
Sekin vielä.. Saa ajaa pöpelikköön.
RaabForRehab kirjoitti 19.11.2009 17:12:
jasamy kirjoitti 19.11.2009 17:07: no jos Schimmy ottaa kympän pois niin mä olen helisemässä
Sekin vielä.. Saa ajaa pöpelikköön.
Ehkä tasoitukseksi Jasamy ei saisi sinne ajaa. Kivasti.
Saa sinne ajaa.
Täytyy muistaa tämä onkelma, sama on ainakin toisella Amalfin versiolla.
48.140 mun paras vetäsy toistaaseks...
48.048 ihan hauska pätkä.
0:47:974
Oman unhohdin laittaa kun FRC juuri kivasti päivittyi.
48.636
Tyhmän radan se rusakko valitsi !
48.822
48:554
48.593
Pientä parannusta
47.537
Vastauksena käyttäjälle jasamy
jasamy wrote: 47.537
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/itku.jpg!
Älä nöyryytä enää enempää!!! PLIIISS!!! :)
Viimöstä päivää viijjään.
47.808 Noin 50 kierroksen taistelu.
48.379 (mikä on kun leadboardit ei toimi, näyttää vaan omat ajat? Ja oon painellut x:ää ja nettiyhteys on kunnnossa).
Bunny juuri sanoi, että on yhteydet poikki hetken aikaa..
Kivasti on 20 aikaa jo. VIÄLÄ EHTII KUN AJAA LUJAAA !
Kivasti on Bunny Schimmyn yliviivannut ekalla sivulla! Ei ole hyvä tämä jänismies!!!
Varmaan vahinko käynyt. Kömpelöt käpälät.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Varmaan vahinko käynyt. Kömpelöt käpälät.
Pakko ajaa. Paska maa Katalonia on.
OHI ON !
Kirjaudu sisään vastataksesi.