Poijat laitto kivasti kyllä kierroksia, ensimmäisenä päivänä. Tolla tahdilla ehtii kivasti 700 kiekkaa :D
( Kannattaa varmaan laittaa private racena, siitä saa jo ihan hyvät kredut :D )
Poijat laitto kivasti kyllä kierroksia, ensimmäisenä päivänä. Tolla tahdilla ehtii kivasti 700 kiekkaa :D
( Kannattaa varmaan laittaa private racena, siitä saa jo ihan hyvät kredut :D )
Raabikin osallistuu talkoisiin vielä tällä viikolla, ehkä jopa tänään.
~24k tulee 10 kierroksen skabasta.
// Ja oli ihan hirviä ajettava jarrut varsinkin oli suoraan FM2:sta. Hyj helvete.
57.954
Kaikki menee sinne radalle ja ajaa tai tulee kepistä² !
² ~virtuaalisesti, ehkä.~
// Scoreboardit ei näytä pitävän kauheasti siitä että ottaa tallilsta auton vaikka onkin 'no tuning' päällä ...
Keppiä kyllä ja jänö jemmaa porkkanat visusti omaan talteen kuin Puh hunajansa :) ?
Laitan tänne hitaimman ajan 1:01:131
Aivan jäätävän kovaa taas mennään. Vajaa puol sekuntia on pitkä aika tälläsellä radalla ja autolla. Ei voi ymmärtää mistä tosta sais vielä tingittyä..
56.900
Tästä se taas lähtee. 57.829
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Aivan jäätävän kovaa taas mennään. Vajaa puol sekuntia on pitkä aika tälläsellä radalla ja autolla. Ei voi ymmärtää mistä tosta sais vielä tingittyä..
56.900
Menit sitten ohi. Ei ole hyvä tämä tutu-miäs! En kyllä yritä parantaa tosta, sillä toi oli jo niin tuskan takana...
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Aivan jäätävän kovaa taas mennään. Vajaa puol sekuntia on pitkä aika tälläsellä radalla ja autolla. Ei voi ymmärtää mistä tosta sais vielä tingittyä..
56.900
Eka ja vika mutka o tän radan teknisimmät osuudet,eli jos noi vedät nappiin ni hyvä tulee
57.625
pai teh wei toihan on ihan kivasti kännissä tuo liiteri, ei ole hyvä tuo liiteri. Väittää että IsoJänöjussikin olisi Shakuralla (Vai maha kuralla?) ajanut. Enpä usko minä. Kivasti en usko.
Jumalauta te vedätte kovaa.Mä tuun kaukana perässä.
jaha... panokset kovenee... kai se on vedettävä itekki vielä kierroksia jemmaan... hirvee älämölö alkanu heti eka kisasta. eka tunnin aikana oli jo viestejä sen verran että hiiren rulla sai kilometrejä lisää.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: 57.625
pai teh wei toihan on ihan kivasti kännissä tuo liiteri, ei ole hyvä tuo liiteri. Väittää että IsoJänöjussikin olisi Shakuralla (Vai maha kuralla?) ajanut. Enpä usko minä. Kivasti en usko.
Mä otin oman auton tallista, private lobbyssä. Ei tainnu Lidlin jätkät tycätä siitä.
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote:
Eka ja vika mutka o tän radan teknisimmät osuudet,eli jos noi vedät nappiin ni hyvä tulee
Näin totesin. Ekaa kertaa ajoin kierroksia yli 20 näissä seteissä.. Ei jaksanu enempää :D
59.583
Parannusta ---> 58.282
parannusta... ------> 57.466
Avuton parannus,mut parannus kuiteski 00:56.495
viel nipistin vähä 00:56.467
Tämmöstä reilu sadan kierroksen väännön jälkeen: 00:56.634 Ajettu pädillä ja auto kytkimellä, ei taida tolla kytkimellä hirveesti voittaa tässä ku kahella vaihteella menee koko kierros :D On muuten hirveä auto ajaa, mutta saatanan nopea noin matalaviritteiseksi :o
58.586
Kirjaudu sisään vastataksesi.