Onkos se ratti hyväkin? Oon aatellu jos ostas sen boxin oman ratin ja fk rallipenkin jossa on teline polkimille ja ratille.
Track Attack FM3 II - Kisa 2/10
2.00:053 :D pakko oli laittaa väliaikoja.. Luulen itsestäni ehkä liikoja tuolla autolla, mutta 1:llä ajan ois pakko alkaa
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Onkos se ratti hyväkin? Oon aatellu jos ostas sen boxin oman ratin ja fk rallipenkin jossa on teline polkimille ja ratille.
Ratti on ihan hyvä, itse en kyllä halua ajaa enään padilla ollenkaan ja kyllä se tuntuma on oikeasti parempi.
Alussa kierrosajat on huonommat, kestää oman pienen aikansa tottua kivasti..
Tuon ratin laatu on vähän huonohko, yksikään ratti ei keskitä keskelle ja äänissä ollut ongelmia ym pientä.
Äänissä? Pelin vai mikin?
Mikin.
1:58:932
minkälaisia häiriöitä teillä on? (oli pakko) :D
El PiNk DeViL wrote: minkälaisia häiriöitä?
Taisi liityä tuohon kuulemispuoleen , äänen kiertämiseen ja pätkimiseen. Itse käytän "kunnon" kuulokkeita ja en siten enään kärsi tuosta ja normaalilla headsetillä en ole kokeillut edes hetkeen..
Ja eikös sen voi tehä silleen että on toinen ohjain jossa mikki kii?
El PiNk DeViL wrote: Ja eikös sen voi tehä silleen että on toinen ohjain jossa mikki kii?
Kovasti väittäisin että EI.
02:01:197
2:00:246 (lopullinen aika).
Voi sen tehdä jos sulla on 2 profiilia ja kummassakin liveä. Isket kummatkin vaan partyyn :D
Niin sitä mä niinkun tässä vahän ajoin takaa.
Mutta siis kannattaisko tuo ratti ostaa? Ja mikä on sellanen hintakatto jota enempää ei kannata maksaa?
tottakai ratti kannattaa hankkia. Pääsee kyllä kovaa kun vain treenailee. Hintaa saa kyllä enintään ms:n ratille olla se 100€
Ok, mutta jos on tulossa toi penkki ja ratti niin kyllä penkki tulee ensin.
Nii, osta koko paketti :D Olikos se nyt 350€??
OFF TOPIC VITUN APINAT!!! :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: OLEN HOMO VITUN APINAT!!! :D
Joo joo. LÄPPÄ!
El PiNk DeViL wrote: Mutta siis kannattaisko tuo ratti ostaa? Ja mikä on sellanen hintakatto jota enempää ei kannata maksaa?
luulisin, että uusi kannattais hakea ettei saa löysää;) en tosin tiedä miten noi vehkeet kestää... ite haaveilen vieläkin fanateckistä, mut ei sekäään ilmeisesti virheetön ole, vai onko?
Kyllä se aika nami on :)
02:00.91
Olin ihan unohtaa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kyllä se aika nami on :)
no, sit on pakko laittaa lottokuponki "taas" vetämään... eli kaikki toimii loistavasti, sen oon kuullut, että säätömahdollisuuksia löytyy kivasti pedaaleillekkin... saitko tehtyä hyvät setupit?
ois se vaan ziistimpää nukahtaa pää rattiin nojaten, ku toi ohjan kädessä;)
Kirjaudu sisään vastataksesi.