-1:09.230-
Edit. Parani 1:08.874
Track Attack FM3 III - 2/8 - Sebring Club/Audi
Päivitetty
1:09.390 Suattaapi olla että tuosta vielä paranee
Nonnii. Pääsee taas huristelemaan.
Koitin tätä jo toissapäivänä melko perusteellisesti hermot lopussa ja päätin hautoa aikaa vielä vähän. Tänään kävin uudestaan, aika löytyy replaystä.
1:07.518
Meni totaalisesti hermot tähän nelivedon ajamiseen. Takaveto on se ainoa oikea vaihtoehto. aika oli 1:09.060
Kivasti löytyi parhaat linjat kierroksella 29:
1:09.301
1:09.501
Eli ei edes paikka parannusta.. no parani edes itse tuntu :s
VITTU MIKÄ PASKA TÄMÄ AUTO ON! JARRUT ON JOTAIN AIVAN HIRVEETÄ PASKAA, KOKOVITUNAJAN LUKOSSA!!!
Ja on otettu perkele, hirvee paska tuo silti on.
Thihihihihiii ...
Noniin, saatiiha sinne jotain järkevää leaderboardille n. 150 kierroksen TUSKAN jälkeen. Bunny olis kyllä pitänyt päihittää prkl!
1:08.195
Onneks ajettiin kasikoneisella.. V10 on stokkina viel kamalampi kuin tämä!
01:07.845
Audi + Serbian Klubi ei ollut yhtään kiva yhdistelmä. Jarrujen kanssa oli pahoja ongelmia,herkästi menivät lukkoon.
Vähän jäi vielä kaivelemaan tuo aika,mutta olkoon nyt noin. Hermo siellä vaan menee,jos hiulaa lisää.
1:08.480 päräytin äsken. Tosta en tule varmaankaan saamaan enää paljoa pois (hitto kun noitten FC tyyppien piti tulla mukaan :D).
1:07.606
Päevitetty
Lutiksen mielix 1:07.541
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote: Lutiksen mielix 1:07.541
Ai pääsisi kovempaakin, mut et mee? Kyllä mä voin sulle edes vähän crediittejä lähetttä tästä hyvästä. No käyhän se näinkin, ei mulla mitään hirveetä paloa ole tonne radalle uudestaan mennä.
ei pysty ei kykene... 1:09.150
Vastauksena käyttäjälle Lutis
Lutis wrote:
Ai pääsisi kovempaakin, mut et mee? Kyllä mä voin sulle edes vähän crediittejä lähetttä tästä hyvästä. No käyhän se näinkin, ei mulla mitään hirveetä paloa ole tonne radalle uudestaan mennä.
Pari kertaa oli menos jo 3 kymppää kovempaa mut ei tää vaa kyenny pitää malttia kuris.mut hyvä näin kuiteski : )
pystyi ja kykeni muttei ymmärrä enää... 1:08.854
1:08.479
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote:
Pari kertaa oli menos jo 3 kymppää kovempaa mut ei tää vaa kyenny pitää malttia kuris.mut hyvä näin kuiteski : )
Kolme kymmenystä on paljon. Tarkkaa touhuahan tuo pätkä on, helposti mahtuu se kierroksen pilaava virhe johonkin väliin. Käy ajaa uusi aika, jos tuntuu että onnistuu.
Ajat päivitetty, kivasti.
// Herra Slim totesi että sillä meni vikassa mutkassa vaihtaminen pieleen ... voi tulla vielä parannuntaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.